لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

بورس فروش گان جراحی یکبار مصرف

بورس فروش گان جراحی یکبار مصرف،گان بیمار یکبار مصرف،گان جراح پارچه ای و … با قیمت ارزان و بدون واسطه مستقیما از تولیدی با امکان ارسال به کلیه نقاط

گان جراحی یکبار مصرف

گان جراحی یکبار مصرف و موارد کاربرد آن

در بیمارستان ها اقلام بهداشتی زیادی مورد استفاده قرار می گیرند که بسیاری از آنها بصورت یکبار مصرف هستند. یکی از این اقلام گان جراحی یکبار مصرف می باشد. گان جراحی در اتاق عمل توسط پزشک و پرسنل جهت پیشگیری از ایجاد عفونت و همچنین حفظ سلامت اشخاص استفاده می شود.

گان جراحی یکبار مصرف نوعی لباس است که مخصوص پزشک و پرسنل اتاق عمل می باشد و هنگام عمل جراحی مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین از گان جهت جلوگیری از ایجاد عفونت در اشخاصی که با مواد عفونی مایع سر و کار دارند و یا در اماکنی که احتمال پاشیدن خون و ترشحات وجود دارد کار می کنند استفاده می شود.

در مواردی که احتمال خونریزی وسیع وجود دارد و همچنین در ایزوله ها باید گان ضد آب باشد در غیر این صورت، از پیش بند پلاستیکی روی آن استفاده می شود.

گان جراحی در دو نوع یکبار مصرف و چند بار مصرف تولید می شود، گان جراحی یکبار مصرف بدون بافت و تار و پود بوده و این امر باعث می شود میکروب ها جایی برای تجمع و مخفی شدن نداشته باشند در نتیجه شرایط استریل کاملاً حفظ شود.

موارد استفاده از گان جراحی یکبار مصرف متفاوت است. چند نمونه از اصطلاحات برای استفاده از گان عبارتند از:

  • لباس جراحی
  • لباس های غیر جراحی
  • لباس ایزوله
  • لباس اتاق عمل

از مزایای استفاده از گان جراحی یکبار مصرف می توان به کاهش هزینه های ناشی از شستشو، مواد شوینده و نیروی انسانی اشاره کرد، به علاوه، گان جراحی یکبار مصرف ضد حساسیت، اغلب ضد آب و کاملا استریل هستند.

گان جراحی یکبار مصرف

لیست اقلام یکبار مصرف بیمارستان و کاربرد آن

اقلامی که در بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرند به دلیل حفظ سلامت و جلوگیری از آلودگی و عفونت اغلب یکبار مصرف هستند، اقلام یکبار مصرف بیمارستان در گروه های مختلفی وجود دارند.

نمونه هایی از اقلام یکبار مصرف بیمارستان عبارتند از:

  1. گان جراحی یکبار مصرف: در اتاق عمل توسط پزشک و پرسنل جراحی مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. شان جراحی: شان نیز در اتاق عمل و برای پوشاندن میز لوازم و بخش هایی از بدن بیمار مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. سیفتی باکس: جهت نگهداری سر سوزن استفاده می شود.
  4. ملحفه یکبار مصرف: برای استفاده روی تخت بیمار.
  5. گارو: در پیدا کردن رگ و سهولت در خونگیری مورد استفاده است.
  6. دستکش (لاتکس): برای استفاده در مواردی که مواد عفونی با دست تماس دارند.
  7. پنبه: پنبه پزشکی، پنبه الکلی و پنبه پانسمان
  8. سرنگ: به منظور تزریق دارو به بدن بیمار استفاده می شود.
  9. چسب: چسب جراحی، چسب لید، چسب الکترود، چسب ضد حساسیت.
  10. باند: باند گچی، باند چسبی، باند پروانه ای، باند کشی و باند ساده.

اقلام یکبار مصرف زیادی از قبیل گاید وایر، انواع گچ، گرسپر، ابزار یکبار مصرف لاپراسکوپی، لارنژیال ماسک، لارنگوسکوپ یکبار مصرف، لوازم مصرفی بخش استریل، کیت ها، قیچی لاپراسکوپی، سر ساکشن، سه راهی آنژیوکت و بسیاری لوازم دیگر به صورت یکبار مصرف وجود دارند که در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند.

گان جراحی یکبار مصرف

بورس فروش گان جراحی یکبار مصرف

جهت سفارش انواع اقلام یکبار مصرف بیمارستانی می توانید سفارشات خود را از طریق لینک واتساپ ثبت و با شماره های پشتیبانی مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا