روپوش پزشکیلباس بیمارستانی

بورس فروش بی واسطه روپوش پزشکی پرستاری

بورس فروش بی واسطه روپوش پزشکی پرستاری در سایت مرکز فروش روپوش پزشکی فراهم شده است.برای خرید انواع روپوش پزشکی مردانه و زنانه در مدل های مختلف از طریق شماره های سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

روپوش پزشکی پرستاری

لباس های فرم کار، یکی از اهم مواردی هستند که باید مورد توجه کارکنان بخش ها و ادارات مختلف قرار گرفته، و لباس فرم مناسب کار خودرا انتخاب کرده و خریداری نمایند تا از خطرات احتمالی در امان باشند.
روپوش پزشکی پرستاری نیز یکی از انواع لباس های فرم کاری است که در انواع متنوع و مختلف به بازار عرضه شده و در اختیار این قشر قرار گرفته است.
روپوش پزشکی پرستاری، توسط تولیدی های مختلفی در سراسر کشور تولید شده و برای فروش به بازار عرضه می شوند.

ویژگی های یک روپوش پزشکی پرستاری مناسب کدامند؟

از ویژگی های مهم لباس ها و روپوش های پزشکی و پرستاری، این است که این روپوش ها بایستی از کیفیت مناسب برخوردار بوده، تا در برخورد با اجسام نوک تیز مثل سرنگ ها در بیمارستان پاره نشده و مقاومت بالایی داشته باشند.
همچنین یکی دیگر از ویژگی های این لباس ها، مقاومت در برابر مایعات ضدعفونی کننده می باشد. عفونت های بیمارستانی، از خطرناکترین عفونت ها بشمار می روند. زیرا هرروزه تعداد زیادی بیمار با بیماری های مختلف به بیمارستان مراجعه نموده و سیل عظیمی از میکروب ها وارد بیمارستان ها خواهند شد.

روپوش پزشکی پرستاری مانع از انتقال این میکروب ها به بدن پرسنل بیمارستان شده و آلودگی ها و میکروب های بیمارستانی روی روپوش قرار می گیرند. لذا بایستی این روپوش هارا حداقل هفته ای یکبار با مواد ضدعفونی کننده مناسب شستشو داد.
اگر روپوش از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، پس از چند بار شستشو احتمال پارگی و از بین رفتن آن دوچندان شده و کارایی لازم را نخواهد داشت.

روپوش پزشکی پرستاریروپوش پزشکی پرستاری

آیا روپوش پزشکی پرستاری یا دندانپزشکی یا آزمایشگاهی باهم متفاوت هستند؟

روپوش های تولیدی برای انواع کارکنان بیمارستان از قبیل پزشکان، پرستاران، آزمایشگاهیان و دندانپزشکان معمولا به یک شکل بوده و تفاوت های خاصی باهم ندارند. فقط در بعضی موارد روپوش های پرستاران بخش های مختلف بیمارستان تفاوت های اندکی با سایر روپوش ها دارند.
به عنوان مثال، روپوش های بخش اتاق عمل برای پرستاران معمولا سبز تیره یا آبی هستند.
همچنین روپوش هایی با رنگ های مختلف دیگر برای پرستاران وجود دارد. روپوش هایی با رنگهایی از قبیل سرمه ای، آبی روشن و طوسی که معمولا به شکل دوتیکه ای موجود می باشند. در حالیکه روپوش های سفید رنگ برای پرسنل بیمارستان معمولا یکسره هستند

خرید بی واسطه روپوش پزشکی و پرستاری:

برای سفارش و خرید انواع روپوش پزشکی و پرستاری و دریافت لیست قیمت بی واسطه تولید های لباس بیمارستانی از طریق واتس آپ یا تلگرام یا شماره های سایت با کارشناسان لباس بیمارستانی در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا