لباس بیمار بیمارستانیلباس بیمارستانی

تولیدی لباس بیمار و توزیع مستقیم

تولیدی لباس بیمار و توزیع مستقیم بی واسطه از زنجیره تولیدی های وابسته به بازرگانی خانه صنعت و معدن از طریق این سایت ممکن شده است.برای سفارش و خرید انواع لباس بیمار زنانه و مردانه از طریق شماره های سایت با کارشناسان در ارتباط باشید.

تولیدی لباس بیمار

 

تولیدی لباس بیمار یک حلقه­ ی مهم از زنجیره­ی پشتیبانی و تأمین نیازهای اساسی مراکز بهداشتی درمانی است.
لباس­های بیمارستانی و از جمله لباس بیمار یکی از ملزومات هر مرکز درمانی هستند و بدون تولید و تهیه آنها امکان ارائه خدمات درمانی به مردم متوقف می­شود.
تولید لباس بیمار از یک سو و عرضه گسترده و توزیع مستقیم آن از سوی دیگر شرط لازم برای خدمت­ رسانی مداوم و قابل قبول به بیماران است.
مراکز تولیدی لباس بیمار باید کمیت و کیفیت را همزمان مدنظر داشته باشند تا هم نیاز رو به گسترش به این محصول را پاسخ دهند و هم از صحت کیفی محصولات اطمینان حاصل نمایند.
علاوه بر این توزیع به موقع و مستقیم لباس بیمار در سراسر کشور و در بین مراکز درمانی دور و نزدیک به همان اندازه تولید آن دارای اهمیت است.
مقوله توزیع موضوعی حساس است و گاه وجود واسطه­ها و دست به دست شدن چند باره­ی محصول کار را برای مراکز درمانی که مشتریان نهایی هستند دشوار میکند و علاوه بر این ممکن است باعث افزایش بی ­جهت قیمت نهایی گردد.

تجربه سالیان در کشورهای مختلف نشان دهنده این مهم است که بهترین و مطمئن­ ترین شیوه توزیع برای محصولات حساسی مانند لباس بیمار توزیع مستقیم است. با توزیع مستقیم، ریسک کمبود ناگهانی این کالا و در نتیجه به وجود آمدن بحران در مراکز درمانی منتفی می­شود. بدترین اتفاق در سیستم بهداشت و درمان هر کشوری در اختیار گرفته شدن چرخه توزیع اقلام پزشکی توسط واسطه­ها و دلالان است؛ روش توزیع مستقیم از این اتفاق ناخوشایند جلوگیری می­نماید. بدین ترتیب بین مراکز تولیدی لباس بیمار به عنوان تولیدکننده و مراکز درمانی (کلینیک­ها، درمانگاه­ها و بیمارستانها) به عنوان فروشنده واسطه­ای نخواهد بود و نوسان شدید قیمت و کمیاب شدن این کالا اتفاق نمی­افتد.

 

خرید لباس بیمار

کاربرد لباس بیمار در بیمارستانها

هر بیمار از لحظه ورود و پذیرش در بیمارستان، زندگی چند روزه و موقتی را در این خانه جدید آغاز می­کند.
یکی از اولین تغییرات برای بیمار تازه پذیرش شده پوشیدن لباس بیمار است.
این پوشش جدید علاوه بر ایجاد راحتی برای بیمار طی مدت حضورش در بیمارستان، امکان ارائه بهتر خدمات درمانی به بیمار را فراهم می­کند.
طراحی خاص لباس بیمار به گونه ­ای است که باعث تسهیل اقدامات پزشکی لازم می­گردد و فرآیند درمان را سرعت می­بخشد.
شرایط خاص محیط بیمارستان و مراکز درمانی لزوم استفاده از لباس مخصوص را برای تمامی افراد حاضر ایجاد می­کند؛ تیم درمان، کارکنان و بیماران هر یک باید لباس مخصوص به خود را در محیط بیمارستان بر تن داشته باشند.
طراحی و متریال هر یک از این لباس­ها دقیقاً بر اساس نیازهای هر یک از این دسته افراد حاضر در بیمارستان است. در مورد لباس بیمار مهمترین نکات حفظ بهداشت و تمیزی، سهولت اقدامات پزشکی و راحتی بیمار است.
این سه مهم و سایر موارد جزئی ­تر دیگر در طراحی و تولید لباس بیمار مورد توجه و مدنظر مراکز تولیدی لباس بیمار قرار دارد.
پوشش­ها و لباس­های بیمارستانی اگرچه محصولاتی پیچیده به نظر نمی­رسند ولی واقعیت این است که بدون آنها عملکرد تمام مراکز درمانی از یک درمانگاه کوچک گرفته تا یک بیمارستان بزرگ، به سرعت مختل می­گردد.
بدون وجود لباس بیمار استاندارد و با کیفیت امکان پذیرش بیماران وجود نخواهد داشت.
نمیتوان بیماران را با همان لباس معمولی بیرون در بیمارستان پذیرش کرد چون بدین شکل نه امکان انجام اقدامات پزشکی وجود دارد و نه کنترل تمیزی و بهداشت بیمار و محیط بیمارستان ممکن است و هر آن امکان ایجاد و گسترش عفونت در بیمارستان و پیامدهای جانی برای بیماران و کارکنان وجود دارد.

در تولید لباس بیمار زنانه و مردانه از چه پارچه­ هایی استفاده می­شود؟

مراکز تولیدی لباس بیمار در سراسر جهان از متریالهایی از جمله الیاف پلاستیکی، الیاف کاغذی و شبه کاغذی و پارچه در تولید لباس بیمار استفاده می­کنند. با این وجود محبوب­ترین و رایج­ترین ماده و متریال برای تولید این محصول در همه کشورها پارچه است.
از میان انبوه انواع پارچه ­های مختلف، پارچه مورد استفاده در ساخت لباس بیمار عمدتاً از الیاف پنبه است که معمولاً با درصد کمتری از الیاف پلی­استر و مشابه آن ترکیب می­شود و بافت لباس را تشکیل می­دهد. الیاف پنبه به علت ویژگی­های ذاتی که دارا هستند در حال حاضر مناسب­ترین متریال برای تولید و ساخت لباس بیمار می­باشند. البته هر یک از لباس­های بیمارستانی متریال و رنگ خاص خود را دارند.
حتی لباس پزشکان در موقع حضور در بخش با لباس آنها هنگام انجام عمل جراحی یکی نیست و هم از لحاظ جنس پارچه و هم از لحاظ رنگ متفاوت است.
دقت در انتخاب رنگ لباسهای بیمارستانی به همان اندازه انتخاب جنس و متریال آنها مهم و دارای اهمیت است.
با توجه توضیحات ذکر شده مراکز تولیدی لباس بیمار و سایر لباسهای بیمارستانی باید در تهیه مواد اولیه مصرفی خود حداکثر دقت نظر را داشته باشند. مواد اولیه در تولید لباس بیمار نقش بسیار مهمی در کیفیت محصول نهایی دارد و نمیتوان صرفاً از ارزان­ترین و در دسترس ­ترین مواد اولیه بدون اطمینان از کیفیت آنها استفاده کرد.

در حقیقت در تولید لباس­های بیمارستانی همواره کسب سود و درآمد بیشتر در درجه دوم اهمیت قرار دارد و هدف اولیه و اساسی تولید لباسی استاندارد و با کیفیت مطلوب است. لباسی که پرسنل بیمارستان را در انجام بهتر وظایفشان یاری دهد و برای بیماران در طی مدت حضورشان در مرکز درمانی بهترین پوشش باشد.

بورس تولید فروش لباس بیمار و ارسال به سراسر کشور

تجار بازرگانان مسئولین محترم خرید بیمارستان ها می توانند برای خرید مستقیم و بی واسطه انواع لباس بیمارستانی از جمله لباس بیمار زنانه مردانه اطفال و … از طریق شماره های سایت با کارشناسان بازرگانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا