لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

خرید ارزان و به صرفه لباس های یکبار مصرف بیمارستانی

خرید ارزان و به صرفه لباس های یکبار مصرف بیمارستانی،تولید گان پزشکی و توزیع به سراسر کشور…. تولید لباس ایزوله ضد تعریق ، در تهران ،فروش بی واسطه لباس یکبار مصرف در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن …برای خرید و سفارش از طریق شماره های سایت با ما تماس بگیرید .

 لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی

موارد استفاده از لباس های یکبار مصرف بیمارستانی

بیمارستان ها با توجه به ارتباط مستقیمی که با بیماران دارند باید موارد مختلفی را از لحاظ بهداشتی رعایت نمایند تا محیط همواره تا حد امکان به دور از آلودگی باقی بماند. برای اینکار استفاده از ابزارآلات، لباس ها و … بهداشتی یکی از مهم ترین موارد است. به همین دلیل استفاده از لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی مناسب برای پرسنل بیمارستان اعم از پرستاران، پزشکان، افراد مشغول در بخش خدمات، کارمندان و همچنین لباس خود بیماران اهمیت دارد.

ابتلای بیمار به عفونت های بیمارستانی یکی از مشکلاتی است که در صورت رعایت نشدن بهداشت برای بیماران به وجود می آید. عفونت های بیمارستانی به معنای عفونت هایی است که بیمار بر اثر وجود آلودگی در محیط بیمارستان به آن مبتلا می شود. آمار دقیقی از میزان ابتلای بیماران به این گونه از عفونت ها وجود ندارد اما پیشگیری از ابتلای افراد به آنها اهمیت بالایی دارد. ابتلای افراد به این بیماری ها موجب طولانی شدن مدت بستری او در بیمارستان می شود و همچنین آنها را برای مدت طولانی تری از خانواده، محل کار و در کل اجتماع دور نگاه می دارد.

به همین دلیل استفاده از لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی بسیار مهم است چرا که تا حد قابل توجهی از ورود آلودگی های و عوامل بیماری زای خارجی روی لباس افراد به درون بیمارستان جلوگیری می کند.

از بحث بهداشتی این لباس ها هم که بگذریم موارد مفید دیگری نیز در اسنفاده از آنها وجود دارد. بسیاری از لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی بدون نیاز به بافت و از طریق دستگاه تولید می شوند که موجب می شود قیمت کمتری داشته باشند. در تولید لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی فقط با اضافه کردن یک لایه ی بیشتر میتوان گرماژ لباس را تغییر داد و مانند لباس‌ های دیگر نیاز به دوخت خاصی ندارند و فقط لایه های پارچه با استفاده از دستگاه به هم متصل می شوند.

تولید این لباس ها در کارگاه ها و کارخانه های کشور تا به حال موجب اشتغال زایی خوبی شده و حمایت دولت از صنعت تولید لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی با کمک به تامین مواد اولیه لازم برای تولید آن ها می تواند تاثیر بیشتری هم بگذارد تا تولیدات داخلی بتوانند در بازار جهانی نیز حرفی برای گفتن داشته باشند.

لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی

جنس لباس یکبار مصرف بیمارستان ها چگونه است؟

پارچه های به کار رفته در لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی باید دارای شرایط خاصی مانند ضد حساسیت بودن، مقاومت داشتن، سبکی و گرماژ مناسب، داشتن اسحکام در برابر مواد شوینده و ضد عفونی کننده و لطافت باشند تا با بدن تمام بیماران سازگار بوده و برایشان مشکل ایجاد نکنند چرا که این لباس ها ارتباط مستقیمی با سلامت بیمار دارند. از پارچه های مختلفی در تهیه لباس ها و پارچه های بیمارستانی استفاده می شود مانند پارچه های: تترون، ترگال، طرح ترگال، فلامنت، فلامنت پنبه ای، ملحفه ای، بیمارستانی چاپی و … . در بین این پارچه هایی که در لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی به کار می روند عمدتا تترون، ترگال و طرح ترگال بیشترین مصرف را دارند و علت انتخاب هر یک کاربرد و ویژگی های خاص این پارچه هاست که برای تهیه لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی مناسب اند. تترون بیشترین میزان مصرف را بین این پارچه ها دارد و مهم ترین ویژگی آن ضد آب ژاول بودن این پارچه است که یعنی مقاومت خوبی در برابر مواد ضد عفونی کننده و شوینده ها دارد. تترون مرغوب بدن نما نیست و گرماژی حدود 150 تا 190 دارد که  برای بیماران مناسب است.

از پارچه ها ترگال اخیرا در صنعت تولید لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی استفاده می شود که تنوع رنگی بسیاری دارند و گرماژ آنها بین 210 تا 230 گرم است. رنگ سفید این لباس ها برای تهیه لباس پرسونل و رنگ سبز آن برای تهیه پارچه ها و لباس افراد در اتاق عمل کاربرد دارد. ویژگی خاص پارچه های ترگال در این است که بر اثر شست و شو نیز به دلیل شیوه رنگرزی خاصی که دارند، رنگ خود را از دست نمی دهند.

پارچه ها دیگر نیز به دلایل مختلفی برای تولید لباس های یکبار مصرف بیمارستانی مصرف می شوند. برای مثال فلامنت از رنگ پذیر خوبی برخوردار است و فلامنت پنبه ای علاوه بر این، لطافت بیشتری نیز دارد. پارچه های ملحفه ای همانطور که از نامشان پیداست برای تهیه ملحفه های بیمارستانی به کار می روند و ضد حساسیت بودن آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

از پارچه های بیمارستانی چاپی نیز در رنگ های مختلف سازمانی منحصرا برای تولید لباس بیماران استفاده می شود.

لباسهای یکبار مصرف بیمارستانی

نکات مهم در خرید لباس ایزوله با کیفیت

لباس های ایزوله در بیمارستان ها و کلینیک ها که عوامل بیماری زا، خطر انتقال ویروس ها و عفونت ها را دارند استفاده می شود . با شیوع بیماری کرونا استفاده از این لباس ها در مراکز درمانی اجبار است و باید کیفیت آن طوری باشد که پزشکان و پرستاران بتوانند در مدت زمان طولانی از آن استفاده کنند.مشکل لباس های ایزوله ای که بعضی از مراکز تولید می کنند این است که لباس ها را از جنس اسپان باند با لایه لمینتی تولید می کنند و همین مورد باعث می شود لباس ها دارای تعریق بالا و تولید گرمای شدید شود و استفاده از آن ها بیشتر از سه ساعت غیر ممکن و ناراحت کننده است.

اما بازرگانی صنعت و معدن اقدام به تولید لباس های ایزوله در سطح های مختلفی کرده است که این لباس ها با استفاده از پارچه های اسپان باند با کیفیت و با لایه پلی اتیلنی تولید می گردد و قابلیت نفوذ ناپذیری بالایی دارد و پزشکان و پرستاران عزیز می توانند در ساعات طولانی بدون احساس ناراحتی از لباس ها استفاده کنند و به فعالیت خود بپردازند.

لباس ایزوله

تولید لباس بیمارستانی و فروش بی واسطه آن

بازرگانان ، تجار و مسئولین خرید لباس بیمارستانی، برای استعلام قیمت و برای خرید بی واسطه البسه یکبار مصرف بیمارستانی میتوانید از طریق واتس اپ و یا شماره های سایت با همکاران ما در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا