لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

تولید لباس یکبار مصرف بیمارستان

تولید لباس یکبار مصرف بیمارستان و فروش مستقیم و بی واسطه آن در این سایت فراهم شده است.برای خرید انوان گان بیمار گان جراح شان اتاق عمل لباس mri کلاه یکبار مصرف و … از طریق شماره های سایت با کارشناسان در ارتباط باشید.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی

لباس یکبار مصرف بیمارستانی در چه بخش هایی از مراکز درمانی کاربرد دارد

لباس یکبار مصرف بیمارستانی به دو دسته ی استریل و غیر استریل تقسیم می شود.
لباس یکبار مصرف بیمارستانی استریل، گرانتر از لباس های غیراستریل است و در کارخانه های استاندارد بزرگ تولید می شود.
لباس های غیراستریل را در کارگاه های کوچک نیز می توان تولید کرد.
لباس یکبار مصرف بیمارستانی ممکن است اشکال متفاوتی داشته باشد. مثلا بعضی از لباس های یکبار مصرف بیمارستانی به صورت تمام قد تولید میشوند و بعضی دیگر صرفا یک آستین یکبار مصرف هستند که به صورت ساق دست استفاده می شوند.

گان جراحی و شان بیمار، پرکاربردترین لباس های یکبار مصرف بیمارستانی هستند.

گان جراحی همان لباس یکبار مصرف بیمارستانی ای است که جراح باید، حین عمل جراحی آنرا بپوشد. شان استریل، پارچه ی استریلی است که قسمتی از بدن بیمار را حین عمل جراحی می پوشاند. شان ساده، پوشش مایو، شان مخصوص پا و شان بزرگ سوراخ دار شان های مختلفی هستند که در بازار وجود دارند. از شان ساده برای پوشاندن تخت بیمار و قسمت هایی از بدن بیماران استفاده می شود. میز مایو و سینی مایو را توسط شان مایو می پوشانند. شان بزرگ سوراخ دار برای پوشاندن بدن بیمار حین عمل جراحی است به اینصورت که همه ی مناطق بدن بیمار را به صورت کامل می پوشاند و فقط قسمتی که قرار است جراحی شود پوشیده نمی شود.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه ی نبافت چیست و چه کاربردی در لباس یکبار مصرف بیمارستانی دارد

پارچه ی نبافت پارچه ای است که برای تولید آن نیازی به بافتن تار و پود به یکدیگر نیست. برای تولید پارچه ی نبافت، الیاف اولیه روی هم قرار میگیرند و سپس به یکدیگر متصل می شوند. برای تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی از پارچه ی نبافت استفاده می شود.

پارچه ی نبافت علاوه بر پزشکی، در اکثر صنایع دیگر مانند عمران، بهداشت و … نیز کاربرد دارد.

مهم ترین ویژگی هایی که پارچه های نبافت را انتخاب مناسبی برای انواع صنایع مختلف کرده است عبارتند از:

  1. سرعت تولید بالای آننسبت به سایر پارچه ها
  2. قیمت مقرون به صرفه تر
  3. قابل بازیافت بودن
  4. کاربرد های وسیع در اکثر صنایع

لباس یکبار مصرف بیمارستانی معروف ترین فرآورده ای است که توسط این نوع از پارچه ها تولید می شود. زیرا استریل بودن لباس یکبارمصرف بیمارستانی با توجه به قیمت مناسب آن، میتواند استفاده از آنرا در جراحی ها و بیمارستان ها افزایش دهد.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی

خرید بی واسطه لباس یکبار مصرف بیمارستانی از تولیدی:

برای خرید بی واسطه انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت و کیفیت مناسب از طریق شماره های سایت یا واتس آپ و تلگرام با کارشناسان بخش لباس بیمارستانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا