لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

مشاوره خرید ارزان لباس های یکبار مصرف بیمارستانی

مشاوره خرید ارزان لباس های یکبار مصرف بیمارستانی…،لباس یکبار مصرف بیمار فروش عمده و توزیع سراسری ، گان لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن ،برای خرید بی واسطه و سفارش از بورس فروش انواع لباس های یک بار مصرف از طریق شماره های سایت با ما در تماس باشید.

خرید ارزان لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی

موارد استفاده از لباس های یکبار مصرف بیمارستانی

امروزه در صنعت پزشکی از لباس های یکبار مصرف بیمارستانی استفاده می شود که دارای قیمت مناسب هستند و با هر توان مالی می توان برای بیمار فراهم کرد. این لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی در تمامی بخش های بیمارستان ها و مراکز بیمارستانی به وفور کاربرد دارند و هر بخش بر حسب احتیاج، رنگ، مدل و جنس خاصی را دارا می باشند.

لباس های یکبار مصرف بیمارستانی نباید بدن نما باشند و یا در بیان دیگر باید گرماژ مناسبی داشته باشند؛ اصطلاح گرماژ بدین معنی است که اگر پارچه ای 100 در 100 سانتی متر برش دهیم باید وزنی مورد نظر را داشته باشد. گرماژ لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی از 38 به بالا تولید می شوند و به خاطر سهولت در پوشیدن بسیار مورد توجه است. لباس های یکبار مصرف معمولا در رنگ های آبی ، سفید ، صورتی  ، سبز تولید می شود پون این رنگ ها از لحاط روانشناسی مناسب بیمار و کادر درمان می باشد .این لباس ها حتما باید از الیاف سلولزی و طبیعی تولید شود و استریل باشد.

انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی را بشناسید

لباس های یکبار مصرف بیمارستانی در انواع مختلفی استفاده می شوند مانند: لباس مخصوص پزشکان، لباس بیماران، ملافه و روبالشتی مخصوص تخت های بیمارستان ها، کلاه و آستین، دستکش، ماسک و…. که هر کدام در قسمت خاصی از بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرند. مثلا در اتاق های عمل، پزشکان از لباس های یکبار مصرف بیمارستانی در رنگهای آبی، خاکستری و سبز استفاده می کنند تا در اتاق عمل احشا در کنار خون نمایان باشند.

همچنین رنگ لباس بقیه ی تکنسین اتاق عمل نیز به گونه ای می باشد که دید پزشک را تقویت کند. در اتاق عمل از شان جهت انداختن روی بیمار استفاده می شود؛ شان ها دارای سوراخ هستند که محل جراحی را نشان می دهند، همچنین لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی باعث جلوگیری از آلودگی به دیگر قسمت های بدن بیمار می شود و مواد مایع را از خود عبور نمی دهند. لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی مخصوص بیماران دارای انواع مختلفی هستند و بعضی از آن ها از شلوار و پیراهن و بعضی دیگر روپوش تشکیل شده اند که بر حسب مدل خواسته شده در بیمارستان ها متفاوت اند.

 

.

یونیفرم کالا :uniformkala.ir

یونیفرم کالا:uniformkala.ir

لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی

جنس لباس یکبار مصرف بیمارستان ها چگونه است؟

لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی در جنس های مختلفی تولید می شوند مانند:

1-پنبه

2-پلی استر

3-ویسکوز

4-مخلوطی از پارچه های گفته شده

این لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی بر حسب محل استفاده شده گرماژ مخصوص به خود را دارا هستند؛ مثلا در مراکز عکس برداری (MRI) از گرماژ پایین مانند 38گرم استفاده می کنند و در اتاق عمل ها به دلیل مانع از نفوذ میکروب و آلودگی از گرماژ بالاتر مانند 50 گرم استفاده می شود. لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی ضد حساسیت هستند و برای انواع پوست ها مناسب می باشند حتی کسانی که بیماری پوستی دارند. این لباس ها ضد عرق نیز می باشند و هوا را از خود عبور داده و مانع تعریق می شوند بخصوص برای پزشک جراح بسیار مناسب اند. لباس های بیمارستانی را با آب ژاول شست و شو می دهند که رنگ دهی نداشته باشد و همچنین شست و شو با آب ژاول باعث استریل شدن این لباس ها می شوند.

این لباسهای بیمارستانی بنابر استفاده ای که در محل مورد نظر دارند از جنس مخصوصی نیز استفاده می شوند همچنین لباس هر فرد بر حسب شغل یا بخش بیمارستانی در رنگ های متفاوتی هستند. مثلا در اتاق عمل لباسهای یکبار مصرف دارای تنوع رنگی مختلفی است که افراد استریل شده را از غیر استریل نمایان کند.

نکته ی دیگر علاوه بر جنس لباس قیمت مناسب این لباسهای یکبار مصرف هستند. این لباس ها بر حسب پارچه ی مورد استفاده و گرماژ آن دارای قیمت های مختلفی اند و از بیست هزار تومان به بالا قیمت دارند و بخاطر قیمت مناسب این لباس های یکبار مصرف هر فرد با هر توان مالی می تواند آن را تهیه کند.

بیشتر لباس های یک بار مصرف دارای جنس هایی از قبیل پارچه اسپان باند و اس ام اس هستند که راحتی و سهولت پوشیدن را به بیمار می دهد، بخصوص برای افراد مسن و دارای مشکلات حرکتی.

لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی

خرید انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی بی واسطه

برای تهیه و ثبت سفارش مقرون به صرفه انواع لباس بیمارستانی از جمله لباس بیماران از طریق تلگرام یا شماره های درج شده در پایین سایت با کارشناسان بخش لباس بیمارستانی خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا