روپوش پزشکیلباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

بزرگترین عرضه کننده گان جراحی مچ دار با کیفیت

بزرگترین عرضه کننده گان جراحی مچ دار با کیفیت… فروش گان بیمارستانی ، تولید گان یکبار مصرف و فروش عمده گان و  انواع گان پزشکی از سایت بازرگانی خانه صنعت و معدن می توانید سفارشات خود را از طریق لینک واتساپ ثبت و با کارشناسان مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

گان جراحی مچ دار

بهترین جنس گان جراحی مچ دار یکبار و چند بار مصرف

گان جراحی مچ دار یا گان پزشکی لباسی است که پزشکان و جراحان برای جلوگیری از نفوذ بیماری ها و ویروس ها در بیمارستان می پوشند . گان های جراحی دو مدل هستند : گان جراح یکبار مصرف و گان جراحی چندبار مصرف .

گان های جراحی یکبار مصرف : این گان با پارچه اسپان باند 38 تا 50 گرمی تولید می شود و فقط قابلیت یک بار استفاده را دارد.

پوشیدن گان جراحی مچ دار راحت بوده و به وسیله ی بند از پشت قابل تنظیم است و برای هر سایزی مناسب است. در قسمت سرآستین کش بافت دوخته می شود تا آستین ها بالا یا پایین نرود و ثابت بماند تا هنگام عمل جراحی حساس و فعالیت ، پزشک دچار مشکل نشود.

گان جراحی معمولا به رنگ آبی و سبز تولید می شود و پارچه ای که برای دوخت استفاده می شود بی بافت بوده و ایجاد حساسیت نمی کند . این گان ها یک بار مصرف بوده و قابل شستشو نیست و استفاده مجدد امکان پذیر نیست و بعد از اتمام فعالیت باید دور انداخته شود .

گان جراحی چند بار مصرف : گان چند بار مصرف از جنس پنبه ، ویسکوز وپلی استر دوخته می شود  جنس این پارچه ها تنفس پذیر است و هوا از آن عبور می کند و فرد عرق نمی کند و باعث آرامش راحتی لباس می شود.

گان جراحی مچ دار

قیمت کلاه جراحی با کیفیت و کاربرد آن

ضرورت پوشش کامل در اتاق عمل برای ایجاد محیط ایزوله و بهداشتی بر کسی پوشیده نیست . کلاه جراح به منظور پوشش کامل مو و سر یکی از مهم ترین البسه های اتاق عمل است .

کلاه جراح باید به گونه ای باشد که علاوه بر ایجاد پوشش ، سبک بوده و در حین کار مزاحمتی برای جراح ایجاد نکند . این کلاه از جنس پارچه اسپان باند که تنفس پذیر و سبک است تهیه می شود تا از هر گونه تعریق جلوگیری کد . این کلا با بند از پشت سر بسته می شود. به این ترتیب کاملا به سایزسایز سر فرد درآمده و بالای پیشانی را به گونه ای می پوشاند که جلوی ریزش قطرات عرق و احیانا مو را می گیرد.

قیمت کلاه جراح با توجه به جنس و نوع پارچه تعیین می گردد.

گان جراحی مچ دار

پخش عمده و تامین کالا برای صادرات لباس بیمارستانی

اگر به تجارت و بازرگانی لباس های بیمارستانی مشغول هستید برای تامین جنس با قیمت پایین و کیفیت مناسب از طریق شماره های سایت با کارشناسان لباس بیمارستانی بازرگانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا