استایلینگ

افراد با صورت ظریف از چه عینکی استفاده کنند؟

افراد با صورت ظریف از چه عینکی استفاده کنند؟برای انتخاب عینک مناسب صورت ظریف ، به سراغ عینک هایی با فریم ظریف و نازک بروید. این فریم ها برای صورت های ظریف مناسب هستند.

عینک مناسب صورت ظریف

بهترین انتخاب فریم عینک برای صورت ظریف

عینک ، یکی از حساس ترین اکسسوری ها برای افراد است چرا که سهم بسیار زیادی درزیبایی صورت افراد دارد. بنابراین بیشتر افرادی که می خواهند عینک استفاده کنند ، استرس این انتخاب را همیشه به همراه دارند و گاهی نیز بخاطر استرس زیاد ممکن است از خرید عینک منصرف شوند. انتخاب عینک ، یکی از سخت ترین انتخاب ها برای افراد است . به این خاطر که زیبایی صورت های ظریف از حساسیت بالایی برخوردار است که ممکن است با یک انتخاب کوچک اشتباه تمام زیبایی این صورت را پنهان کند بنابراین برای خرید عینک باید نهایت توجه و سلیقه را به خرج داد. برای انتخاب عینک مناسب، به سراغ عینک هایی با فریم ظریف و نازک بروید. این فریم ها برای صورت های ظریف مناسب هستند.

و همچنین عینک های نیم فریم نیز از مدل عینک مناسب افرادی با صورت ظریف هستند. این مدل خاص فریم به خاطر نیم فریم بودنش ، باعث می شود که بر روی صورت های ظریف بدرخشد.

عینک مناسب صورت ظریف

پنج نکته مهم برای انتخاب عینک مناسب

افرادی که جذابیت ظاهری برایشان مهم است  باید عینک مناسب صورتشان انتخاب کنند. اگر عینک به درستی انتخاب شود ، می تواند زیبایی صورت را دوچندان کند.

از جمله نکاتی که در هنگام خرید عینک باید به آن توجه کنید تضاد است . به این معنی که عینکی که انتخاب می کنید ،فریم آن باید برخلاف صورتتان باشد. یعنی اگر صورت گرد دارید ، سعی کنید فریمی که انتخاب می کنید مربع ، یا مستطیلی باشد . این تضاد می تواند بر زیبایی صورت شما بیافزاید.

همچنین تضاد در رنگ پوست نیز مهم است و می تواند در این انتخاب تأثیر مثبت داشته باشد. یعنی درصورتی که پوست روشن دارید فریم عینک را تیره انتخاب کنید و بالعکس.

نکته دوم که باید مد نظرتان باشد ، اینست که عینک متناسب با صورتتان انتخاب کنید . این به آن معنا است که فرم صورت خود را بشناسید تا بتوانید عینک دلخواه و مناسبتان را پیدا کنید.

اما در مورد عینک آفتابی این قانون درستی نیست ، چرا که اگر عینک آفتابی برای صورت بزرگ باشد، می تواند زیبا و جذابتر نیز باشد

یکی دیگر از نکاتی که برای انتخاب عینک باید به آن توجه کنیم ، بینی است . افرادی هستند که بینی بزرگی دارند . این افراد باید عینکی انتخاب کنند که بتوانند با کمک آن بزرگی بینی را پنهان کنند.

همچنین  در مورد رنگ پوست نیز باید این قضیه را مهم بشمارید. افرادی که رنگ پوست آنها سبزه و گندمی است ،  می توانند  از قابهای مشکی ، سفید ، خاکستری ، قهوه ای و … انتخاب کنند. افرادی که پوست روشن دارند ،  انتخاب رنگهای خیلی روشن برای آنها مناسب نیست . این افراد سعی کنند از رنگهایی مثل ، آبی ، قرمز و رنگهایی از این قبیل استفاده کنند.

عینک مناسب صورت ظریف

جدیدترین مدل عینک 2020

یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید عینک آفتابی مدل 2020  باید در نظر داشت ،که برای محافظت از چشم باید به آن توجه داشته باشید ، برچسبی است که نشان می‌دهد که آن عینک ، صد در صد ، در برابر اشعه‌های «یو وی» از چشم ها محافظت می‌کند یا خیر. این نکته را باید حتما مد نظر داشته باشید.

یکی از مدلهای بسیار زیبای 2020 عینک آفتابی سلین است که دارای لنز های مستطیلی است و برای  انواع فرم صورت ها،بسیار مناسب و شیک است. لنزهای این عینک دارای خاصیت خنک کننده است و یک محافظ عالی برای چشم به حساب می آید.این عینک، به خاطر فرم و شکل مناسبی که دارد، می تواند از جمله عینک مناسب صورت ظریف باشد.

و یا عینک زیر که به اسم ممنوعیت اشعه مشهور است.و یکی از نمونه های عینک ریبون است. این عینک آفتابی ، یکی از شیک ترین و مطمئن ترین عینک های ارائه شده  برای سال 2020 است . لنز های این عینک طوری طراحی شده است که به هیچ وجه چشم ها را خسته نمی کند.

مدل دیگری از عینک مدل 2020  عینک وینت و یورک است  که به عینک آفتابی لاغر مشهور است و از مدل عینک مناسب برای صورت ظریف نیز به حساب می آید. این عینک دارای فریم های ظریف و ریز است و طوری طراحی شده است که برای هر صورتی ، زیبا و مناسب است.این عینک با وجودی که ظریف و فریم باریکی دارد ، اما لنزهای آن  با حداکثر قدرت محافظت در برابر اشعه ماوراءبنفش ساخته شده است.

عینک مناسب صورت ظریف

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تامین کننده بورس لباس کار بهداشتی و بیمارستان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا