لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

تولید بهترین لباس یکبار مصرف بیمارستانی و توزیع مستقیم

تولید بهترین لباس یکبار مصرف بیمارستانی و توزیع مستقیم، تولید انواع لباس بیمارستانی ، تولیدکننده البسه بیمارستانی در تهران ، .فروش بی واسطه لباس یکبار مصرف در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن …برای خرید و سفارش از طریق شماره های سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید .

تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی و توزیع مستقیم

جنس لباس یک بار مصرف بیمارستان چیست؟

در ابتدا برای استفاده توسط جراحان و سایر پرسنل اتاق عمل طراحی شده بود، که می توانند هنگام ایزوله کردن خود قبل از عمل جراحی استفاده نمایند، اکنون توسط بسیاری از پرسنل بیمارستان ها پوشیده می شوند. استفاده از آنها در خارج از بیمارستان ها نیز گسترش یافته است تا در محیط هایی کار کنند که ممکن است لباس با عوامل عفونی (دامپزشکان ، ماماها و غیره) در تماس باشد.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی ، ساخته شده از 100٪ پلی اتیلن با چگالی بالا ، نفوذ پذیری هوا و رطوبت را ارائه می دهد و ضمن داشتن بخار ، می تواند مایع و گرد و غبار ریز را مهار کند. روپوش ایزولاسیون سبک ، کششی ، مقاوم در برابر الکتریسیته ساکن و عاری از سیلیکون است. لباس یکبار مصرف بیمارستانی از پارچه ای ساخته شده است که می تواند در برابر شستشوی مکرر در آب گرم ، معمولاً پنبه مقاومت کند و در پشت با اتصال نوار حلقه ای چسبانده می شود.این امکان وجود دارد لباس های بیمارستانی یکبار مصرف از کاغذ یا پلاستیک نازک، با کاغذ یا پلاستیک ساخته شود.

تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی

در مورد لباس یک بار مصرف بیمارستان ها چه می دانید؟

لباس یکبار مصرف بیمارستانی توسط پزشکان هم پوشیده می شود تا باکتریها و عفونتهای ناشی از سایر عوامل را هنگام انجام جراحی ، آزمایش و تحقیقات جدا کنند. روپوش انزوا به محافظت از بیماران در برابر عفونت ثانویه کمک می کند و به منظور پاکیزگی هم به افراد و هم برای محیط زیست ما کمک می کند. علاوه بر این ، از لباس های یکبار مصرف بدن می توان به عنوان لباس کار ویژه برای محققان در زمینه های دیگر مانند بازرسی با کیفیت، پیشگیری از بیماری همه گیر ، شیمیایی ، نظامی و غیره استفاده کرد.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی خوب دارای پارامترهایی است از جمله:

1) بادوام ، نرم ، سبک ، راحت ، خوشبو ، سایشی و الکتریسیته ساکن مقاوم است.

2) در برابر هوا و بخار قابل نفوذ است ، در حالی که در برابر مایعات آب و ذرات معلق در هوا مقاومت می کند.

3)  لباس یکبار مصرف بیمارستانی از 100%  پلی اتیلن با چگالی بالا و بدون مواد افزودنی ، چسب و سیلیکون ساخته شده است.

4)  با داشتن سطح کاملاً صاف ، لباس قادر به بیرون کشیدن مایع معدنی و جلوگیری از پاشیدن مواد شیمیایی است. همچنین گرد و غبار جامد نمی تواند بر روی لباس بنشیند.

5) لباس به طور خاص پوشیده شده است تا به طور مؤثر از نفوذ گرد و غبار فوق العاده ، چربی زیاد اسید معدنی ، قلیایی و نمک با چگالی بالا جلوگیری شود.

6) مقاومت در برابر مایع حدود 5 MPA را نشان می دهد.

7) ثابت شده است که این لباس محافظت در برابر حمله بیماری های خونی، ویروسی است.

لباس یکبار مصرف در بازار امروزه از انواع پارچه و طیف گسترده ای از الیاف تولید می شوند. این نوع  لباسها به طور کلی به عنوان یکبار مصرف یا چندبار مصرف طبقه بندی می شوند. در ایالات متحده آمریکا ، لباسهای بیمارستانی یکبار مصرف بیشتر استفاده می شود ، در حالی که در اروپا سهم قابل استفاده مجدد بیشتر است. تقریباً 80٪ از بیمارستانهای ایالات متحده از لباسهای تکی و پارچه ای استفاده می کنند. لباسهای یکبار مصرف  به گونه ای طراحی شده اند که پس از یکبار استفاده مجدد از آن دور ریخته می شوند. آنها با استفاده از انواع فناوری های پیوند فیبرغیر بافته (حرارتی ، شیمیایی یا مکانیکی) تولید می شوند.

تولید لباس یکبار مصرف

فروش لباس ایزوله با بهترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت

لباس ایزوله با لایه لمینت شده یا لباس ایزوله با پارچه اسپان باند با لایه فیلم پلی اتیلنی تولید می شود.لباس هایی با لایه لمینت شده  از لحاظ ایمنی و ضریب نفوذ نسبتا مناسب است اما به علت تنفس پذیری پایین پارچه و افرایش گرما میزان تعرق بالا از این لباس نباید در ساعات کاری طولانی استفاده شود.

اما دوخت لباس ایزوله با پارچه اسپان باند با لایه فیلم پلی اتیلنی به علت تنفس پذیری بالای پارچه و عبور هوا می توان در ساعات طولانی بدون هیچ گونه مشکلی از آن استفاده نمود.

لباس یکبار مصرف ایزوله یا ضد نفوذ با سطح بالای ایمنی و مقاومت در برابر نفوذ ذرات معلق در سطوح مختلف تولید می شود که در حال حاضر برای بیماری های عفونی و کرونا این دو سطح پیشنهاد می شود:

– لباس ایزوله ضد نفوذ دارای ایمنی سطح 4 و درزبندی کامل محل دوخت قابل استفاده در دندانپزشکی ، صنایع داروسازی و…

– لباس ایزوله ضد نفوذ سطح 6 ایمنی با آب بندی کامل منافذ قابل استفاده در صنایع انرژی اتمی ، اورژانس بیماری های اپیدمی نظیر سارس و کرونا،بیمارستان ها ، مراکز درمانی، آزمایشگاه ها و…

لباس ایزوله

خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی مسقیم از درب کارخانه

برای تهیه و ثبت سفارش مقرون به صرفه انواع لباس بیمارستانی از جمله لباس بیماران از طریق تلگرام یا شماره های درج شده در پایین سایت با کارشناسان بخش لباس بیمارستانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا