لباس بیمارستانی

بورس تولید و فروش انواع لباس بیمارستانی مردانه

بورس تولید و فروش انواع لباس بیمارستانی مردانه،لباس مریض بیمارستان،روپوش بیمارستانی،لباس اتاق عمل مردانه و … مستقیما از تولیدی و کارگاه انواع لباس بیمارستانی

لباس بیمارستانی مردانه

مهمترین نکات در خرید لباس بیمارستانی مردانه

بسته به نیاز نسبت به مسئولیتی که مردان در بیمارستان دارند با طرح و قد لباس بیمارستانی مردانه در انواع سایزها و رنگ ها برای استفاده در بیمارستان ها در اختیارشان قرار می گیرد. بیشترین کاربرد این گونه لباس ها جلوگیری از شیوع بیماری برای کارکنان بیمارستان و استرلیزه کردن کارکنان است.

مهمترین نکته انتخاب لباسی با کیفیت و قیمت مناسب است. برای دوخت لباس بیمارستانی مردانه از پارچه های مختلف استفاده می شود اعم از تترون، ترگان، ویسکوز و … . لباسهای بیمارستانی مردانه برای هر بخش شامل طرح های مختلف نسبت به نیاز آن بخش با جیب های مختلفی طراحی می شوند. لباس های بیمارستانی مردانه باید از پارچه های الیافی که پنبه دار هستند تولید شود تا راحتی در هنگام کار را به ارمغان بیاورند.

لباسهای بیمارستانی مردانه برای بخشهای مختلف بیمارستان که شامل آشپزخانه، پرسونل پرستاران ، پزشکان عمومی، پزشکان متخصص، جراهان، پرستاران، سر پرستاران، کارگران نظافت، دفترداران، و نگهبانان میشود. بسته به  مسیولیت مردان در بیمارستان، لباس بیمارستانی مردانه برایش انتخاب می شود که بر جیب سمت چپ لباس نام و نام خانوادگی به همراه سمتش در بیمارستان نوشته می شود.

لباس بیمارستانی مردانه

 مهمترین نکات در تولید لباس بیمارستانی مردانه

لباس بیمارستانی  از پارچه هایی با الیاف گرم پایین تولید می شود و سبک است تا برای کار مناسب باشد.

لباس بیمارستانی مردانه باید مربوط به هر مسئولیتی که کارکنان بیمارستان دارند تولید شود و این لباس ها با رنگ هایی متناسب با شغل فرد تولید می شود. لباس بیمارستانی مردانه در سایزها و قدهای مختلفی تولید می شود. و بسته به مسئولیت کارکنان طراحی می شود.

لباس پرستاران بلند و لباس نگهبانان کوتاهتر است. این یونیفرم ها نسبت به شرایط  محیطی و آب و هوا، مسایل مربوط به  امنیت و سلامت و خطرات احتمالی در فضای کار و حفظ شخصیت کاری تهیه می شوند. پارچه ترگال ساده  به عرض ۱۵۰ و وزن ۲۴۰ گرم مناسب دوختن لباس های مصرفی بیمارستانی است.

پارچه پلی استر کجراه ویسکوز نیز مناسب دوختن لباس بیمارستانی است.  لباس های بیمارستانی مردانه باید نسبتا آزادو راحت دوخته شوند تا در حین کارهای سخت کارکنان حس راحتی داشته باشند. سایت ما اماده خدمات هرگونه نیاز شما در بیمارستان ها  می باشد و دوخت و فروش انواع لباس بیمارستانی را ارایه می کند.

لباس بیمارستانی مردانه

بورس تولید و فروش انواع لباس بیمارستانی مردانه

جهت ثبت سفارشات خود از بازرگانی خانه صنعت و معدن سفارشات خود را از طریق لینک زیر ثبت و با پشتیبانی مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا