استایلینگ

ایده آل ترین کفش مناسب برای زیر مانتو بلند

ایده آل ترین کفش مناسب برای زیر مانتو بلند،کفش مناسب برای زیر مانتو بلند ، باید طوری انتخاب شود که  استایل شما را با مانتو بلند ، شیک و جذاب شود چرا که بیشتر از شلوار در زیر مانتو بلند به چشم می آید. به همین خاطر ، مهمترین مورد در انتخاب  اکسسوری های همراه مانتو بلند است.

کفش مناسب برای زیر مانتو بلند

با مانتو بلند چه کفش هایی استایل تان را جذابتر می کند

مانتو بلند ، در بین بیشتر خانم ها محبوب است که یکی از موردهایی که باید برای این مانتو ها ، با سلیقه انتخاب شود کفش است.  کفش مناسب برای زیر مانتو بلند ، باید طوری انتخاب شود که  استایل شما را با مانتو بلند ، شیک و جذاب شود چرا که بیشتر از شلوار در زیر مانتو بلند به چشم می آید. به همین خاطر ، مهمترین مورد در انتخاب  اکسسوری های همراه مانتو بلند است.

یکی ار آیتم های مورد علاقه خانم های شیک پوش ،آیتم کفش پاشنه دار و مانتو بلند است که در مراسم های رسمی  بسیار طرفدار دارد. این استایل، بسیار زیبا است و برای خانم هایی که در اداره ها شاغل هستند نیز یکی از مناسب و شیک ترین پوشش ها است که می توانند در انتخاب کفش به سراغ کفش های پاشنه دار با پاشنه های کوتاه و تخم مرغی بروند.

کفش پاشنه بلند نیز کفش مناسب برای زیر مانتو بلند به حساب می آید. این استایل از بهترین انتخاب ها برای خانم های ریز نقش و کوتاه قد هست که هم قد آنها را بلندتر  نشان می دهد و هم استایل زیبایی برای آنها به ارمغان می آورد.

سندل های تخت و بدون پاشنه نیز کفش مناسبی هستند. خانم های قدبلند که به پوشیدن مانتو بلند علاقه دارند، می توانند از این مدل کفش ها انتخاب کنند. البته این کفش ها بیشتر برای فصل تابستان کاربرد دارند .

یکی دیگر از مدل کفش ها، بوت و نیم بوت است که قیافه زیبا و لاکچری برای خانم ها میسازد. می توانید  برای فصل های سرد از این آیتم استفاده کنید.

کفش مناسب برای زیر مانتو بلند

مانتو های بلند مناسب چه فرم اندامی است

اکثر خانم ها عقیده دارند که مانتو های کوتاه، راحت تر هستند و انتخاب کفش و شلوار و اکسسوری هایی برای این مانتو ها راحت تر هستند اما این  فکر اشتباهی است ،چرا که راحتی فقط این نیست که زیر دست و پا گیر نکند و یا سبک تر باشد ، خانم هایی که به شیک پوشی اهمیت می دهند، بنا به فرم اندام خود مانتو انتخاب می کنند و گاهی نیز به این نتیجه می رسند که مانتو های بلندتر ، برای فرم آنها زیباتر و شیک تر هستند.مثلا خانم هایی که قد کوتاه تری دارند و یا جسه ظریف و ریز دارند، از مدل مانتو که می توانند انتخاب کنند ، مانتوی بلند است. با انتخاب مانتوهای بلند ، همراه با کفش های پاشنه بلند ، می توانند استایل خود را زیبا تر کنند و قدبلندتر به نظر برسند.

و یا خانم هایی که اندام چاق تری دارند، و به شیک و جذاب بودن خود اهمیت می دهند ، برای اینکه شیک تر و خوش تیپ تر به نظر برسند ، از مانتوهای بلند استفاده می کنند.

کفش مناسب برای زیر مانتو بلند

باید و نباید های انتخاب رنگ کفش

کفش های زنانه، رنگ های متنوع دارند ، اما برای انتخاب رنگ کفش  برای تیپ و لباس های خاص ، باید سلیقه و ظرافت به کار برد. چرا که اگر انتخاب کفش نامناسب باشد ، شیک ترین استایل را می تواند در نگاه افراد ، نامناسب جلوه دهد . پس در انتخاب رنگ مناسب کفش  باید دقت کافی به کار ببریم.

یکی از مواردی که در انتخاب رنگ کفش باید به آن توجه کنیم اینست که  سعی کنیم آن را با اکسسوری های دیگر مثل رنگ کیف ، ساعت مچی ،یا شال و روسری هایی که استفاده می کنیم ، هماهنگ باشد.

و یا در فصل زمستان  ماه های سرد می توان رنگ کفش را با کت ، ست کرد.

کفش مناسب برای زیر مانتو بلند

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تامین کننده بورس لباس کار بهداشتی و بیمارستان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا