لباس بیمارستانی

تولید و پخش لباس بیمارستانی با نازلترین قیمت

تولید و پخش لباس بیمارستانی با نازلترین قیمت در سایت مرکز فروش لباس کار تهران . خرید ارزان لباس بیمارستانی از تولیدی لباس بیمارستانی در تهران و ارسال به کلیه نقاط.

لباس بیمارستانی قیمت

 

شرکت بازرگانی صنعت و معدن با تولید انبوه لباس های بیمارستانی وفروش  عمده آن ها موفق به دستیابی به  لباس بیمارستانی قیمت پایین شده است ؛ که کیفیتی صد برابر بهتر از تولیدات سایرتولیدی ها دارد.

انواع لباس بیمارستانی کدامند؟

همه ما حداقل برای یکبار که شده است وارد کلینیک و یا بیمارستان شده ایم ؛ شاید اولین چیزی که برایمان قابل توجه باشد، پوشش پرسنل بیمارستان و بیماران باشد وهمگی این ها جزو لباس های بیمارستان هستند.

دریک بیمارستان فوق تخصصی لباس های بیمارستان در انواع زیر مصرف می شوند

پزشکی شامل:

پرستاری ،جراحی، دندان پزشکی و پزشکی که که شامل انواع گان ها اسکراب ها و روپوش ها می شود.

بیمار:

این نوع لباس بسته به جنسیت فرد بیمار در دو نوع  مردانه و زنانه به رنگ های آبی ، صورتی وامثال این استفاده می شود. البنه این گونه لباس وافا در نوع خود یک لباس پزشکی قیمت پایین است که بیمارستان در اختیار بیمار می گذارد.

لباس بیمار کودک:

این لباس شامل انواع ست های نوزادی و لباس کودکان بیمار در رده سنی دو تا هجده سال می باشد؛ که نسبت به نوع بیمار دارای رنگبندی متنوع تری است.

لباس کادر خدمات:

برای آنکه بیماران بتوانند بین پزشکان پرستاران وکادر خدماتی بیمارستان تمایز قائل شوند، اغلب بیمارستان ها از رنگ های متنوعی برای پوشش این افراد استفاده می کند. و به همین علت چیزی به نام لباس کار خدمات بیمارستان پدید آمده است.

لباس نگهبان:

هر مجموعه بیمارستانی دارای چند نگهبان است واین افراد دارای پوشش خاص خود هستند که آن ها را از تمام بیمارستان متمایز وشبیه به یک پلیس می کند.

لباس بیمارستانی قیمت

در تهیه لباس بیمارستانی به چه مواردی باید دقت کنیم؟

لباس بیمارستانی قیمت پایین را ازمراکز عمده خریداری کنید سعی کنید بهترین رنگ را انتخاب کنید. لباس های گشادتر برای کادر خدماتی مناسب تر هستند. بخاطر داشته باشید که جنس پارچه انتخابی قابلیت استریل کردن یا یکبار مصرف بودن را داشته باشد.
سعی کنید این لباس بتواند احساسات تضعیف شده ی بیمارانتان را بهبود ببخشد.
درمورد پزشکان و پرستاران لباس های بیمارستانی با کیفیت بهتر و دوام بالاتر انتخاب گردند. در مورد بیماران سعی کنید لباس ها کاربردی تر باشند وامکان دسترسی بیشتری به پزشکان بدهند.
سعی کنید در مورد نگهبانان از لباس های دارای آرم بیمارستان و رنگ بندی تیره به منظور ایجاد احساس جدیت استفاده کنید. لباس پزشکان نباید دست و پا گیر باشد و پزشک بایستی در آن کاملا احساس آرامش بکند.

لباس بیمارستانی قیمت

خرید انواع لباس بیمارستانی با نازلترین قیمت

جهت سفارش و خرید انواع لباس بیمارستانی وابسته به شغل و تعداد مورد نظر(حداقل 50 عدد) با کارشناسان بخش لباس بیمارستانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا