استایلینگ

ترفند های جذابی انتخاب شلوار مناسب برای لاغر ها

ترفند های جذابی انتخاب شلوار مناسب برای لاغر ها،شلوار مناسبی که برای افراد لاغر هست ، شلوار جین راسته است که باعث می شود پا هایشان پر تر نشان داده شود. همچنین این افراد باید از پوشیدن لباس و شلوار های تیره خودداری کنند.

شلوار مناسب برای لاغر ها

ایده های جذاب برای خوش تیپی خانم های لاغر

اولین رکن مهمی که برای خانم های لاغر وجود دارد این است که شلوار های تنگ نپوشند. زیرا پا هایشان را بسیار لاغر و باریک نشان می دهد. شلوار مناسب برای لاغر ها ، شلوار های راسته و یا دم پا گشاد است که بیشتر پا هایشان را پر تر نمایش می دهد. همچنین خانم های لاغر سعی کنند از کیف های دستی و یا کیف های دوشی کوچک استفاده کنند. زیرا کیف های بزرگ ، ریز جثه بودن آن ها را بیشتر به چشم می آورد. مانتو مناسب برای خانم های لاغر ، مانتو های پیله دار و یا پانچ است. اگر فکر می کنید لباس های گشاد شما را پر نشان می دهند ، سخت در اشتباهید. زیرا لباس های گشاد شما را بی نظم تر می کند و لباس های تنگ هم نیز شما را لاغر تر از آنچه هستید نمایش می دهد. بهترین لباس برای شما ، لباس های اندازه تان است.

شلوار مناسب برای لاغر ها

اگر لاغر هستید و به استایل تان اهمیت می دهید حتما بخوانید

افراد لاغر سعی کنند هیچوقت رنگ های تیره نپوشند. چه شلوار تیره و چه لباس تیره. زیرا بیشتر شما را لاغر تر نشان می دهد. افرادی که پا های لاغر دارند باید سعی کنند بیشتر شلوار های آزاد تر و اندکی گشاد بپوشند تا پا هایشان را اندکی پر تر نشان دهد. همچنین اگر بالا تنه شان لاغر هست ، از مانتو و ژاکت و کت های گشاد تر و آزاد تر استفاده کنند. پیراهن های طرح دار به خاطر شلوغ بودنشون توجه افراد را نسبت به لاغری شما عوض می کنند. افراد ریز جثه سعی کنند چند لباس بر روی هم بپوشند تا اندکی پر تر به نظر برسند. این تیپ باعث می شود شما حجیم تر به نظر برسید. این افراد تا آنجایی که می توانند سعی کنند از لباس های یقه دار استفاده کنند تا گردنشان حجیم تر نشان داده شود.

شلوار مناسب برای لاغر ها

افراد لاغر باید چه مدل شلواری انتخاب کنند ؟

شلوار مناسب برای لاغر ها ، اولین گزینه شان شلوار های راسته و دم پا گشاد هست. اما نباید فراموش کنند که باید متناسب با فرم و استیل بدننشان باید شلوار انتخاب کنند. در ادامه شلوار هایی متناسب با انواع فرم های بدن را نمایش داده شده است :

  • شلوار جین مناسب برای افراد لاغر با بالاتنه ریز :

اگر بالاتنه شما ریز و کوتاه است ، باید شلوار جینی انتخاب کنید که دقیقا سایزتان باشد و در ناحیه باسن برای شما درست و صاف بایستند.

  • شلوار مناسب برای لاغر ها ، برای افراد قد بلند لاغر:

این افراد باید ،  از شلوار دم پا گشاد و بلند استفاده کنند تا پا هایشان پر تر به نظر برسد. هرگز تباید از شلوار جین چسبان استفاده کنند تا پا های باریکشان به نظر نرسد.

  • شلوار جین گشاد ، شلوار مناسب برای لاغر ها

بهترین جینی که برای افراد لاغر مناسب است ، شلوار جین راسته است که پا های این افراد را پر نشان می دهد و باعث می شود ذهن بقیه افرادی که می بینند ، گمراه شوند.

  • شلوار های طرح ساده ، شلوار مناسب برای لاغر ها

شلوار های طرح دار پا های شما را کوتاه و ریز جلوه می دهد ، به همین دلیل شلوار های ساده گزینه خوبی برای افرادی که پا های کوتاه و لاغر دارند ، هست. همچنین این افراد باید بیشتر سعی کنند شلوار هایی بپوشند که علاوه بر اینکه دم پا گشاد است ، رنگ تیره ای هم داشته باشد تا باریک بودن پا را نمایان نکند. به همین دلیل اصلا نباید شلوار های لوله تفنگی بپوشند.

شلوار مناسب برای لاغر ها

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تامین کننده بورس لباس کار بهداشتی و بیمارستان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا