لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

تامین و پخش لباس یکبار مصرف بیمارستانی مشهد

تامین و پخش لباس یکبار مصرف بیمارستانی مشهد و تامین کالا از تولیدی لباس کار تهران در این سایت فراهم شده است.برای خرید لباس بیمارستانی یکبار مصرف و دریافت لیست قیمت لباس بیمارستانی با شماره های سایت در ارتباط باشید.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی مشهد

لباس های یکبار مصرف بیمارستانی در مراکز درمانی چه کاربردی دارند؟

شاید برای شما سوالی پیش بیاید که پر کاربرد ترین لوازم پزشکی در بیمارستان چیست؟ جواب این سوال لباس های یکبار مصرف بیمارستانی است.

روزانه تعداد بسیار زیادی از این لباس های یک بار مصرف مورد استفاده قرار می گیرد. این لباس ها تولید شده از پارچه های اسپان باند و SMS می باشد. لباس های یکبار مصرف بسیار پر کاربرد هستند و به 2 دسته تقسیم می شوند.

1) استریل 2

) غیر استریل

لباس هایی که استریل است توسط تیم پزشکی هنگام جراحی استفاده می شود که معروف به پک جراحی است. این لباس ها انواع مختلفی دارند مانند: کاور دست و پا ،پیراهن و شلوار و کلاه ، روپوش ، گان و …. .

از لباس  یکبار مصرف بیمارستانی مشهد در مراکز تصویر برداری استفاده می شود. بیمار در MRI باید حتما از لباس یک بار مصرف استفاده کند زیرا این لباس ها هیچ قطعه فلزی ندارند.

در مراکز تصویر برداری لباس ها به صورت پیراهن و شلوار و گاهی اوقات همراه با کلاه به بیمار ارائه می شود. لباس یکبار مصرف بیمارستانی  کاربرد زیادی دارد. برای اینکه بیمار را از یک بخش به بخش دیگری انتقال دهند، بیمار حتما باید لباس یک بار مصرف به تن داشته باشد که این یکی از بیشترین کاربرد لباس یک بار مصرف است.

یکی از کاربرد های دیگر این لباس این است که زمانی که میخواهند بیمار را به اتاق عمل منتقل کنند، لباس یک بار مصرف به تن بیمار می کنند.  در آزمایشگاه ها هم روپوش های یکبار مصرف وجود دارد که مورد استفاده اشخاص قرار می گیرد.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی مشهد

نکات مهم در خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی کدامند؟

نام اصلی پارچه یکبار مصرف ، پارچه اسپان باند است اما در بین عموم مردم نام های دیگری نظیر پارچه بی بافت و پارچه لایه سوزنی به خود گرفته است. این پارچه جزو پارچه های بی بافت است. جنس پارچه ی اسپان باند پلی پروپیلین است و نام انگلیسی آن Spunbond Nonwoven می باشد.

نکته ی مهم در خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی  این است که به جنس پارچه حتما دقت کنید زیرا بعضی از لباس های یکبار مصرف پلاستیکی هستند و مشابه جنس اصلی این پارچه که پلی پروپلین است می باشد. معمولا در بیشتر بیمارستان ها قسمتی وجود دارد که اینگونه لباس های یکبار مصرف را می فروشند و شما می توانید این لباس ها را تهیه نمایید. در بیمارستان این لباس ها به صورت پک به فروش می رسد که شامل پیراهن و شلوار و کلاه می باشد.

گان پزشکی قیمت

برای سفارش و خرید بی واسطه لباس بیمارستانی در مشهد مقدس و شهر های اطراف از طریق واتس آپ تلگرام یا شماره های سایت با همکاران ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا