پک های جراحیلباس بیمارستانی

بورس فروش انواع پک جراحی استریل

بورس فروش انواع پک جراحی استریل،پک جراحی جنرال،انواع پک های جراحی اتاق عمل و … با قیمت ارزان و بدون واسطه در سایت بازرگانی خانه صنعت و معدن

پک جراحی استریل

پک جراحی استریل چه کاربردی دارد؟

پک جراحی استریل به این معنی است که ابزار و وسیله های داخل پک جراحی را استریل شود. خود استریل به این معنی است که تمامی میکروارگانیسم ها و اسپورهای باکتریایی را از بین برود. استریل کردن یک امر ضروری برای انجام هر عمل است و تمامی پک ها قطعاً استریل شده هستند.

کاربرد پک جراحی استریل این است که جراحان و بیماران در اتاق عمل پوشاک های استریل شده را به تن می کنند و از وسیله های استریل شده استفاده می کنند تا در زمان عمل، لباس های غیر استریل با بدن بیمار برخورد نکند. این پک استریل شده شامل مجموعه لباس ها و منسوجاتی استریل شده مانند گان جراحی، حوله خشک کن برای دست ها، شان پرفوره و … است. این پک های جراحی برای هر عمل جراحی متفاوت است و اشیاء مخصوص به آن عمل در پک موجود می باشد. البته بسته به نیاز دکتر می توان داخل این پک ها را تغییر داد. با توجه به کاربردی که این پک ها دارند و در یک مکان کاملاً حساس بکار برده می شوند، لازم است حتماً به تاریخ انقضای این پک ها دقت نمود. اصولاً تاریخ انقضای بسیاری از پک ها مدت زمانی بین ۲ تا ۳ سال است.

کاربرد پک جراحی استریل همان‌طور که گفته شد برای هر عمل متفاوت است و وسایل داخل آن بسته به نیاز همان عمل تهیه می شود. هر کدام از این پک ها هم اسم های مختص به خود را دارند که متخصصین در این کار برای تهیه این پک ها باید اطلاعات کافی داشته باشند. به طور مثال برای عمل های عمومی از پک جراحی جنرال استفاده می کنند و عمل های تخصصی هر قسمت از بدن پک مخصوص به خود را دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

پک جراحی استریل

موارد استفاده پک جراحی استریل

همان‌طور که گفته شد، استفاده از پک جراحی استریل برای هر عمل متفاوت است و اشیا آن مختص به همان عمل است. حال موارد استفاده پک جراحی استریل در برخی جراحی های مهم را توضیح خواهیم داد.

پک جراحی استریل شده سزارین: این پک برای عمل سزارین مخصوص خانم ها انجام می شود و موارد استفاده این پک شامل گان جراح، حوله دست خشک کن، شان ساده، چسب حصیری، شان پرفروره حصیری ضد آب، چسب و کیسه، حوله نوزاد و شان رومیزی ساده و ضد آب است که تعداد آن ها عموماً مشخص است اما می توان بنا به درخواست بیمار یا دکتر تعداد آن ها تغییر پیدا کرد.

پک جراحی استریل شده کرانیوتومی: پک کرانیوتومی برای عمل مغز استفاده می شود که موارد استفاده پک مخصوص به این عمل شامل :گان جراح، حوله دست خشک کن، شان چسبدار ضد آب، شان ساده، شان کرانیوتومی، کاور میز ضد آب و شان رومیزی ساده می باشد. همان‌طور که گفته شد تمامی اشیاء داخل پک کرانیوتومی بسته به نیاز بیمار و پزشک تغییر خواهد کرد.

پک جنرال: این پک برای عمل های عمومی بکار برده می شود که به دو قسمت A و B تقسیم می شود. موارد استفاده از این پک شامل گان جراح جلو لمینه، حوله دست خشک کن، شان چسبدار، شان لمینه، شان پک، اندیکاتور، شان پرفوره لمینه جاذب چسبدار و شان پک لمینه می باشد.

تا به اینجا چند عمل که بیشتر کاربرد دارند نام برده شد و لازم است بدانید که برای هر عمل می توانید پک مخصوص به آن عمل را مشاهده نمایید. همچنین این پک ها به دلیل حساس بودن و اهمیت ویژه آن ها، بهتر است حتماً از شرکت های معتبر خریداری نمود. همچنین داخل تمامی پک های جراحی از اندیکاتور جهت سلامت و رعایت اصول سالم بودن محصول استفاده شود تا هنگام استفاده پزشکان و بیماران از این پک ها غیر استریل شدن محصول را مشاهده نمایند.

پک جراحی استریل

بورس فروش انواع پک جراحی استریل

جهت سفارش انواع پک های جراحی استریل با شماره های پشتیبانی مرکز فروش در ذیل تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا