استایلینگ

انتخاب لباس مناسب برای صورت سبزه

انتخاب لباس مناسب برای صورت سبزه بسیار مهم و جذاب است و باید بدانید چه تناژی از چه رنگی برای شما مناسب است و استایل شما با چه رنگ هایی ترکیب بهتری را تشکیل می‌دهد… اگر جزء افرادی هستید که دارای پوستی سبزه هستید ، لطفا از خواندن مطالب زیر غافل نشوید .

انتخاب لباس برای صورت سبزه

اگر پوست سبزه دارید با این چند رنگ جذاب تر شوید

رنگ لباس مناسب برای صورت سبزه رنگی است که باعث شود لباس هایشان حالتی زیبا در تنشان به خود بگیرند .  اگر پوستی سبزه دارید ، در ادامه با چند رنگ زیبایی که برای پوستتان مناسب است ، شما را آشنا خواهیم کرد .

اجازه دهید ، قبل از بررسی رنگ های مناسب برای افرادی با پوست سبزه ، ابتدا تعریف بسیار اندکی از این پوست ارائه دهیم ؛ پوست سبزه به پوست هایی اطلاق

افرادی با پوست سبزه اگر بخواهند که در مجالس و مهمانی ها شرکت کنند و می خواهند که تیپ و ژست خاصی داشته باشند به هیچ عنوان پوشیدن لباس های سیاه را از قلم نیاندازند ، چون رنگ سیاه به خودی خود یک رنگ خاص است ، اما زمانی که این افراد از آن استفاده می کنند جلوه ای جذاب تر نیز به خواهد گرفت . اما این نکته را باید گفت که به هیچ عنوان پوشیدن این لباس ها به تنهایی مناسب نیست ، منظور این است که از رنگ های دیگری نیز به همراه رنگ سیاه استفاده کنید ، مانند قرمز یا نارنجی که رنگ های تندی هستند .

بهترین ترکیب رنگ برای فردی با پوست سبزه ؛

کت و شلوار قرمز با بلوز سفید به همراه کراوات سیاه

رنگ های زرشکی و خرمایی دو رنگی که باعث می شوند ، چهره شما بیش از پیش جذاب دیده شود ؛ اگر پوست سبزه دارید و در یکی از فصل های سرد سال قرار گرفته اید ، حتما به شما توصیه می شود که پوشیدن پالتو یا بارانی با این رنگ ها را به هیچ عنوان از یاد نبرید ، چون این رنگ ها زیبایی چهره های سبزه را بیشتر نمایان می کنند .

رنگ لباس مناسب برای صورت سبزه رنگ های تند هستند ؛ این افراد دستشان در استفاده از رنگ های تندی مثل نارنجی و قرمز باز است و هیچ محدودیتی برای پوشیدن آن ها ندارند .

هنگامی که می خواهید از رنگ سفید استفاده کنید ، باید به نکته هایی توجه کنید که درباره رنگ سیاه توضیح داده شد .

لباس مناسب برای صورت سبزه

بهترین استایل برای افرادی با پوست سبزه

رنگ لباس مناسب برای صورت سبزه رنگی است که علاوه بر برازنده بودنش در تن اشخاصی با صورت سبزه ، پوشش خوبی نیز به اندام آنان بدهد . در اصطلاح عامیانه یعنی باعث شود لباس به آن فرد بیاید و برازنده اش باشد .

زمانی که می خواهید به بیرون از منزل بروید ، اما نمی دانید که از چه استایلی استفاده کنید ، ما به شما پیشنهاد می کنیم ، لباس هایی ترکیبی بپوشید ؛ یعنی لباس هایی که دارای رنگ روشن و تیره هستند را ، با هم ترکیب کنید ، بدین روش شما خواهید توانست رنگ پوستتان ر ا با ایجاد خطای دید از سبزه به برنزه تبدیل کنید .

اگر هنگام رفتن به مجالس سعی کنید ، از زیور هایی استفاده کنید که دارای زرق  و برق زیادی هستند ، خواهید توانست به زیبایی رنگ پوست خود کمک کنید .

افراد دارای پوست سبزه توجه کنند ، اگر از لباس هایی با طرح های بزرگ استفاده کنید ، سبزه بودن شما بیشتر به چشم خواهد آمد ، پس در انتخاب طرح لباس خود دقت کنید که این نوع لباس ها را انتخاب نکنید .

افراد دارای این خصوصیت بهتر است که موهایشان را در رنگ طبیعی یعنی سیاه نگه دارند ، اما اگر می خواهند که موهای خود را رنگ کنند ، بهتر است از رنگ هایی تیره ای در رده قهوه ای استفاده کنند ؛ حال چه کم رنگ باشد چه پر رنگ ، این بستگی به علاقه آنان دارد .

لباس مناسب برای صورت سبزه

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تامین کننده بورس لباس کار بهداشتی و بیمارستانی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا