استایلینگ

انتخاب کلاه مناسب صورت بیضی

انتخاب کلاه مناسب صورت بیضی، برای این مدل صورت باید کلاهی استفاده شود که  فرم صورت را کوتاه تر نشان دهد و بر گرد کردن فرم صورت بیافزاید. صورت بیضی شکل ،شبیه به تخم مرغ است . طول آن  تقریباً یک و نیم برابر از عرض  است و پیشانی کمی بزرگتر از خط فک است و زاویه فک  گردتر است.

انتخاب کلاه مناسب صورت بیضی

انتخاب کلاه با توجه به فرم چهره

بیشتر شما احتمالا برای خرید یک کلاه شیک ممکن است دچار مشکل شوید:انتخاب درست و به جای یک کلاه شیک میتواند مانور خوبی برای زیباتر به چشم آمدن باشد.پوشیدن کلاه، برای خیلی از افراد از جذابیت ها به حساب می آید و دوست دارند با پوشیدن آن جذابیت و زیبایی بیشتری داشته باشند که این انتخاب ، زیاد سخت و پیچیده نیست.اگر میخواهید کلاه بپوشید ، باید کلاهی انتخاب کنید که به فرم چهره شما زیبا باشد.و با فرم صورت تناسب داشته باشد. این تصور که یک کلاه گران قیمت میتواند برای شما زیبا باشد، یک تصور غلط است. بلکه این را باید بدانید که صورتها براساس  اشکال هندسی هستند .بعض صورتها بیضی شکل هستند که باید کلاه مناسب صورت بیضی برای این مدل صورت استفاده شود.

اگر صورت شما به شکلی است که عرض چانه و پیشانی تقریبا یک اندازه هست، کلاهی بپوشید که دوره آن گردتر باشد تا در صورت شما تناسب ایجاد کند.

بعضی از افراد هم صورت های گردی دارند. یعنی عرض و طول صورتشان تقریبا برابر است . این افراد بهتر است که  کلاه را به صورت یک طرفه بپوشند و  زیاد آن را پایین نکشند. یعنی طوری بپوشند که موهای پیشانی مشخص باشد.

یا مدل صورتهای ذیگری هست که به صورت مثلثی هستند. این افراد باید بیشتر  به قسمت میانی صورت توجه داشته باشند و کلاه را طوری بپوشند که پیشانی را کامل بپوشاند و سعی کنند از کلاه های کوچک استفاده کنند و از کلاههای تنگ و جذب و لبه دار بزرگ دوری کنند.

و یا صورتهای گرد ، کوتاه  و… هستند که هر مدل از این صورتها باید کلاه مناسب  همان فرم صورت استفاده شود.

انتخاب کلاه مناسب صورت بیضی

برای افرادی با صورت بیضی چه کلاهی مناسب است؟

صورت های بیضی شکل ، صورت هایی هستند که تا حدودی کشیده هستند و به این فرم صورت، کشیده نیز می گویند.برای این مدل صورت باید کلاهی استفاده شود که  فرم صورت را کوتاه تر نشان دهد و بر گرد کردن فرم صورت بیافزاید. صورت بیضی شکل ،شبیه به تخم مرغ است . طول آن  تقریباً یک و نیم برابر از عرض  است و پیشانی کمی بزرگتر از خط فک است و زاویه فک  گردتر است.

بنابراین  صورت های بیضی ، به خاطری که کشیده است ؛ بیشتر مدل کلاه های موجود، می توانند مناسب صورت بیضی باشند.

کلاه هایی که لبه آنها باریک است ، به دلیل آنکه باعث می شوند که کشیدگی صورت بیشتر به چشم بیاید، کلاه مناسب برای صورت بیضی نیستند.و همچنین کلاه شاپو که لبه تند داشته باشد نیز برای این مدل چهره ها مناسب نیست.

افرادی که صورت بیضی شکل دارند ، باید کلاه نامتقارن بپوشند؛ و از کلاهی استفاده کنند  که  ارتفاع بین پیشانی و قسمت چانه را کمتر کند و همچنین از کلاههایی که تاج آنها بزرگتر و کلفت تر از استخوان گونه های صورت باشد استفاده کنید.کلاه پهن می تواند انتخاب مناسبی برای این مدل صورت ها باشد.از جمله کلاه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کلاه فدورا؛ این کلاه از جنس پشم و نمد است. و لبه آنها گرد است این کلاه نیز یکی از بهترین کلاه مناسب صورت بیضی است.

کلاه بافت لبه نیز  از دیگر کلاه مناسب صورت بیضی است.

کلاه نمدی،کلاه نیوزبوی،کلاه شل کلاسیک، کلاه دستار،کلاه تنگ از موارد دیگر کلاه مناسب صورت بیضی هستند.

در کل صورتهای بیضی شکل شانس بیشتری برای انتخاب کلاه دارند . چرا که بیشتر مدل کلاه ها برای مدل صورت بیضی شکل برازنده و مناسب هستند.

انتخاب کلاه مناسب صورت بیضی

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تامین کننده بورس لباس کار بهداشتی و بیمارستانی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا