لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

بورس فروش لباس های ام آر آی

بورس فروش لباس های ام آر آی،انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی،ست گان بیمار،ست گان جراح،ست ام آر آی و … در سایت بازرگانی خانه صنعت و معدن ممکن شده است.

لباس های ام آر آی

موارد استفاده لباس های ام آر آی

لباس های ام آر آی لباسی است که در حین استفاده از دستگاه ام آر آی از بیمار درخواست می شود تا به تن کند. بیماری که برای اسکن موارد بیماری داخل بدن به تشخیص پزشک معالج به مراکز ام آر آی معرفی می شود باید اصول مربوط به دستگاه را رعایت نماید. از جمله این که لوازمی مانند سکه، قلاب، سگک کمربند، ساعت،سمعک، دکمه های فلزی و… در ساختار لباس وی وجود نداشته باشد.

لذا مسئول رادیولوژی بخش از بیمار درخواست می کند تا لباس های خود را با یک لباس ام آر آی مناسب تعویض نماید تا علاوه بر اینکه موارد اشاره شده در بالا را رعایت نموده است از ساختار مناسب این لباس سبک برای اسکن ساده تر اعضا مورد نیاز بدن نیز بهره گیرد.

لباس های ام آر آی به شکل عمومی از رنگ های آبی تهیه می شوند. با توجه به روان شناسی رنگ ها و توجه به این نکته که رنگ آبی برای آرامش بیمار مناسب بوده و باعث غلبه هر چه بیشتر بیمار نسبت استرس ناشی از بیهوشی و مکان های تنگ می شود، انتخاب بسیار مطلوبی است.

لباس های ام آر آی

تفاوت لباس های ام آر آی با دیگر لباس های یکبار مصرف چیست؟

لباس های ام آر آی در طی دسته بندی در زیر مجموعه لباس های بیمارستانی طبقه بندی می شوند.لباس های بیمارستانی با توجه به کاربرد در قسمت های مختلف بیمارستان به دو دسته یکبار مصرف و چند بار مصرف تقسیم می شوند. لباس ها و ملحفه های چند بار مصرف جهت استفاده در بخش ها به عنوان لباس، روپوش، ملحفه تخت ها و … استفاده می شوند که بعد از هر بار استفاده استریل می گردند.

در صورتی که لباس های یکبار مصرف همانطور که از اسم این دسته بر می آید برای یکبار استفاده تعبیه شده اند. لباس های یکبار مصرف برای استفاده در اتاق های عمل، بخش های ام آر آی، بخش های آی سی یو (ICU) و… مورد استفاده قرار می گیرند. تفاوت این لباس ها در پارچه و نحوه دوخت این لباس هاست.

لباس های ام آر آی با توجه به اینکه قرار است برای استفاده در اسکن و عکس برداری اعضا بدن استفاده شوند از پارچه خاص بسیار نازک و همچنین دوخت و وزن بسیار سبکی بهره می برند تا در فرکانس کاری و همچنین کارکرد دستگاه اختلالی ایجاد نکرده و احیانا مورد خاصی را که در لباس عادی بیمار است به عنوان توده یا موارد دیگر در بدن بیمار گزارش ننماید.

اما سایر لباس های مورد استفاده مثلا لباس های اتاق عمل از دوخت مقاوم و کامل تری برخوردار هستند تا شرایط کاری در اتاق عمل را برای تیم پزشکی فراهم نمایند.

همچنین لباس های ام آر ای از وزن بسیار کمی ( در حدود 40 گرم) بهره می برند تا تحمل آن برای بیمار در فضای داخل دستگاه راحت تر باشد. به طور کلی لباس های ام آر آی برای کاربرد مورد استفاده خود ساخت ساده ولی بسیار کاربردی دارند.

لباس های ام آر آی

بورس فروش لباس های ام آر آی

جهت سفارش انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی،گان یکبار مصرف،گان جراح و … از طریق لینک واتساپ سفارشات خود را ثبت و با شماره های پشتیبانی مرکز فروش جهت هماهنگی و مشاوره خرید تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا