ماسک

بزرگترین مرکز فروش ماسک سه لایه جراحی درجه یک

بزرگترین مرکز فروش ماسک سه لایه جراحی درجه یک … خرید ماسک جراحی بند دار ، ماسک سه لایه کشدار ، ماسک فیلتر دار ، ماسک n95 و انواع ماسک یکبار مصرف از بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن …برای خرید و سفارش از طریق شماره های سایت با ما تماس بگیرید .

ماسک سه لایه جراحی

مزیت ماسک های سه لایه جراحی و کاربرد آن

ماسک هایی را که پرسنل بیمارستانی و جراحان از آن استفاده می کنند ماسک جراحی نام دارد البته با نام های ماسک پزشکی ، ماسک سه لایه جراحی یا ماسک تنفسی هم شناخته می شود.

ماسک جراحی باید به طور کامل دهان و بینی را بپوشاند و از ورود ذرات ناشی از عطسه وهمچنین از ورود ذرات معلق در هوا ، ویروس ها و میکروب ها به سیستم تنفسی جلوگیری کند .

ماسک های جراحی از پارچه های بدون بافت تولید می شود .کیفیت ماسک ها نسبت به کاربردشان متفاوت است . امروزه ماسک های جراحی توسط عموم مردم هم برای جلوگیری از شیوع بیماری های عفونی و ویروسی مثل کرونا و آلودگی هواهم استفاده می شود .

ماسک های جراحی از سه لایه تشکیل شده اند به همین علت به آن ها ماسک سه لایه جراحی گفته می شود و معمولا رنگ آن ها سفید ، سبز، سفید و آبی می باشد .

این ماسک ها به واسطه دو کش که در پشت گوش قرار می گیرد نگه داشته می شود و ثابت می ماند . در برخی از این ماسک ها دو بند ( زوج بند ) درهر طرف ماسک تعبیه شده است و از پشت سر باید گره زده شود تا ثابت بماند . معمولا ماسک هایی که دارای کش هستند به علت استفاده آسان ، در بین مردم رواج بیشتری دارد .

نکته : این ماسک ها به صورت یکبار مصرف می باشد و نمی توان برای استفاده مجدد آن را ضد عفونی کرد چون یک لایه ملت بلون که خاصیت فیلتر را دارد از بین می رود .

مدت اثر بخشی این ماسک دو ساعت می باشد.

ماسک سه لایه جراحی

نکات مهم در خرید ماسک سه لایه جراحی با کیفیت

  • ماسک های سه لایه باید از این لایه ها تشکیل شده باشد : هایژنیک ، ملت بلون ، پروپیلن
  • دارای اندازه استاندارد باشد واز بالای بینی تا پایین چانه را به طور کامل پوشش دهد تا مانع از ورود ویروس ها به سیستم تنفسی شود
  • از پارچه های اسپان باند یا الیاف بدون بافت تولید شده باشد
  • این ماسک ها نباید آب را از خود عبور دهند و نفوذ ناپذیر باشد ( یک نمونه را تست کنید که آب از آن عبور نکند )
  • باید دارای گیره بینی باشد
  • دارای دوخت با کیفیت اطراف و قسمت کش ها باشد .

ماسک سه لایه جراحی

بورس فروش عمده انواع ماسک تنفسی

بازرگانان ، تجار و مسئولین خرید بیمارستان ها و مراکز درمانی ، برای استعلام قیمت و برای خرید بی واسطه انواع ماسک تنفسی و البسه یکبار مصرف بیمارستانی می توانید از طریق واتس اپ و یا شماره های سایت با همکاران ما در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا