لباس کار

تامین و فروش انواع لباس کار دوبنده کتان

تامین و فروش انواع لباس کار دوبنده کتان ، لباس کار دوبنده جین یا لی ، انواع لباس کار سرهمی و … در بازرگانی خانه صنعت و معدن و ارسال به سراسر کشور

لباس کار دوبنده کتان

لباس کار دوبنده چیست؟

امروزه لباس های کاری تحت عنوان لباس های کار دوبنده، توسط شرکت های تولیدی لباس کار تهیه و تولید شده و به بازار عرضه شده اند. این لباس ها تنوع بسیار داشته و برای مشاغل مختلفی کاربرد یافته اند.

لباس کار دوبنده کتان، یکی از معمولترین و پراستقبال ترین این لباس های کار دربین مشاغل مختلف می باشد. جنس کتان به دلیل استحکام بالایی که دارد در مقابل پارگی در هنگام برخورد با اجسام نوک تیز بسیار مقاوم بوده و لذا در مشاغل بسیاری که استحکام پارچه و کیفیت آن بسیار مهم است، از این لباس های کار از جنس کتان استفاده می شود. لباس کار دوبنده کتان، به علت جنس مقاوم و استحکام بالایی که دارند، در مشاغل خشن و سخت بیشتر استفاده می شوند.

لباس کار دوبنده کتان

جنس کتان برای چه نوع لباس کاری بیشتر کاربرد دارد؟

همان طور که قبلا نیز به ذکر این نکته پرداختیم، جنس کتان به علت مقاومت و استحکام بالایی که در پارچه آن وجود دارد، در مشاغل سخت و پرزحمت و خشن از قبیل کارهای کارگاهی و صنعتی و کارخانه ای، کارهای تراشکاری و کلید سازی، و همچنین باغبانی و … بسیار پرکاربرد بوده و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

امروزه استفاده از لباس کار دوبنده کتان که از نوع لباس های سرهمی محسوب شده و راحتی در مصرف بالایی دارد، بسیار مورد توجه و استقبال شاغلان رشته های کاری سخت و پرزحمت قرار گرفته است. همچنین قیمت مناسب این لباس ها باعث شده است که تعداد افراد بیشتری به این لباس های کار روی بیاورند. این نوع از لباس های کار را می توان از سایت های فروش لباس های کار و همچنین از فروشگاه های عرضه این لباس ها به راحتی خریداری نمود.

لباس کار دوبنده کتان

در چه مشاغلی بهتر است از لباس کار دوبنده کتان استفاده گردد؟

لباس کار دوبنده کتان همانطور که قبلا نیز ذکر شد، مناسب رشته هایی با سختی کار بالا مثل تراشکاری، باغبانی، کلید سازی و انواع مختلف کارهای کارگاهی و کارخانه ای می باشند. البته این نوع از لباس های کار کاربرد های بسیار دارند و در مشاغل مختلف می توان از آن ها استفاده کرد.

این لباس های کار به این دلیل که بسیار راحت هستند، هنگام کار مشکلی برای فرد استفاده کننده پیش نمی آید. این نوع لباس ها، در مشاغلی مثل مکانیکی نیز امروزه کاربرد بسیار یافته اند. معمولا در طراحی این لباس ها، جیب هایی قرار داده شده است، که برای قرار دادن وسایل در آن بسیار کاربردی و مفید می باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا