لباس رستورانیلباس کار

تولید کننده انواع لباس نگهبان رستوران

تولید کننده انواع لباس نگهبان رستوران ، لباس فرم حراست بیمارستان ، لباس فرم نگهبانی و انتظامات ،لباس نگهبانی مشکی و … با قیمت ارزان و کیفیت بسیار بالا

لباس نگهبان رستوران

لباس نگهبان رستوران چیست؟

پس از ساخت هرمجموعه، ارگان، یا ادراه ای، برای محافظت از تجهیزات و حراست و نگهبانی از آن مجموعه یا ارگان، معمولا نگهبان هایی استخدام می شوند. برای نگهبان ها، همانند دیگر شغل ها لباس های فرم مخصوصی وجود دارد که اغلب به رنگ آبی، سفید و یا خاکستری می باشند. لباس نگهبان رستوران هم فرمی شبیه به این لباس های نگهبانی دارد.

برای هر ارگان یا مجموعه ای، لباس های نگهبان خاصی تعبیه می شود که معمولا لوگوی آن شرکت یا مجموعه برروی لباس حک شده است. لباس نگهبان رستوران نیز ممکن است برای هر مجموعه تالار پذیرایی یا رستورانی، دارای اشکال و رنگ های متفاوت باشد. به طبع هرچه رستوران و تالار پذیرایی امکانات بیشتر و فضای زیباتر و بزرگتری داشته باشد، تعداد نگهبان هایی که ممکن است بصورت شیفتی یا ثابت در آن جا نگهبانی دهند بیشتر است. لذا این لباس ها باید با فرم خاص و لوگوی آن رستوران تهیه شده و در اختیار نگهبانان رستوران قرار داده شود.

لباس نگهبان رستوران

 مهمترین شاخصه های لباس نگهبان رستوران چیست ؟

لباس های نگهبانی معمولا در فصول مختلف سال متفاوتند و دارای ویژگی های خاصی هستند.

به عنوان مثال در فصول گرم سال، این لباس ها از جنس نخ بوده و خنک هستند و امکان عبور هوا را برای خنکی فرد می دهند. اما در فصول سرد سال علاوه بر این لباس ها معمولا کاپشن هایی با لوگوی مخصوص و رنگ های مخصوص نگهبانی که پیشتر از این در مورد این رنگ ها بحث کردیم، به نگهبان ها داده می شود.

لباس نگهبان رستوران نیز همانند دیگر لباس های نگهبانی و حراست باید این ویژگی هارا داشته و آرامش خاطر نگهبان را هنگام کار فراهم نماید. لذا یکی از مهم ترین شاخصه هایی که می توان برای لباس های فرم نگهبانی در همه ادارات و ارگان ها بیان نمود، تناسب داشتن لباس های کاری نگهبان ها با فصول مختلف سال است.

لباس نگهبان رستوران

بهترین پارچه ها برای تولید لباس نگهبان رستوران چیست ؟

جنس پارچه ها، برای تولید لباس فرم نگهبانی، معمولا براساس فصل و اقلیم آب و هوایی منطقه فرق می کند.

ولی معمولا جنس این پارچه ها، پنبه، کتان و نخ است. لباس نگهبان رستوران برای فصول گرم سال معمولا بیشتر از جنس نخ بوده تا با عبور دادن هوا، باعث خنکی و آرامش خاطر نگهبان شود.

در حالیکه در فصول سرد سال، معمولا جنس لباس ها بیشتر از پنبه و کتان بوده و علاوه بر آن کاپشن ها یا بارانی هایی برای حفاظت از نگهبان در مقابل باران و سرما تعبیه می شود و در اختیار آن ها قرار داده می شود.

تولید کننده انواع لباس نگهبان رستوران

نحوه خرید انواع لباس نگهبان رستوران

بازرگانی خانه صنعت و معدن با سال ها تجربه و تخصص در امر تولید و فروش انواع البسه کار فعالیت دارد ، جهت سفارش انواع لباس کار خصوصا لباس نگهبان رستوران و لباس حراست بیمارستان با شماره های مرکز فروش در ذیل تماس حاصل نمایید . یا از طریق لینک واتساپ آنلاین سوالات خود را از کارشناسان مرکز فروش بپرسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا