لباس بیمار بیمارستانیلباس بیمارستانی

تولید کنندگان لباس بیمار در تهران

تولید کنندگان لباس بیمار در تهران،لباس بیمار تترون،لباس مریض بیمارستان،لباس بیمار مردانه و …  و امکان خرید به صورت اینترنتی در سایت بازرگاتی خانه صنعت و معدن ممکن شده است .

تولید کنندگان لباس بیمار

جنس پارچه های مصرفی جهت تولید لباس بیمار

تولید کنندگان لباس بیمار  از پارچه ای استفاده می کنند که بتواند در برابر شستشوی مکرر در آب داغ مقاومت کند و معمولا از جنس پنبه می باشد تولیدکنندگان لباس بیمار برای لباس  یکبار مصرف ممکن است از کاغذ یا پلاستیک نازک استفاده کنند. لباس های بیمارستانی کاغذی مناسب استفاده برای بیماری عفونی است که می توان با تعویض و دور ریختن آن ها از انتشار بیماری جلوگیری کرد.

لباسهای یکبار مصرف پلاستیکی یا کاغذی که باعث می شود بدون جابجایی بیمار و صرفه جویی در وقت پرسنل ، تغییر آن آسان تر شود و جیب های آن برای سوندها و تجهیزات قلبی مناسب است. لباس های بیمارستانی که توسط بیماران پوشیده می شود به گونه ای طراحی شده است که کارکنان بیمارستان بتوانند به راحتی به بخشی از بدن بیمار که تحت درمان است دسترسی پیدا کنند.

تولید کنندگان لباس بیمار باید لباسی تولید کنند که  بیمار در آن راحت باشد و تعویض آن برای خدمه  آسان باشد به همین علت با طراحی دو بند در پشت و آستین های نرم, آزاد و راحتی را برای بیمار فراهم  می آوردند.جنس پارچه تولید شده  از 55٪ پنبه , 45٪ پلی استر و پارچه ای  بادوام و ماندگار است و حتی پس از چرخه های مختلف شستشو و خشک شدن  همچنان کیفیت خود را حفظ کند.

تولید کنندگان لباس بیمار  جنس پارچه برای گردش خون خوب ، اکسیژن ، هوا و غیره را بسیار مورد توجه خود قرار می دهند.پارچه باید بسیار جاذب باشد (پنبه  و الیاف پلی پرلین بهترین است) ، به راحتی قابل شستشو ، بدون حفظ لکه و باید قادر به تحمل شستشوی روزانه حداقل 100 بار باشد.از رنگ های تیره باید جلوگیری کرد زیرا باعث پنهان شدن خونریزی یا خیس بودن و غیره می شود..نوارهای چسبی را به جای دکمه ها قرار دهید تا لباس با کمترین کمک در آورده شود.

       تولید کنندگان لباس بیمار

 انواع لباس بیمار

  • پیش بندها

تولید کنندگان لباس بیمار پیش بندهای بیمارستانی , پیش بندهای جراحی و  پیش بندهای یکبار مصرف را تولید می کنند.پیش بندهای بیمارستان از پنبه و پلی استر ساخته شده است. راحت پوشیده و قابل شستشو هستند.

  • کلاه های جراحی

کلاه جراحی  با کیفیت بالا , کلاه های یکبار مصرف بیمارستان و کلاه های پزشکی نیز از تولیدات تولید کنندگان لباس بیمار  است. کلاه های بزرگ مو و کلاه های مخصوص برای متخصصان زن پزشکی طراحی شده اند تا بتوانند موهای خود را تنظیم کنند.

  • لباس فرم پرسنل

لباس فرم  هویت مشخصی به پزشکان و متخصصان  در بیمارستانها و آزمایشگاهها می دهند این لباس ها عموما از پارچه ای با رنگ سفید یا روشن تولید می شوند. تولید کنندگان لباس بیمار  پارچه های با کیفیت بالا استفاده می کنند تا راحت ، بادوام باشند و در برابر پارگی مقاوم باشند. که جنس پنبه یا پلی استر دارند.

 

  • ماسک های صورت

ماسک های صورت ، ماسک های جراحی و ماسک های گرد و غبار به معنای محافظت از باکتری ها ، میکروب ها ، گرد و غبار هستند. پزشکان ، پرستاران و سایر کارکنان بهداشتی معمولاً هنگام کار با بیماران ماسک های جراحی می پوشند  و همه معمولا سه لایه هستند.

  • لباس بیمار

لباس بیمار که معمولاً توسط بیمار ، مرد و زن در بیمارستان ها پوشیده می شود. تولید کنندگان لباس بیمار  در پی تولیداتی هستند  که متخصصان بیمارستان بتوانند به راحتی به بخشی از بدن بیمار که تحت درمان است دسترسی پیدا کنند. لباس بیمار از پارچه ای با کیفیت و عموماً پنبه ساخته شده است تا در مقابل شستشوی مکرر مقاومت کند و برای مدت طولانی قابل استفاده مجدد است. انواع لباسهای مختلف مانند لباسهای معاینه ، لباسهای جراحی ، لباسهای بیمارستانی و غیره با رنگهای مختلف در محدوده مختلف قرار دارد.جنس 100٪ پنبه و پلی استر است . آنها از نظر وزنی سبک ، راحت و مناسب پوست هستند.

 

  • پوشش بالش

مواد با کیفیت در تولید بالش ها استفاده می شود. این پوشش ها از پارچه پنبه ای با کیفیت برتر ساخته شده و به طور کلی سفید ، در طرح ها و رنگهای مختلفی نیز تولید می شوند. آنها در اندازه تخت بیمارستان تولید می شوند.

 

  • پارچه ملحفه

یک روتختی به عنوان یک پارچه مستطیلی برای پوشاندن تشک طراحی شده است. بهداشت ، گرما و محافظت از تشک از اهداف این ماده است. ملافه های تخت خواب  قابل شستشو و  استفاده مجدد و با دوام هستند. سطح آن از جنس نخی است که از پلی استر بافته شده, عموماً سفید ، در رنگ های استاندارد هستند .

 

  • پوشش کفش

روکش کفش یک پوشش محافظ است که از آلودگی کفش در سالن عمل ، آزمایشگاه یا یک اتاق تمیز جلوگیری می کند. برای بیماران و متخصصان پزشکی به یک اندازه اهمیت دارند. نه تنها پزشكان و پرستاران بلكه در موارد خاص ،ملاقات کنندگان  نیز باید قبل از ملاقات با بیمار خود این روکش کفش را بپوشند . روکش های کفش در جنس پلی اتیلن تولید می شود.

  • حوله

حوله به عنوان پارچه ای برای خشک کردن بدن بیمار استفاده می شود که یک پارچه معمولی نیست. نقش مهمی در بهداشت و مراقبت های بهداشتی دارد.حوله های پنبه ای  نرم و سفید اولویت اول مراکز درمانی هستند. تولید کنندگان لباس بیمار در پی  تولید حوله های پنبه ای و بادوام و مقاومت بالا در برابر شست و شو های متداول هستند.نخ بسیار خوب رطوبت را جذب می کند. تولید کنندگان لباس بیمار حوله هایی با پنبه 100٪  و  حوله با 85٪  پنبه و 15٪  پلی استر تولید می کنند.

 

تولتولید کنندگان لباس بیمارید کنندگان لباس بیمار در تهران

جهت سفارش انواع لباس بیمار از بازرگانی خانه صنعت و معدن می توانید با شماره های پشتیبانی مرکز فروش در ذیل تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا