لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی با کیفیت فوق العاده

تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی با کیفیت فوق العاده …خرید گان یکبار مصرف ، لباس سرهمی یکبار مصرف ، لباس ایزوله یکبار مصرف و انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن با شماره های تماس درج شده در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی

معتبرترین مرکز خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی

امروزه برای بالا بردن سطح بهداشت در مراکز درمانی از لباس های یکبار مصرف استفاده می کنند البته استفاده از لباس های چند بار مصرف منسوخ نشده ولی به شدت کاهش یافته و بیشتر از لباس های یکبار مصرف استفاده می کنند . این لباس ها انواع مختلفی دارند و نسبت به کاربردشان نوع دوخت و مدل متفاوت است . در ادامه راجع به انواع البسه یکبار مصرف بیمارستانی برایتان توضیح می دهم…

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن اقدام به تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی کرده است ، جهت خرید انواع البسه بیمارستانی ، گان پزشک ، گان بیمار ، لباس ام آر آی ، لباس ایزوله مخصوص کرونا از طریق واتساپ با کارشناسان فروش در ارتباط باشید .

تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی

لیست البسه بیمارستانی یکبار مصرف باعالی ترین کیفیت

گان یکبارمصرف بیمار: این گان لباس را بیماران برای بستری و یا رفتن به اتاق عمل می پوشند و به صورت یکبار مصرف می باشد و بعد از استفاده باید دور انداخته شود . جنس گان بیمار اسپان باند است و چون این پارچه بدون بافت است برای فرد ایجاد هیچ گونه حساسیتی نمی کند .

لباس یکبار مصرف ام آر آی : این لباس دارای یک بلوز و شلوار از جنس اسپان باند است و با الگوی آزاد تولید می شود تا فرد برای پوشیدن لباس دچار مشکل نشود و به آسانی از آن استفاده کند .شلوار در قسمت کمر دارای کش می باشد و راحتی لباس را دو چندان می کند .اندازه قد لباس تا پایین کمر و دارای یقه مثلثی باز و دو بند برای تنظیم اندازه است و آستین ها به صورت سه ربع می باشد .

لباس یکبار مصرف ایزوله : این لباس ها به صورت سرهمی و یکسره تولید می شود و در برابر میکروارگانیسم ها نفوذناپذیر است و فرد برای حفاظت از خود در برابر ویروس ها و ذرات معلق در هوا در محیط های آلوده از این لباس ها استفاده می کند . از لباس ایزوله یکبار مصرف هنگام شیوع بیماری های اپیدمی و مواد رایو اکتیو بیشتر استفاده می شود . جنس پارچه ای که که در دوخت لباس ایزوله استفاده می شود از پارچه اسپان باند یا اصطلاحا بی بافت است . لباس ایزوله دارای سطح ایمنی متفاوتی است که با توجه به کاربرد ، از سطح ایمنی متناسب استفاده می شود .

گان یکبار مصرف جراح : پزشکان هنگام عمل جراحی از این گان لباس ها استفاده می کنند تا از ورود خون آبه و ترشحات به بدن خود جلوگیری کنند و بالعکس در زمان عمل لباس های استریل داشته باشند که ویروسی به بدن بیمار منتقل نشود .

تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی

پخش عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت به صرفه

اگر به تجارت و بازرگانی لباس های بیمارستانی مشغول هستید برای تامین جنس با قیمت پایین و کیفیت مناسب از طریق شماره های سایت با کارشناسان لباس بیمارستانی بازرگانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا