لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

خرید مستقیم البسه یکبار مصرف بیمارستانی درجه یک

خرید مستقیم البسه یکبار مصرف بیمارستانی درجه یک …،تولید البسه یکبار مصرف بیمارستانی.فروش بی واسطه لباس یکبار مصرف در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن …برای خرید و سفارش از طریق شماره های سایت با ما تماس بگیرید .

البسه یکبار مصرف بیمارستانی خرید بی واسطه و مستقیم

البسه یکبار مصرف بیمارستانی و کاربرد آن

البسه یکبار مصرف بیمارستانی در واقع شامل لباس ها و پارچه هایی می شود که در بیمارستان به کار می روند. البسه یکبار مصرف بیمارستانی کاربردهای متفاوتی دارند.
– البسه یکبار مصرف مخصوص مراکز تصویربرداری
این لباس ها هنگامی که بیماران باید درون دستگاه های تصویربرداری مانند MRI، سی تی اسکن (CT-SCAN و … قرار بگیرند به آنها ارائه می شود تا هیچ گونه شیء فلزی ای نداشته باشند. معمولا البسه یکبار مصرف بیمارستانی برای این مراکز شامل پیراهن، شلوار و گاهی کلاه می باشد و گرماژ آن ها حداقل 38 گرم می باشد.
– البسه یکبار مصرف بیمارستانی
این لباس ها شامل لباس های بیماران، پرسنل، بخش خدمات و … می شود. از روپوش های یکبار مصرف نیز برای آزمایشگاه ها استفاده می شود. البسه یکبار مصرف بیمارستانی شامل انواع مختلف کلاه، کاور کفش، دستکش، ماسک، گان، کیسه جوراب، کفش، دمپایی و … می باشد. همچنین شان و دیگر پارچه ها نیز شامل البسه یکبار مصرف بیمارستانی می شوند که برای موارد متفاوتی در بیمارستان ها به کار می روند. شان به پارچه هایی گفته می شود که برای پوشاندن بخشی از بدن بیماران به کار می روند که انواع مختلفی دارد مانند شان ساده، مایو، مخصوص پا و سوراخ دار که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارند. روکش ها و ملحفه های روی تخت ها و باندهای شکسته بندی نیز همگی از جنس پارچه های به کار رفته در البسه یکبار مصرف بیمارستانی هستند. پک های مختلف بیمارستانی نیز از دیگر موارد استفاده ی البسه یکبار مصرف بیمارستانی و پارچه ها هستند. مانند پک های ارتوپدی، سزارین، زایمان، اورولوژی، میکروسکوپی، آنژیوگرافی و جنرال. دقت کنید که تمام این پارچه ها و لباس ها باید استریل باشند تا در محیط بیمارستان از لحاظ ایجاد آلودگی مشکلی ایجاد نکنند.

البسه یکبار مصرف بیمارستانی خرید بی واسطه و مستقیم

مزیت استفاده از البسه یک بار مصرف بیمارستانی

مهم ترین مزیت استفاده از البسه یکبار مصرف بیمارستانی کاهش قابل توجه ابتلای بیماران به عفونت های بیمارستانی است. حفظ بهداشت محیط های درمانی همواره یکی از دغدغه های موجود برای مسئولین این مکان ها می باشد تا همواره لباس ها، ابزار آلات و … در سطح مطلوبی از بهداشت قرار داشته باشند. عفونت های بیمارستانی طول درمان فرد را افزایش می دهند و سلامتی بیمار را به خطر می اندازند. آمار مشخص و دقیقی از میزان ابتلای افراد به عفونت های بیمارستانی وجود ندارد اما می توان گفت امکان ابتلای بیماران ارتوپدی یا افراد مبتلا به سوختگی به این عفونت ها بالا است. به همین دلیل این لباس ها با استفاده از پارچه های ضد حساسیت و ضد قارچ تولید می شوند.
علاوه بر این، البسه یکبار مصرف بیمارستانی با توجه به شیوه ی خاص تولیدی که دارند به نسبت لباس های دیگر هزینه کمتری دارند. البسه یکبار مصرف بیمارستانی بافته شده نیستند و از طریق اتصال چندین لایه از پارچه هایی نظیر اسپان باند ، اس ام اس یا … تولید می شوند. به همین دلیل می توان گرماژ مختلفی را به آنها داد. این شیوه خاص در تولید زمان مورد نیاز برای تولید آنها را نیز کاهش می دهد. این هزینه کم نه تنها برای بیمارستان ها و مراکز درمانی بلکه برای بیماران و خانواده آنها نیز نکته مثبتی تلقی می شود. البته باید در نظر داشت البسه یکبار مصرف بیمارستانی که قیمت بسیار پایینی دارند در کارگاه های استاندارد تولید نشده اند و نمی توان از استریل بودن آنها مطمئن بود.
صنعت تولید البسه یکبار مصرف بیمارستانی امروزه موجب اشتغال زایی نیز شده است و کارگاه ها، کارخانه ها و توزیع کننده های متفاوتی در این حیطه مشغول به کار هستند. در صورتی که حمایتی بیشتری از این صنعت صورت بگیرد، تهیه مواد اولیه مورد نیاز برای تولید این لباس ها آسان تر شده و مشخصا موجب افزایش کیفیت تولیدات می شود تا در آینده سهم بیشتری از بازار جهانی در دست محصولات ایرانی باشد.

البسه یکبار مصرف بیمارستانی خرید بی واسطه و مستقیم

تولید انواع ماسک تنفسی با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت

  • ماسک تنفسی سه لایه

این نوع ماسک  از انتشار عفونت ها بین بیماران و کلا همه افراد در جامعه پیشگیری می کند. در مناطقی با شیوع بالای بیماری واگیر دار تنفسی بـرای کنترل شیوع بـیماری در میان افراد عادی کاربرد دارد.افراد در بخش هایی که ارتباط مستـقیم با بیـماران ندارند می توان از این ماسک استفاده کرد. با توجه به ساختار کلی این ماسک در محیط های پرخطر مثل بیمارستان ها و برای ارتباط مستقیم با بیماران آلوده به ویروس بسیار با احتیاط باید از این مدل استفاده شود چرا که ایمنی کافی در کنترل ذرات معلق را تضمین نمی کند. مدت اثر بخشی حداکثر 3 ساعت می باشد.

  • ماسک N95 مدل کاسه ای

ماسک N95 مدل کاسه ای بالاترین سطح ایمنی در مقابل ویروس کرونارا بین کلیه ماسک های تنفسی ایجاد می کند. همه ماسک های مدل N95 والبته این مدل با استاندارد موسسه NIOSH(انستیتوی ملی بهداشت و محیط کار ایالات متحده) ساخته می شود. ساختار مدل کاسه ای سبـب خروج هوای بازدم از محیط داخلی و در نتیجه تنفس مناسب برای افراد مصرف کننده می گردد. مدت اثر بخشی این مدل 12 الی 14 ساعت است.

  • ماسک N95 تنفسی تاشو

ماسک N95 تنفسی تاشو با ارتفاع بلند از بالای بینی تا زیر چانه قرار می گیرد و جنس الیاف این ماسک با حالت نرم و تاشو می باشد. کلیه ماسک های مدل N95 و البته این مدل با استاندارد موسسه NIOSH(انستیتوی ملی بهداشت و محیط کار ایالات متحده) ساخته می شود. ماسک های N95 حداقل 95% ذرات معلق با اندازه 0.3 میکرون را دفع می کند.

سوپاپ روی ماسک برای تسهیل خروج هوای بازدمی است که باعث کاهش رطوبت داخل ماسک و افزایش کارایی آن می گردد.این سوپاپ به صورت یکطرفه عمل می کند. پرسنل اداری در مراکز درمانی که تماس کمتری با بیماران دارند،و کلا کسانی که به طور مستقیم با افراد متعددی در تماس هستند. می توانند از این ماسک استفاده کنند. مدت اثر بخشی این ماسک 10 الی 12 ساعت می باشد.

ماسک تنفسی

پخش عمده و تامین کالا برای صادرات لباس بیمارستانی

اگر به تجارت و بازرگانی لباس های بیمارستانی مشغول هستید برای تامین جنس با قیمت پایین و کیفیت مناسب از طریق شماره های سایت با کارشناسان لباس بیمارستانی بازرگانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا