روپوش پزشکیلباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

بورس فروش گان جراحی مرغوب و درجه یک صادراتی

بورس فروش گان جراحی مرغوب و درجه یک صادراتی …جهت خرید گان ، لباس یکبار مصرف بیمار، گان لباس یک بار مصرف بیمارستانی در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن ،برای خرید بی واسطه و سفارش از بورس فروش انواع لباس های یک بار مصرف از طریق شماره های سایت با ما در تماس باشید.

گان جراحی

مشخصات و لیست قیمت انواع گان جراحی با کیفیت

همان طور که می دانید محیط بیمارستان ها به علت رفت و آمد افراد بیمار و یا بستری بودن آن ها دارای ویروس و محلی برای انتقال ویروس ها است و برای جلوگیری از ورود بیماری ها به بدن کادر درمان و پزشکان از لباس های یکبار مصرف استفاده می شود.

ویژگی مهم این لباس در انتخاب جنس پارچه و الیاف آن است که از پارچه اسپان باند یا بدون بافت استفاده می شود و الیاف آن بسیار نرم و طبیعی است . این پارچه بدون تار و پود است ، وجود تار و پود باعث تجمع میکرو ارگانیسم ها می شود برای همین این خاصیت بدون بافت بودن پارچه تاثیر فراوانی در ضریب بهداشتی آن دارد. نکته مهم تر این است که این پارچه ایجاد حساسیت نمی کند .

گان جراح معمولا درهنگام تولید با اتیلن اکساید یا گاما استریل می شود . این گان لباس ها عمدتا یکبار مصرف هستند و نیاز به شستشو دوباره نیست و باید دور انداخته شود. معمولا از رنگ آبی تیره و سبز برای تولید گان جراح استفاده می شود .

گان جراحی علاوه بر سهولت در پوشیدن لباس ، بسیار سبک است و فرد برای فعالیت و حرکت مشکلی ندارد. تولید کنندگان معمولا با گرماژ های مختلفی این گان ها را تولید می کنند ( گرماژاز 38 تا 50 گرم ) و معمولا گان جراح فری سایز است و توسط بند از پشت قابل تنظیم است. در قسمت سر آستین هم دارای کش بافت می باشد که نقش مهمی در آزادی در حرکت جراح دارد و آستین مدام تکان نمی خورد و ثابت باقی می ماند.

گان های جراحی یکبار مصرف در دو نوع تولید می شوند : گان ساده جراحی و گان ضد آب جراحی ( لمینت شده )

تفاوتی که این دو نوع باهم دارند این است که گان جراحی ضد آب در قسمت سینه و آستین ها تقویت شده و یک لایه لمینت اضافه می شود که باعث می شود در عمل های جراح سنگین از نفوذ ترشحات و خون به داخل لباس جلوگیری شود .

گان های جراحی در دو نوع یکبار مصرف و چند بار مصرف تولید می شوند در مطلب بالا راجع به گان یکبار مصرف براتون نوشتم  در ادامه مطلب به توضیح مشخصات گان جراح چند بار مصرف می پردازیم…

گان جراحی

بهترین جنس گان جراحی چند بار مصرف را می شناسید؟

گان جراحی چند بار مصرف معمولا از جنس پلی استر ، پنبه ، ویسکوز ، ترگال و… تولید می شوند .

ویژگی های گان جراحی قابل شستشو و چند بار مصرف :

  • محافظت از جراح در برابر میکروارگانیسم ها و ویروس ها
  • جلوگیری از نفوذ ترشحات به بدن فرد
  • ضد آب ژاول

قیمت گان های جراحی به کیفیت دوخت ، نوع پارچه و گرماژ آن وابسته است.

نکته : هر دو لباس دارای مزایا هستند ولی گان های چند بار مصرف برای استریل کردن نیاز به هزینه های زیادی دارد و روش صحیح استریل کردن هم بسیار دشوار و مهم است  .

ولی استفاده از گان جراح یکبار مصرف چون نیازی به استریل کردن و شستشو ندارد مقرون به صرفه است و قیمت مناسب تری دارد . فرد بعد از استفاده گان را دورانداخته و برای جراحی بعدی از یک گان دیگر استفاده می کند .

گان جراحی

خرید بی واسطه گان جراحی با قیمت عالی

اگر به تجارت و بازرگانی لباس های بیمارستانی مشغول هستید برای تامین جنس با قیمت پایین و کیفیت مناسب از طریق شماره های سایت با کارشناسان لباس بیمارستانی بازرگانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا