لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

بورس فروش لباس گان پزشکی

بورس فروش لباس گان پزشکی جراحی ،گان بیمار،لباس اتاق عمل بیمار،گان جراحی یکبار مصرف و … در سایت بازرگانی خانه صنعت و معدن ممکن شده است.

لباس گان پزشکی

لباس گان پزشکی چیست؟

لباس گان پزشکی نمونه هایی از تجهیزات محافظ شخصی است که در قسمت مراقبت های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. لباس گان پزشکی در برابر شیوع عفونت یا بیماری برای کارکنان و پزشکان بیمارستان ها در صورت تماس با مواد مایع و جامد بالقوه آلوده، از آنها محافظت می نماید.

همچنین ممکن است لباس گان پزشکی برای جلوگیری از آلوده کردن افراد آسیب پذیر ، مانند افرادی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند و در ارتباط زیاد با پزشکان و کارکنان بیمارستان هستند، نیز مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین لباس گان پزشکی بخشی از استراتژی کنترل عفونت در مراکز درمان و پزشکی می باشد.

لباس گان پزشکی عموماً برای استفاده در مراکز مراقبت های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند که شامل لباس های جراحی ، لباس ایزوله ، لباس ایزوله جراحی ، لباس های غیر جراحی ، لباسهای جراحی ، لباسهای روپوش و لباسهای اتاق عمل می باشند.

در سال 2004 ، استاندارد اجماع مؤسسه ملی استاندارد آمریکا و انجمن پیشرفت ابزارهای پزشکی، اصطلاحات جدید در استاندارد سطح محافظت از پوشاک و پارچه های محافظتی مانند لباس گان پزشکی را که برای استفاده در مراکز درمانی در نظر گرفته شده است، توصیف نموده است و روشهای آزمایش و نتایج عملکردی را برای تأیید و اعتبار سنجی سطوح تازه لباس گان پزشکی تعریف شده از محافظت را، به شرح زیر مشخص کرده است:

  • سطح 1: حداقل خطر ، لباس گان پزشکی مورد استفاده برای مثال در حین مراقبت های اولیه، ایزولاسیون استاندارد، برای بازدید کنندگان یا در یک واحد استاندارد پزشکی مراکز.
  • سطح 2: ریسک کم، لباس گان پزشکی برای استفاده به عنوان مثال، هنگام دریافت خون، بخیه، در بخش مراقبت های ویژه (ICU) یا آزمایشگاه های آسیب شناسی.
  • سطح 3: ریسک متوسط​​، لباس گان پزشکی مورد استفاده به عنوان مثال، هنگام دریافت خون شریانی ، قرار دادن یک خط داخل وریدی (IV) ، در اورژانس یا برای موارد تروما
  • سطح 4: ریسک زیاد، لباس گان پزشکی برای استفاده به عنوان مثال، در طی مراحل طولانی، پروسه تزریق مایعات، جراحی، در هنگام نیاز به مقاومت در برابر پاتوژن و یا بیماری های عفونی مشکوک (غیر هوایی).

لباس گان پزشکی

چرا در بیمارستان ها از گان پزشکی استفاده می شود؟

در بیمارستان ها از لباس گان پزشکی استفاده می شود بدلیل جلوگیری از انتقال عفونت بین کارکنان، پزشکان و مراجعین آن ها. از آنجایی که بیمارستان ها از مراکز بسیار حساس و مستعد انتقال ویروس و عفونت های بسیار مضر و خطرناک در هر جامعه ای هستند، لازم است تا از لباس گان پزشکی در تمام واحدهای پزشکی و بهداشتی استفاده شود تا از شیوع هرگونه ویروس و یا بیماری جلوگیری گردد و از نظر بهداشتی بودن مرکز و ارتباطات افراد در آن اطمینان کامل حاصل شده و سطح بهداشت آن مرکز را حفظ و ارتقا دهد.

همچنین لباس گان پزشکی دارای رنگ های مختلفی می باشد از جمله سبز، آبی کمرنگ یا خاکستری کمرنگ می‌باشند. این رنگ‌ها چشم را کمتر خسته می‌کنند که این امر باعث راحتی پزشکان می شود و نیز از ویژگی های دیگر لباس گان پزشکی می توان به جنس آنها اشاره نمود که عمدتا لباس گان پزشکی از جنس پنبه می‌باشند. پنبه باعث می‌شود که هوا از آن عبور کند که این اتفاق از عرق کردن جراح نیز جلوگیری می‌کند و باعث آرامش و راحت بودن پزشک در زمان عمل می‌شود.

با توجه به اینکه لباس‌های جراحی را با مواد، شستشو می‌دهند. رنگ پارچه لباس جراح باید ضدآب ژاول باشد. ضدآب ژاول بودن لباس باعث می‌شود که مواد شوینده هیچ تأثیری در رنگ لباس نداشته باشد و باعث تغییر در رنگ لباس نشود و همه این ها جهت راحت تر بودن پزشکان در زمان حضور در اتاق جراحی می شوند تا عملیات آنها در بالاترین سطح خود انجام شود.

لباس گان پزشکی

بورس فروش لباس گان پزشکی

جهت سفارش انواع لباس گان پزشکی جراحی ،گان بیمار،لباس اتاق عمل بیمار،گان جراحی یکبار مصرف و … سفارشات خود را از طریق لینک واتساپ ثبت و با شماره های پشتیبانی مرکز فروش جهت استعلام قیمت تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا