لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

تولید و فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی

تولید و فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی،انواع گان و شان جراحی،انواع لباس مریض بیمارستان و … در سایت بازرگانی خانه صنعت و معدن ممکن شده است.

تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی

نحوه تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی

تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی و مصرف آن در سال های اخیر، در بیمارستان ها نقش بسیار مهمی دارد، به نحوی که این منسوجات پزشكي دارای کاربرد عظیمی در صنایع درمانی است. از این منسوجات برای فراهم آوردن سطح مطلوبی از محافظت در برابر باکتری ها و عوامل عفونی در بیمارستان ها استفاده می شود.

پارچه های بافته شده برای محصولات نساجی پزشکی از نخ هایی تشکیل شده است که حاوی الیاف هستند، در حالی که پارچه های غیر بافته شده می توانند به طور مستقیم از الیاف یا حتی پلیمرها ساخته شوند. تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی را می توان از طریق تغییر در وزن مولکولی، جهت گیری و تبلور یک پلیمر معین و ایجاد تفاوت در ترکیب شیمیایی در بین پلیمرهای مختلف، توسط الیافی با طیف بسیار گسترده ای از خصوصیات مکانیکی تولید کرد.

بر این اساس، ساختار و مونتاژ بندی آنها که می تواند از نظر تخلخل بافت، سطح و سازگاری متنوع باشد، برآورده می شود تا نیازهای طراحی انواع مختلف محصولات نساجی پزشکی را برآورده سازد. با داشتن منسوجاتی که دارای ساختاری با چنین طیف گسترده ای از خصوصیات فیزیکی و مکانیکی باشند، تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی به گونه ای می باشد که در برابر نفوذ پرتوهای مختلف مقاوم می شوند تا از بیماران و پرسنل در برابر اشعه های خطرناک محافظت کنند.

تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی

استاندارد تولید انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی 

تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی باید به گونه ای باشد که استانداردهای زیر را رعایت کند:

  • انجام آزمایش پارچه های جراحی برای پیشگیری از عفونت: دستورالعمل های تولید کنندگان به ترتیب در استاندارد های EN 13795 و EN 14863 مشخص شده است، و اکنون به منسوجاتی اجازه تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی را می دهد که واجد آن شرایط باشند و از این طریق مقررات MPG را در مورد تجهیزات پزشکی رعایت کنند. در این زمینه از قابلیت ها و مواد جدید استفاده می شود که پیش از تولید و معرفی به بازار دارای گواهینامه های استاندارد می باشند و کنترل کیفیت در طول فرآیند تولید آنها انجام شده است.
  • مانع از رشد باکتری، قارچ و کپک شوند.
  • موجب به حداقل رسیدن احتمال عفونت شوند.
  • به دلیل تماس مستقیم با پوست بیمار دارای سازگاری با بدن و عدم ایجاد حساسیت باشند.
  • دارای قابلیت استریل شدن باشند.
  • در برابر رشد و تکثیر باکتری ها و میکروارگانیسم ها مقاوم باشند.
  • برای بیمار راحت باشند.
  • الیاف آنها سمی نباشد.
  • دارای مقاومت در برابر نفوذ آب و مایعات و غیر قابل احتراق باشد.

تولید و فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی

تولید و فروش لباس یکبار مصرف بیمارستانی

جهت سفارش انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی می توانید سفارشات خود را در سایت بازرگانی خانه صنعت و معدن از طریق واتساپ ثبت و با شماره های پشتیبانی مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا