لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

تولید و پخش لباس های یکبار مصرف بیمارستان بی واسطه

تولید و پخش لباس های یکبار مصرف بیمارستان بی واسطه،گان لباس یک بار مصرف بیمارستانی ، انواع البسه یکبار مصرف بیمارستانی در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن ،جهت خرید بی واسطه و سفارش از بورس فروش انواع لباس های یک بار مصرف از طریق شماره های سایت با کارشناسان ما در تماس باشید.

لباس های یکبار مصرف بیمارستان

چرا باید از لباس یک بار مصرف بیمارستانی استفاده کرد؟

از جمله البسه بیمارستانی که در اغلب بیمارستان ها و مراکز درمانی- بهداشتی برای پزشکان و کادر پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد، لباسهای یکبار مصرف بیمارستان هستند، که در رنگ های مختلف و جنس های مختلف در بازار موجودند. لباس های یکبار مصرف بیمارستان برای بیماران نیز در دو جنس زنانه، مردانه، بچه گانه نیز ارائه می شود. رنگ آبی لباسهای یکبار مصرف بیمارستان سبب می شود، چشمِ پزشکان اذیت نشود و در اتاق عمل از انجام اعمال جراحی خسته نشوند.

لباسهای یکبار مصرف بیمارستان با قابلیت هایی مانند سهولت مصرف، مقاومت در برابر اجناس برنده، مقاومت در برابر احتراق، نفوذ مایعات به ویژه آب، مقاومت در برابر تکثیر میکروب ها، عدم ایجاد حساسیت در بدن، عدم ایجاد پرز، عدم ایجاد مواد سمی، مقاومت در برابر سایش همواره مورد استقبال صنایع پزشکی می باشند. لباس های یکبار مصرف بیمارستان نیازمند شستشو نیستند و بدین سبب دارای صرفه اقتصادی می باشند بدین جهت که در نیروی انسانی در بخش رخشورخانه، و انرژی های متعددی که بایستی صرف شود، صرفه جویی اقتصادی زیادی می گردد و از اتلاف انرژی جلوگیری به عمل می آید.

لباسهای یکبار مصرف بیمارستان  به علت آنکه به واسطه اشعه گاما و یا گاز اتیلن اکساید، استریل می گردند، به مدت زمان دو الی سه سال از قابلیت مصرف برخوردار خواهند بود. زیرا لباسهای یکبار مصرف بیمارستان در مکان های خاصی تحت عنوان اتاق تمیز، در شرایط خاص و با کمترین تماس دست تهیه و تولید می شوند. همچنین لباسهای یکبار مصرف بیمارستان به علت اینکه نیازی به شستشو ندارند، و از مواد شوینده برای شستن آنها استفاده نمی شود، حساسیتی در بدن بیمار ایجاد نمی کنند. به ویژه در بیمارانی مانند نوزادان، بیماران سوختگی و بیماران ریوی استفاده از لباسهای یکبار مصرف بیمارستان کمک می کند بیماران با پوشیدن این البسه، از مشکلات گرفتن آلرژی در امان بمانند.

از دلایل دیگر استفاده از لباسهای یکبار مصرف بیمارستان آن است که زمانی که پزشکان و کادر جراحی از این البسه استفاده می نمایند برای سایرین شناسایی آنها کار آسانی خواهد شد. از دیگر دلایل استفاده از لباسهای یکبار مصرف بیمارستان برخورداری از قابلیت بازیافت است . لباسهای یکبار مصرف بیمارستان به علت آنکه از پارچه های نبافت تهیه شده اند که در تولید آنها مواد شیمیایی و آب بکار نرفته، به سهولت بازیافت می گردند و آسیب رسان به محیط زیست نخواهند بود.

لباس های یکبار مصرف بیمارستان

موارد مصرف لباس یک بار مصرف بیمارستانی

لباسهای یکبار مصرف بیمارستان در حوزه های مهندسی پزشکی، مهندسی نساجی، نیز علوم پزشکی و پیراپزشکی عمدتا مورد استفاده اند. از لباسهای یکبار مصرف بیمارستان برای بیماران بدخیم استفاده می شود عمدتا برای این بیماران از پارچه های برزنت بیمارستانی البسه تهیه می گردد تا حساسیتی در پوست آنان ایجاد نگردد و در هنگام بستری دچار زخم بستر نگردند. لباسهای یکبار مصرف بیمارستان که از جنس اسپان باند تهیه می شوند نیز بسیار سبک و ارزان اند و برای بیمارانی که بدخیم نیستند، مورد استفاده قرار می گیرند.

از جمله لباسهای یکبار مصرف بیمارستان کلاه های بیمارستانی می باشد که در ارتفاع مناسب، و از جنس اسپان باند تهیه و تولید می شوند که عمدتا برای بیماران سرطانی و صعب العلاج و نیز در اتاق جراحی برای اغلب بیماران استفاده می شود. بلوز و شلوار یکبار مصرف نیز تقریبا در کلیه اعمال جراحی کاربرد دارد. لباسهای یکبار مصرف بیمارستان به دلیل مقاومت در برابر جذب مایعات و سبکی و راحتی آن، سبب می گردد تا زمانی که کادر بیمارستان از آن استفاده می کنند، مانع حرکت و فعالیت شان نگردد و در شرایط مختلف واکنش های سریعی از خود نشان دهند. از آنجا که رنگ سفید برای لباسهای یکبار مصرف بیمارستان معمولا استفاده نمی شود، عمدتا از رنگ آبی استفاده می شود تا به ویژه هنگام استفاده جراحان از لباسهای یکبار مصرف بیمارستان حواس آنها پرت نگردد، زیرا رنگ سفید برای این نوع البسه سبب انقباضات خون در افراد می گردد.

از دیگر لباسهای یکبار مصرف بیمارستان ماسک های بیمارستانی هستند که از سرایت هوای آلوده، میکروب ها و عفونت ها به بدن جلوگیری به عمل می آورد و برای بیماران ریوی و افراد دارای آسم و بیماران دارای بیماری های ویروسی و بیماران سرطانی استفاده می شود. از آنجا که اصلی ترین دغدغه مدیران هر مرکز بهداشتی- درمانی  کاهش عفونت های بیمارستانی است، آنها بودجه زیادی را جهت خدمت رسانی به مراکز درمانی در این زمینه تخصیص می دهند. کاهش عفونت‌های بیمارستانی اغلب با کاربرد لباسهای یکبار مصرف بیمارستان و پک‌های جراحی یکبار مصرف می تواند تحقق یابد، زیرا از جمله عواملی که سبب انتقال عفونت های بیمارستانی می شود عدم استفاده از البسه بیمارستانی است. لباسهای یکبار مصرف بیمارستان نقش ارزشمندی در پیشگیری و کنترل کردن عفونت‌های بیمارستانی دارد.

لباسهای بیمارستان

کاربرد لباس یکبار مصرف بیمار

بلوز و شلوار یکبار مصرف برای متخصصان پزشکی ، بیماران ، مراجعه کنندگان به بیمار و بیمارانی که نیاز به پوشش یا گرما اضافی در طول درمان یا آزمایش دارند ایده آل است. معمولا لباس های یکبار مصرف پزشکی فاقد لاتکس است.لباس های یکبار مصرف پزشکی از پلی پروپیلن قابل بازیافت ساخته شده است. این لباس ها جداگانه جمع آوری و بازیافت میشوند.لباس های نرم و راحت با بافتی کتانی است که قیمت لباس یکبار مصرف بیمار را مقرون به صرفه می کند.در رنگ های آبی و روشن تولید می شوند. بلوز ها  و شلوارهای یکبار مصرف بیمار  از مواد چند لایه ساخته شده است  که مقاوم در برابر سیال ها هستند. لباس های یکبار مصرف پزشکی لباس هایی با طراحی راحت , مقرون به صرفه و بادوام هستند.

از دیگر لباس های یکبار مصرف برای اقدامات معمول پزشکی و دندانپزشکی ایده آل هستند ، و از  آنها برای کلینیک ها ، بیمارستان ها و آزمایشگاه ها استفاده  می کنند. لباس های پزشکی یکبار مصرف 100٪ عاری از لاتکس هستند و از جنس پلی پروپیلن غیر بافته ای است که با یک ماده دفع کننده آب برای محافظت بیشتر ساخته شده است. ماده مورد استفاده قابل تنفس پوست است و از تحریکات  ناشی از ایجاد دمای گرم جلوگیری می کند.این لباس ها  برای سهولت بیمار و انجام امورات پزشکی معمولا با یک چسب با بند گره خورده می شوند.که با توجه به  تمام این نکات قیمت لباس یکبار مصرف بیمار می تواند متفاوت باشد.

استفاده از لباس یکبار مصرف گسترش کثیفی و میکروب را کاهش می دهد.روکش کفش یکبار مصرف نیز  از پلی پروپیلن نرم و غیر بافته ساخته شده است و به رنگ آبی  و سفید موجود هستند. روکش کفش دارای قسمتهای پایین  بدون لغزش می باشد ، خطر ابتلا به لغزش و افتادن و کاهش ایمنی بیمار و کارکنان را کاهش می دهد. پوشش کفش کفش بیمارستان دارای اندازه جهانی است و بدون  لاتکس است.روکش کفش یکبار مصرف بهترین راه حل مقرون به صرفه برای افراد  مشغول در  مراقبت های بهداشتی ، فیزیوتراپی است که به کارکنان و بیماران نیاز به پوشاک را آسان می کند. روکش کف یکبار مصرف  یک گزینه عالی اقتصادی برای پوشاک پارچه ای است.

لباس یکبار مصرف بیمار به  اندازه کافی سبک و همچنین مقاوم در برابر پارگی و بسیار بادوام است. و موثرترین راه حل برای محافظت میکروب و ویروس است.

برخی از بیمارستان ها استفاده از پوشاک یکبار مصرف را دریغ می کنند زیرا نگران قیمت لباس یکبار مصرف بیمار هستند که پس از استفاده از آنها دور ریخته می شوند.

رعایت بهداشت در مراکز بهداشتی و درمانی برای ارتقاء بهداشت سالم ، مبارزه با عفونت ها و کاهش باکتری ها بسیار مهم است ، محصولات تمیز کردن یکبار مصرف بهترین مواردی هستند که برای حفظ حداکثری بهداشت بیمارستان استفاده می شوند.

لباس یکبار مصرف بیمار

خرید بی واسطه انواع لباس یکبار مصرف بیمارستان

بازرگانان ، تجار و مسئولین خرید لباس بیمارستانی، برای استعلام قیمت و برای خرید بی واسطه البسه یکبار مصرف بیمارستانی میتوانید از طریق واتس اپ و یا شماره های سایت با همکاران ما در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا