لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

تولیدی لباس یکبار مصرف تهران پخش بی واسطه

تولیدی لباس یکبار مصرف تهران پخش بی واسطه در سراسر کشور.برای خرید لباس بیمارستانی یکبار مصرف و گان یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت مناسب از طریق شماره های سایت با کارشناسان در ارتباط باشید.

تولیدی لباس یکبار مصرف تهران

لباس یکبار مصرف بیمارستان از چه پارچه هایی تولید می شود؟

همان طور که می دانید محیط بیمارستان بسیار آلوده و پر از میکروب است. به همین دلیل پارچه هایی که برای لباس های بیمارستانی تولید می شود معمولا یک بار مصرف هستند.
در ایران تولیدی های بسیار زیادی وجود دارد که لباس های یکبار مصرف تولید می نمایند. یکی از این ها تولیدی لباس یکبار مصرف تهران است. پارچه هایی که جهت تولید لباس های یکبار مصرف استفاده می شوند توسط خود کشور ایران تولید می شوند.

پارچه هایی که از آن لباس های یکبار مصرف تولید می شوند ، نبافت ، بی بافت و لایه سوزنی نام دارد اما اسم اصلی این پارچه اسپان باند است و جنس آن پلی پروپیلن می باشد.
این پارچه ها کاربرد بسیار زیادی دارند و در زمینه های مختلف از آن ها بسیار استفاده می شود. پارچه ی اسپان باند تار و پود ندارد و عموما به آن بی بافت گفته می شود. این پارچه تشکیل شده از الیاف پرس شده است.

پارچه های اسپان باند در عرض هایی نظیر 120،160 و 100 سانتی متر تولید می شود. این پارچه ها آب را به خود جذب نمی کنند، نرم و لطیف هستند و همینطور آنتی باکتریال می باشند. از پارچه های اسپان باند در بیمارستان در زمینه هایی نظیر لباس بیمار ، کاور کفش ، کلاه اتاق عمل ، روانداز و زیرانداز های بهداشتی ، دستمال مرطوب کننده ، لباس های اتاق عمل و دیگر موارد استفاده می شوند.

تولیدی لباس یکبار مصرف تهران لباس های یکبار مصرف بیمارستانی را در رنگ های متعددی نظیر خاکستری ، سبز ، آبی کمرنگ ، صورتی ، بنفش، سفید و رنگ های دیگر تولید می نمایید.

تولیدی لباس یکبار مصرف تهران

چرا استفاده از لباس یکبار مصرف بیمارستانی به مراکز درمانی توصیه می شود؟

همانطور که گفته شد محیط بیمارستان یا دیگر مراکز درمانی بسیار آلوده هستند.
پوشیدن این لباس های یکبار مصرف باعث می شود که درصد کمتری بدن بیمار آلوده شود. انتقال هوا در این لباس ها به راحتی انجام می شود .
لباس های یک بار مصرف ارزان هستند و شما میتوانید آن ها را از داروخانه ها ویا حتی از خود بیمارستان تهیه نمایید.
الیاف موجود در این لباس باعث می شود که محیط آلوده نشود. این لباس ها سبک بوده و راحتی بیمار را تضمین می نماید.
در MRI حتما باید از لباس های یک بار مصرف استفاده شود. زیرا در MRI نباید هیچ شی فلزی وارد شود، به همین دلیل بیمار باید تمام لباس های خود را در آورده و لباس های یک بار مصرف به تن کند.

برای سفارش و خرید انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی از طریق واتس آپ تلگرام یا شماره های سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا