لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

تولید لباس یکبار مصرف بیمارستان با کیفیت صادراتی

تولید لباس یکبار مصرف بیمارستان با کیفیت صادراتی…،لباس یکبار مصرف بیمار فروش عمده و توزیع سراسری ، گان لباس یک بار مصرف بیمارستانی در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن ،برای خرید بی واسطه و سفارش از بورس فروش انواع لباس های یک بار مصرف از طریق شماره های سایت با ما در تماس باشید.

 لباس یکبار مصرف بیمارستان با کیفیت صادراتی

استاندارد های یک لباس بار مصرف بیمارستانی برای صادرات

امروزه با پیشرفت فناوری و خرید تججهیزات مدرن کشورمان ایران درزمره صادرکنندگان لباس یکبار مصرف بیمارستانی می باشد. تولید لباس یکبار مصرف بیمارستان در ایران جهت انجام صادرات به کشورهای همسایه و خلیج فارس، همچنین کشورهایی مثل ترکیه توسط شرکت های بازرگانی فعال در این عرصه انجام می شود. لباس یکبار مصرف بیمارستانی تولید شده توسط صنایع پوشاک و کارخانجات ایرانی، عمدتا به کشورهای عراق، ترکیه، افغانستان، پاکستان، گرجستان، آذربایجان و کویت صادر می شود.

در انجام صادرات این البسه قطعا باید به استانداردهای موجود برای تهیه و تولید یک لباس یک بار مصرف مانند تنوع رنگ، سایز، نوع دوخت، جنس، استریل بودن، مقاومت و استحکام، طرح، مقاومت در برابر نفوذ مایعات، برخوردار از قابلیت تهویه هوا، بدن نما نبودن، مقاومت در برابر اشتعال، استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت در تولید، تولید تولید لباس یکبار مصرف بیمارستان در اتاق های تمیز، توجه کافی را مبذول داشت.

چنانچه این استانداردها در تهیه و تولید لباس یکبار مصرف بیمارستان رعایت نگردد شرکت های عرضه کننده از اعتبار کافی نزد مشتریان خود برخوردار نخواهند شد و قطعا به سرعت مشتریان خود را از دست خواهند داد این در حالی است که با رعایت کردن این استانداردها در فرایند تولید لباس یکبار مصرف بیمارستان هر روز بر تعداد مشتریان ثابت شما افزوده می گردد و از اعتبار خوبی برای انجام صادرات در بازارهای بین المللی برخوردار خواهید شد. از دیگر استانداردهایی که در تهیه و تولید لباس یکبار مصرف بیمارستان باید رعایت گردد بسته بندی مناسب و زیباست.

این امر به ویژه سبب ترغیب مشتریان به دریافت اطلاعات در زمینه محصولات تولیدی شما و در نهایت منجر به سفارش خرید از تولیدکنندگان خواهد شد. تولید لباس یکبار مصرف بیمارستان با هدف کسب ارز یا ایجاد اشتغال در کشور صورت می گیرد و شرکت های تولید لباس یکبار مصرف بیمارستان این البسه در انواع متفاوتی از قیمت به بازارهای صادراتی عرضه می نمایند. اما معمولا البسه یک بار مصرف بیمارستانی که از قیمت مناسب و ارزان برخوردار باشد در جامعه هدف برای انجام صادرات بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

تولید لباس یکبار مصرف بیمارستان با کیفیت صادراتی

لباس یک بار مصرف بیمارستانی مخصوص چه کسانی است؟

جهت جلوگیری از عفونت های بیمارستانی در کلیه بیمارستان ها و مراکز درمانی بهداشتی از البسه یکبار مصرف بیمارستانی استفاده می شود. تولید لباس یکبار مصرف بیمارستان با هدف ارائه خدمت به جامعه پزشکان و نیز بیماران صورت می گیرد. به طور کلی اغلب استفاده کنندگان از لباس های یک بار مصرف بیمارستانی، پزشکان و پرستان و پرسنل و کادر بیمارستانی و همچنین بیمارانی هستند که جهت مداوا به بیمارستان یا مراکز درمانی و بهداشتی مراجعه می نمایند. عمدتا از این لباس در اتاق عمل برای انجام انواع اعمال جراحی استفاده می شود.

در تولید لباس یکبار مصرف بیمارستان تلاش شده است از مواد سمی استفاده نگردد و در تولید این البسه عمدتا از مواد پتروشیمی که ضدآب ژاول بوده و مانع نفوذ آب می شود بهره گیری می شود. گاها برای تهیه ست لباس یک بار مصرف نوزادان و نیز ست البسه یک بار مصرف زایمان نیز شاهد استفاده از این نوع البسه هستیم. کودکان، زنان و مردانی که برای درمان انواع امراض و سایر مشکلات جسمی به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه می نمایند هنگام انجام اعمال جراحی کلیه لباس های را تعویض، و از این البسه استفاده می کنند.

تولید لباس یکبار مصرف بیمارستان در زمینه انواع بلوز، شلوار، کلاه، روکش کفش، ماسک و سایر البسه مورد نیاز اتاق های جراحی تهیه و تولید می شود. تولید لباس یکبار مصرف بیمارستان در انواع مختلف و با کیفیت و قیمت های متفاوتی صورت می گیرد، که گزینش و امکان خرید آن به مسئولین بیمارستانی برمی گردد که چه هزینه ای را برای خرید لباس یکبار مصرف بیمارستان تخصیص دهند. هر چه این البسه با کیفیت تر و دارای قیمت مناسبی با توجه مواد اولیه بکار رفته در آنها باشد، کمتر برای افراد استفاده کننده ایجاد آلرژی و حساسیت می کنند. لذا در زمان خرید این البسه به این نکات باید دقت کرد.

تولید لباس یکبار مصرف بیمارستان

لباس یکبار مصرف بیمارستانی شامل چه مواردی می شود؟

گان بیمار

گان بیمار یکبار مصرف لباسی است که به محض بستری شدن شخص بیمار باید بپوشد و این گان ها طوری طراحی شده است که بیمار در هنگام بستری یا بعد از عمل جراحی راحت باشد و بتواند به راحتی حرکت کند.اندازه قد گان بیمار تا روی زانو است و از پشت به وسیله یک بند بسته می شود و سایز آن قابل تغییر است . رنگ این لباس ها صورتی و آبی است.

گان جراح 

گان جراح یکبار مصرف در بیمارستان ها و کلینیک ها کاربرد دارد .جنس گان جراح از پارچه اسپان باند یا نبافت است و در گرماژ مختلف تولید می شود .گان جراح به دو صورت ساده و لمینت در رنگ های آبی و سبز دوخته می شود.

کلاه بیمار

کلاه یکبار مصرف بیمار یا کلاه یکبارمصرف آکاردئونی در مراکز درمانی استفاده های مختلفی دارد.این کلاه سایز آزاد و دور کش می باشد. این محصول با پارچه اسپان باند گرماژ بالاتر و پارچه ضد آب یا به صورت استریل نیز به صورت سفارشی قابل تولید است.

کلاه جراح

کلاه یکبار مصرف جراح یا کلاه یکبارمصرف اتاق عمل در مراکز درمانی استفاده های مختلفی برای کادر پزشکی دارد.این کلاه سایز آزاد می باشد و دارای دو بند در انتها برای تنظیم اندازه است.این محصول با پارچه اسپان باند گرماژ بالاتر و پارچه ضد آب یا به صورت استریل نیز به صورت سفارشی قابل تولید است.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی

خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی با کیفیت صادراتی و قیمت عالی

پخش عمده و صادرات لباس بیمارستانی به کشور های عراق ترکیه و… در این سایت.تامین جنس و تولید لباس بیمارستانی با کیفیت برای صادرات پوشاک بیمارستانی به عراق ترکیه آذربایجان کویت ارمنستان و … از طریق بازرگانی خانه صنعت و معدن.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا