لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

بورس فروش لباس یکبار مصرف اتاق عمل

بورس فروش لباس یکبار مصرف اتاق عمل لباس یکبار مصرف یکسره در این سایت می باشد.برای سفارش و خرید لباس بیمارستانی یکبارمصرف و دریاقت لیست رقابتی لباس بیمارستانی یکبار مصرف با کارشناسان سایت در ارتباط باشید.

لباس یکبار مصرف اتاق عمل

ضرورت استفاده از لباس های یکبار مصرف در اتاق عمل

از جمله مشکلات مهم شبکه ها و سازمان های بهداشت، انتقال آلودگی و عفونت های بیمارستانی است که مقدار زیادی از منابع مالی و نیروی انسانی بیمارستان ها به این مشکل مختص می شود.
با بررسی کردن روی این عوامل، انتقال آلودگی و عفونت های بیمارستانی مشخص شد که تماس دو فرد با هم، انتقال از راه هوا و تماس فرد با اشیاء بیمارستان جزء شایع ترین دلایل و عوامل انتقال آلودگی و عفونت های باکتریایی بیمارستان می باشد.
به دلیل خطر بیماریهای عفونی و باکتریایی و . . . نیاز است که در بیمارستان( اتاق عمل )، از تجهیزات پزشکی یکبار مصرف استفاده شود.

اگر چه آمار دقیقی از این بیماری ها نداریم، ولی از دغدغه های اصلی آمار بهداشتی می باشد و افراد زیادی بعد از عمل جراحی بدلیل استفاده نکردن از وسایل و لباس یکبار مصرف  دچار عفونت و بیماری هایی می شوند. در سال 1378 با بالا رفتن آمار بیماران عفونتی بعد از عمل های جراحی کشور به این فکر افتاد که از لباس های یک بار مصرف مخصوص اتاق عمل به جای البسه های پارچه ای استفاده کند، به همین دلیل بهتر است در اتاق عمل، حتما از لباس یکبار مصرف استفاده شود.

روپوش کفش، کلاه، دستکش، ماسک و لباس یکبار مصرف از مهمترین لوازمی است که باید برای اتاق عمل استفاده شود. باید توجه داشته باشیم که لباس اتاق عمل سبز ، آبی می باشد و این رنگ ها باعث خطای دید پزشکان و جراحان نمی شود.

باید به این نکته هم توجه کنیم که استفاده از لباس های یک بار مصرف علاوه بر اینکه از بیماری ها و عفونت ها کم می کند، مقرون به صرفه تر هم می باشند.

لباس یکبار مصرف اتاق عمل

جنس لباس های یکبار مصرف اتاق عمل از چیست؟

برای لباس های یکبار مصرف اتاق عمل بیشتر از پارچه های بدون بافت اسپان باند و اس ام اس( SMS ) استفاده می کنند و از پارچه های 38 گرمی برای تجهیزات بیمارستانی و اتاق عمل استفاده میشود و در دو رنگ آبی برای آقایان و صورتی برای بانوان طراحی می گردد. قیمت لباس هایی که با پارچه ( SMS ) طراحی و تولید شده اند نسبت به لباس هایی که با پارچه اسپان باند تولید شده اند گرانتر می باشد، زیرا ضد باکتریایی و ضد حساسیت هستند. لباس های یک بار مصرف زیادی با این پارچه ها تولید می شود مانند:

گان بیمار

گان جراحی

کلاه بیمار

بلوز و شلوار بیمار

لباس اتاق عمل

روانداز

زیرانداز

دستکش

ماسک

 

فروش عمده و بی واسطه انواع لباس یکبار مصرف اتاق عمل:

مسئولین خرید بازرگانان و تجار گرامی که قصد خرید عمده و بی واسطه انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی برای مراکز درمانی داخل یا خارج از کشور را دارند می توانند از طریق شماره سایت با کارشناسان بخش فروش لباس بیمارستانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا