لباس رستورانیلباس فست فود

تولید و فروش بی واسطه لباس گارسونی

تولید و فروش بی واسطه لباس گارسونی در مرکز فروش لباس فرم رستورانی ممکن شده است.برای سفارش و خرید لباس گارسون لباس سالن کار و انواع لباس فرم رستورانی و فست فودی کافی شاپی هتل و … از طریق شماره های سایت اقدام نمایید.

لباس گارسونی

در بیشتر اوقات، لباس گارسونی توسطِ مدیرِ رستوران و یا کافی شاپ انتخاب و تهیه می شود.

هنگامی که لباس، توسط مدیر رستوران و یا کافی شاپ تهیه گردد هماهنگ کردن لباس های کارمندان راحت تر اتفاق می افتند. تاثیر لباس و ظاهر گارسون ها و کارکنان رستوران بر جذب مشتری، قابل چشم پوشی نیست. از این رو هنگام انتخاب و خرید لباس کارکنان باید نکات زیادی را مورد توجه قرار داد.

 لباس گارسونی

نکاتی که در خرید لباس گارسونی باید مورد توجه قرار گیرد

سبک لباسی که برای کارکنانِ رستوران انتخاب می شود، پیام رستوران را منعکس مس کند.
مانند هر شغل دیگری، لباس کارکنان، مشتریان را تحت تاثیر قرار می دهد.
به عنوان مثال اگر می خواهیم مشتریانی با کیفیت بالا را جذب رستوران خود کنیم، گارسون ها و کارکنان نباید با تی شرت در محیط رستوران کار کنند.
اگر می خواهیم کارکنان، حرفه ای به نظر برسند، انتخابِ پیراهن و شلوارِ رسمی می تواند انتخاب مناسبی باشد.
می توان برای کارکنان لباسی معمولی انتخاب کرد اما باید توجه کرد که مرتب و مناسب بودنِ لباس ها از اهمیت بالاتری برخوردار است.
در خریدِ لباس گارسونی باید به جنس و کیفیتِ لباس توجه ویژه کرد. انتخابِ پارچه با کیفیت بالا، یعنی تعویضِ کمتر و قابل استفاده برای دفعاتِ بیشتر.

باید از خریدن لباس های تنگ و چسبان خودداری کرد زیرا سبب می شود کارکنان و مشتریان حس ناخوشایندی داشته باشند. لباس گارسونی باید به گونه ای باشد که همواره تمیز و مرتب به نظر برسد و در شستشو و پوشیدن راحت باشد.

لباس گارسونی

لباس گارسونی مناسب باید دارای چه خصوصیاتی باشد؟

لباس گارسونی مناسب با رستوران هایی که در مکان های شهری قرار دارند، پیراهن های یقه دار و رسمی می باشد.
معمولا کارکنان می توانند شلوارِ مناسب با پیراهن را، راحت تر هماهنگ کنند.
لباس گارسونی، دارای نشان و آرم مخصوصِ رستوران می باشد تا نام و خاطره ی رستوران در ذهن مشتری باقی بماند.
از دیگر خصوصیات یک لباس مناسب، باید به رنگ آن توجه کرد. انتخابِ رنگ های آبی و سبز برای لباس گارسون ها، محیط رستوران را آرام جلوه می دهد.
در مقابل، انتخابِ رنگ قرمز، یک رنگ گرم و پر انرژی می باشد
. اما برای یک کار حرفه ای، انتخابِ رنگ های تیره، ماند مشکی و آبی تیره و هماهنگ کردن آن با رنگِ متضاد، مثل سفید، سبب می شود رستوران و محل کار شما حرفه ای تر و رسمی تر جلوه کند. استفاده از رنگ های تیره در مرتب به نظر رسیدن لباس تاثیر بیشتری نیز دارد.

 

برای سفارش و خرید بی واسطه انواع لباس گارسون سالن کار سرآشپز و کلیه لباس های فرم رستورانی از طریق تلگرام واتس آپ یا شماره های سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا