لباس بیمار بیمارستانیلباس بیمارستانی

تولید و فروش انواع لباس بیمار بیمارستانی

تولید و فروش انواع لباس بیمار بیمارستانی ، لباس بیمارستانی زنانه ، لباس مریض بیمارستان ، لباس بیمارستانی تترون ، لباس پزشک ، لباس جراح ، لباس یکبار مصرف بیمارستانی و … با قیمت بدون واسطه و ارزان

لباس بیمار بیمارستانی لباس بیمار بیمارستانی لباس بیمار بیمارستانی

انواع لباس بیمار بیمارستانی

امروزه هر بیمارستانی برای بیماران بستری در بخش ها، بیمارستانی که قصد عمل جراحی دارند و… لباس های مخصوصی را تدارک می بینند. لباس بیمار بیمارستانی که به بیماران در طول دوره بستری آن ها در بیمارستان داده می شود معمولا در دو سایز ساخته شده و به بیماران ارائه می شود:

  • سایز کوچک: که مخصوص کودکان و خردسالان بوده و هنگام بستری کودکان به آن ها داده می شود.
  • سایز بزرگ: که مخصوص بزرگسالان، اعم از خانم ها و آقایان بیمار می باشد.

معمولا این نوع از لباس ها دارای دورنگ متفاوت برای خانوم ها و آقایان هستند که این رنگ ها معمولا صورتی برای خانوم ها و آبی برای آقایان می باشد. این لباس ها، یک بار مصرف بوده و فقط هنگام بستری در بیمارستان و تنها در همان مدت زمان کاربرد داشته و پس از آن بایستی به طرق بهداشتی از بین برده شوند. زیرا این لباس ها پس از استفاده، در بردارنده انواع عفونت های بیمارستانی بوده و امکان استفاده مجدد از آن ها به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد.

لباس بیمار بیمارستانی

 لباس بیمار بیمارستانی چه خصوصیاتی دارد؟

لباس بیمار بیمارستانی همانطور که قبلا نیز اشاره شد، در دونوع مردانه وزنانه و معمولا با رنگ های صورتی و آبی به بیماران عرضه می شود.

این لباس ها برای خانوم ها شامل یک روپوش مانتو مانند بلند تا روی زانوها، یک شلوار و یک روسری یا مقنعه می باشد که همه اینها به عنوان یک دست لباس بیمار بیمارستانی زنانه به خانوم های بیمار داده می شود.

برای آقایان نیز یک روپوش آبی رنگ به همراه یک شلوار به آن ها داده می شود. این لباس ها تا روزی که بیماران از بیمارستان مرخص می شوند باید در تن آن ها بماند و آن ها را از آلودگی های بیمارستانی در امان نگه دارد.

لباس بیمار بیمارستانی

نحوه تولید لباس بیمار بیمارستانی

لباس بیمار بیمارستانی در شرکت های تولیدی این دسته از محصولات، توسط افراد مجرب و کارآزموده دوخته شده و مصارف بیمارستان ها را تا حد توان تامین می کنند. در این تولیدی ها، پس از دوخت و تولید انواع مختلف لباس های بیمارستانی، اعم از کلاه، پیراهن، شلوار و … آن ها را به صورت پک های جداگانه بسته بندی کرده و پس از استریل کردن این پک ها در اتاق های استریل مخصوص، آن ها را برای استفاده به بیمارستان ها و مراکز خدمات درمانی ارسال می کنند.

این شرکت های تولیدی امروزه توسعه پیدا کرده اند و در امر تولید لباس های بیمار بیمارستانی تمامی تلاش خودرا بکار گرفته اند تا از رقیبان خود در این زمینه عقب نمانند. این موضوع خود سبب بهبود کیفیت این لباس ها شده است.

لباس بیمار بیمارستانی

نحوه سفارش انواع لباس بیمار بیمارستانی

جهت خرید انواع لباس بیمار بیمارستانی ، لباس پزشکی ، لباس خدمات ، لباس یکبار مصرف ، گان و شان جراحی ، و … از طریق لینک واتساپ با کارشناسان در ارتباط باشید و یا جهت ثبت سفارش از طریق شماره های ذیل مستقیما با کارشناسان مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا