استایلینگ

انتخاب بهترین رنگ لباس مجلسی برای افراد چاق

انتخاب بهترین رنگ لباس مجلسی برای افراد چاق ، پیدا کردن رنگ لباس مجلسی مناسب شاید در اول کار سخت باشد اما افراد چاق خوش پوش می توانند با کمی تفکر در مورد فرم بدن و با رعایت چند نکته در انتخاب رنگ، در نگاه عموم زیباتر ، لاغرتر و خوش تیپ نشان دهند.

انتخاب بهترین رنگ مناسب لباس مجلسی برای افراد چاق

افراد چاق لباس چه رنگی بپوشند تا لاغر به نظر برسند؟

یکی از نگرانی های افراد چاق دارند این است که لباس مجلسی  چه رنگی، چه سایزی و چه مدلی  بپوشند که خوش اندام و  خوش پوش باشند . و احتمالا بعضی اوقات  برای پیدا کردن لباس مورد نظر، زمان زیادی جستجو می کنند و ممکن است که بعد از خرید ،از انتخاب خود ناراضی باشند. همه ما دوست داریم چه در جامعه ، چه در مجالس و حتی در منزل لباسی به تن کنیم که زیبا وخوش تیپ به نظر برسیم. همیشه فکر می کنیم که پیدا کردن لباس در اول کار سخت باشد اما افراد چاق خوش پوش می توانند با کمی تفکر در مورد فرم بدن افراد چاق و با رعایت چند نکته در انتخاب رنگ مناسب ، فرد را در نگاه عموم، زیباتر ، لاغرتر و خوش تیپ نشان دهید.

از جمله اینکه در انتخاب رنگ سعی کنید از رنگهای تیره انتخاب کنید. و هیچوقت از رنگهای روشن مثل سفید، صورتی و … استفاده نکنید.این رنگ ها  افراد را  چاق تر نشان می دهند. و اگر تمایل به استفاده از این رنگها داشتید ، سعی کنید در قسمت کمر  لباس ،نوارهای مشکی برای منحرف کردن نگاه اطرافیان استفاده کنید.

افراد چاق برای اینکه فرم چاق بدنشان را پنهان کنند سعی کنند از رنگهای تیره مثل مشکی و سرمه ای  استفاده کنند.

مشکی یک رنگ مناسب برای افراد چاق می باشد. این رنگ تمام نقص و نواقص بدن را می پوشاند و اندام را شیک و بلندتر از آنچه که هست نشان می دهد. و سایه هایی که در بدن رؤیت می شوندرا کاهش می دهد و باعث می شود فرد لاغرتر به نظر برسد.

انتخاب بهترین رنگ مناسب لباس مجلسی برای افراد چاق

ایده آل ترین استایل مناسب برای افراد چاق

بهتر است که از رنگهای ساده و ملایم انتخاب شود. و به هیچ عنوان ار پارچه های طرح دار و گل دار انتخاب نکنید. این پارچه ها  به طرز عجیبی بدن را پهن تر و چاق تر نشان می دهند  و باعث می شود که سایز اندام فرد بزرگتر از آنچه که هست  نشان داده شود.

در کل باید از رنگهای ملایم انتخاب شود. رنگهای تند، اندام فرد را  چاق تر نشان می دهند.و همینطور رنگهای سایه روشن دار نیز برای افراد چاق مناسب نیستند.

اگر از رنگهای روشن مثل سفید ، آبی روشن و … انتخاب کردید، هواستان باشد که پیراهنتان را کمردار بدوزید و در قسمت کمر آن از رنگ مشکی استفاده کنید. این طرح باعث ایجاد خطای دید می شود و چاق بودن فرد را در نظر اطرافیان جلوه نمی دهد و همچنین  لباس های کمردار برای افراد چاق شیک و زیبا هستند.

استفاده از کمربندهای مشکی و طرح دار بر روی لباسهای روشن ، باعث می شود که در اندام و فرم بدن افرادچاق خطای دید ایجاد شود و نگاهها را به قسمت کمربند منحرف کند. و  فرد را لاغرتر نشان دهد. و همچنین لباسهای خال خالی یا  سیاه و سفید  انتخاب مناسبی برای افراد چاق می باشد که هم زیبا هستند و هم بدن را لاغر نشان می دهند.

جنس پارچه نیز در خوش پوش بودن افراد چاق تأثیر زیادی دارد  به این ترتیب که افراد برای انتخاب لباس سعی کنند از پارچه های نرم و لطیف انتخاب کنند؛ چون این پارچه ها بر روی بدن می نشینند و باعث می شود که بدن لاغرتر به چشم بیاید.اما پارچه های خشک و ضخیم ، اندام را چاق تر جلوه می دهند.

نکته دیگری که افراد چاق خوش پوش باید به آن توجه داشته باشند اینست که از پوشیدن لباسهای خیلی گشاد و یا خیلی تنگ خودداری کنند ، چرا که لباسهای خیلی گشاد باعث چاق تر و بزرگتر نشان دادن بدن می شوند و لباسهای خیلی تنگ نیز باعث می شوند که نقص های بدن نمایان شوند.

انتخاب بهترین رنگ مناسب لباس مجلسی برای افراد چاق

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تامین کننده بورس لباس کار بهداشتی و بیمارستانی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا