دسته‌بندی نشدهروپوش پزشکی

بهترین نمایندگی فروش گان پزشکی استاندارد و با کیفیت صادراتی

بهترین نمایندگی فروش گان پزشکی استاندارد و با کیفیت صادراتی …اگر قصد خرید انواع گان لباس بیمارستانی ، گان جراح ، گان پزشکی ، گان مچ دار را با بهترین قیمت و کیفیت دارید با ما در واتساپ در ارتباط باشید و یا با شماره های درج شده با کارشناسان ما تماس بگیرید .

فروش گان پزشکی

بهترین نوع گان پزشکی کدام است ؟

به لباسی که در بیمارستان ها و اتاق عمل ، جراح و یا پرستاران و دستیاران جراح می پوشند گان پزشکی می گویند . در تولید گان پزشکی از رنگ های سبزو آبی استفاده می شود زیرا این رنگ ها باعث تقویت دید جراح می شود و باعث می شود چشم ها خسته نشود .

تولید گان پزشکی با این رنگ ها به صورتی است که ضد آب ژاول می باشد و بعد از شستشو با آب ژاول و یا ضد عفونی رنگ آن ها نمی رود وثابت می ماند .

گان های پزشکی در دو مدل تولید می شود : گان چند بار مصرف و گان یکبار مصرف

گان پزشکی چند بار مصرف از جنس پارچه های ویسکوز و ترگال و… است و باید بعد از هر بار استفاده ضد عفونی و استریل شود که وقت وهزینه آن به صرفه نخواهد بود و باید حتما فرآیند استریل به خوبی انجام شود تا بتوان دوباره استفاده کرد چون پزشک با بیمار در ارتباط است اگر لباسش ضد عفونی نباشد امکان این مسئله هست که میکروب ها را به بیمار انتقال دهد .

گان های یکبارمصرف از جنس پارچه بی بافت اسپان باند یا اس ام اس تولید می شوند و بعد از استفاده نیازی به ضدعفونی ندارند و باید دور انداخته شود . از نظر هزینه بسیار به صرفه تر از نوع چند بار مصرف است و پزشک با خیال راحت می تواند گان را بپوشد و از استریل بودن آن مطمئن باشد .

فروش گان پزشکی

نکات مهم در خرید گان پزشکی با کیفیت فوق العاده

  • قد گان پزشک تا سر زانو باید باشد یعنی از ۱۱۵ تا ۱۲۰ سانتی متر است.
  • نوع پارچه در تولید گان بسیار مهم است .
  • کیفیت در دوخت بسیار اهمیت دارد تا هنگام عمل لباس از قسمت درزها پاره نشود .
  • گرماژ پارچه ای که در تولید گان پزشک استفاده می شود معمولا 40 گرم است و از این گرماژ نباید کمتر باشد چون هم بدن را نشان می دهد و هم زود پاره و سوراخ می شود .
  • در قسمت سر آستین ها باید دارای کش بافت باشد تا آستین هنگام عمل جراحی ثابت بماند و تمرکز جراح را به هم نزند .
  • خاصیت نفوذ ناپذیری در برابر مایعات ، ترشحات و خون آبه را داشته باشد .
  • گان ضد تعریق و تنفس پذیر باشد تا پزشک در هنگام عمل اذیت نشود .
  • برای اطمینان از خرید گان پزشکی (گان مچ دار) استاندارد ، توصیه می شود از نمایندگی های معتبر تهیه فرمایید.

فروش گان پزشکی

خرید با کیفیت ترین گان پزشکی با قیمت به صرفه

جهت سفارش انواع لباس اسکراب پزشکی،انواع لباس بیمارستانی و … از سایت بازرگانی خانه صنعت و معدن می توانید سفارشات خود را از طریق لینک واتساپ ثبت و با کارشناسان مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا