لباس بیمارستانی

تولید کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی ارزان

تولید کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی ارزان و با کیفیت و خرید لباس بیمارستانی یکبار مصرف در بازرگانی نو آوران خانه صنعت و معدن

نحوه خرید لباس یکبار مصرف بیمارستانی از تولید کننده

جهت خرید انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت مناسب و کیفیت بسیار عالی از طریق شماره های ذیل با کارشناسان بازرگانی نو آوران خانه صنعت و معدن ارتباط برقرار نمایید.

تولید کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی تولید کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی تولید کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی

کاربرد لباس یکبار مصرف بیمارستانی چیست ؟

در بین مراکز و مشاغل مختلف، بیمارستان را می توان یکی از مهم ترین ها در زمینه ی نیاز به لباس های مختلف دانست. با توجه به ماهیت فعالیت ها در سطح بیمارستان و موازین و اصول بهداشتی لباس بیمارستانی یکبار مصرف اهمیت ویژه ای پیدا می کند.
در این راستا تولید کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی می تواند نقش ویژه ای در تامین این نیاز بیمارستان ها باشد.

همراه با گسترش تعداد بیمارستان ها و همچنین نیاز به دسترسی سریع و هرچه بیشتر به انواع خدمات بیمارستانی، از جمله تامین لباس بیمارستانی یکبار مصرف، تولید کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی باید توجه داشته باشد تا این لباس ها را در کیفیت و قیمت مناسب و ارزان در اختیار بیمارستان ها قرار دهد.

در این مقاله سعی داریم تا به بررسی موضوع تولید کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی همراه با قیمت ارزان آن بپردازیم.

با ما همراه باشید.

تولید کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی در این فعالیت باید به عوامل مختلفی از جمله قیمت ارزان و استفاده از پارچه های مختلف در فرایند تولید توجه داشته باشد. چرا که با توجه به میزان نیاز و همینطور موازین بهداشتی و ایمنی در سطوح مختلف بیمارستان نوع پارچه های به کار برده شده توسط تولید کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی اهمیت پیدا میکند. این مطلب می تواند راهنمای مناسبی برای تولید کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی باشد.

تولید کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی تولید کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی

برای تولید لباس بیمارستانی یکبار مصرف از چه پارچه هایی استفاده می گردد؟

با توجه به گسترش فعالیت پزشکان و کادر درمانی بیمارستان ها لازم است تا لباس هایشان دارای جنس مناسب باشد تا ایمنی بدن انها را در مقابل خطرات احتمالی تضمین نماید.

لباس پزشکان اغلب دو تکه و از جنس پنبه و یا پلی استر است. در خصوص پارچه های مورد استفاده تولید کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارچه فلامنت بیمارستانی

در این نوع پارچه ، همانطور که از اسم آن نیز مشخص است، تار و پود پارچه از الیاف فلامنت بوده و قیمت بسیار ارزانی نیز دارد. این پارچه را می توان به دو نوع پارچه فلامنت فلامنت و پارچه فلامنت پنبه ای بیمارستانی تقسیم نمود. قیمت این پارچه با عرض یک متر و نیم، با توجه به مشخصات گرماژ و همینطور کیفیت رنگ تعیین می شود و با توجه به ارزان بودن می تواند انتخاب مناسبی برای تولید کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی باشد.

این پارچه از نظر طرح و رنگ به صورت بدون طرح و طرح دار بوده و عمدتا دارای رنگ آبی، صورتی و سبز و یا طرح چهارخانه رنگی است.

این نوع پارچه را به علت قیمت بسیار ارزانی که دارد می توان نوعی پارچه یکبار مصرف دانست که انتخاب مناسبی تولید کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی نیز به شمار می رود.

  • پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

جنس تار و پود پارچه ی فلامنت بیمارستانی ترکیبی از فلامنت و پنبه است و که می توان این موضوع را تنها تفاوت با جنس فلامنت بیمارستانی در نظر گرفت. این جنس پارچه مانند نوع قبل خشک نبوده و به دلیل به کار رفتن الیاف طبیعی پنبه در آن لطافت بیشتری نیز دارد. قیمت این نوع پارچه از فلامنت بیمارستانی ارزان تر بوده و می تواند در انتخاب تولید کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی موثر باشد.

  • پارچه اسپان باند بیمارستانی

پارچه اسپان باند بیمارستانی، با نام های دیگری همچون پارچه یکبار مصرف، بی بافت، نبافت و پارچه لایه سوزنی نیز شناخته می شود. این پارچه در زمینه های بهداشتی، پزشکی و صنعتی به مصرف می رسد که در  این مطلب به مصارف پزشکی آن توسط تولید کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی می پردازیم.

این نوع پارچه از الیاف پرس شده تشکیل گشته و چون فاقد  تار و پود است به آن بی بافت نیز گفته می شود. این پارچه در عرض های ١۶٠ ، ١٢٠ و ١٠٠ سانتیمتری و از ١۶ گرم به بالا تولید می شود. گرماژ اسپان باند از وزن ٢٠ تا ١١٠ گرم به صورت مضرب ۵ افزایش میابد که تولید کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی می تواند از وزن بین ٣٠ تا ۶٠ گرم آن استفاده کند. این پارچه در رنگ های سفید، آبی، صورتی، آبی نفتی، قرمز، سبز و… موجود است.

تولید کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی می تواند از اسپان باند برای لباس بیمار، لباس های جراحى، ماسک، کاور کفش، کلاه اتاق عمل، رو انداز و زیر اندازهای بهداشتی و دیگر انواع لباس بیمارستانی یکبار مصرف استفاده نماید.

  • پارچه اس ام اس (SMS )

پارچه های کامپوزیت اس ام اس در صنایع پزشکی جایگاه ویژه ای داشته و می توان گفت موارد مصرف این نوع پارچه تقریبا شبیه اسپان باند بوده و می تواند در فرایند تولید لباس بیمارستانی یکبار مصرف مورد استفاده تولید کننده قرار بگیرد.

تفاوت این جنس با پارچه با اسپان باند وجود لایه ای در میان آن است که از ورود و نفوذ  ذره های ریزی مانند باکتری و میکروب ها به میزان قابل توجهی جلوگیری می کند لذا این نوع پارچه برای تهیه و تولید ماسک، شان، گان، البسه اتاق عمل و… بسیار مناسب بوده و باعث عدم انتقال موارد بیماری زا می گردد.

پارچه اس ام اس دارای عرض های ١٠٠ ، ١٢٠ و ١۶٠ است که در تنوع رنگی با گرماژهای مختلف مورد استفاده ی تولید کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی قرار می گیرد.

تولید کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی

کاربرد لباس بیمارستانی یکبار مصرف چیست؟

عوامل مختلفی در استفاده از لباس بیمارستانی یکبار مصرف موثر بوده است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • لزوم رعایت موازین بهداشتی

افزایش یافتن آمار ابتلا به عفونت‌های حین و بعد ازعمل‌های جراحی که  ناشی از استفاده از لباس‌ها، گان، شان و پک‌های جراحی پارچه‌ای  بود تا ایده تولید لباس های یکبار مصرف بیمارستانی مطرح شود و محققین و تولیدکنندگان کالاهای پزشکی و بیمارستانی کشور به تولید محصولات جدیدی بپردازند بتوانند جایگزین البسه و پک‌های پارچه ای شوند و همینطور معایب ملزومات پارچه را نیز جبران نمایند.

استفاده از لباس های یکبار مصرف بیمارستانی ضریب امنیت بهداشتی را در میان کادر پزشکی و درمانی بیمارستان به میزان قابل توجهی افزایش داده است. در مواردی مشاهده شده بود که بسیاری از آلودگی ها وعفونت ها حتی بعد از شست و شوی البس ی پارچه ای نیز کاملا برطرف نمیشد. تولید کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی توانسته با ارائه محصولات خود بسیاری از این نوع خطرات را کاهش دهد.

 

  • صرفه جویی اقتصادی

یکی دیگر از کاربرد های لباس های یکبار مصرف بیمارستانی صرفه جویی در هزینه های بیمارستان ها بوده است. هزینه‌هایی همچون:

هزینه های بالای  نگهداری رختشویخانه و همینطور خیاط خانه‌ هایی که به تولید البسه ی پارچه ای بیمارستان ها می پرداختند.

هزینه های آب، برق، مواد شوینده، مواد ضدعفونی‌کننده

و هزینه‌های مربوط به دستمزد پرسنل و تاسیسات بخش‌های مربوط به تولید و استفاده از منسوجات پارچه ای از جمله عواملی بودند که باعث شدند لباس های یکبار مصرف بیمارستانی جانشین روش های سنتی آن شوند.

همچنین وجود تولید کننده لباس یکبار مصرف بیمارستانی نقش مهمی در ایجاد اشتغال در این زمینه نیز داشته است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا