لباس کار

خرید انواع لباس کار دامداری

خرید انواع لباس کار دامداری بدون واسطه و فروش انواع لباس کار برق ، لباس کار کارگاهی وصنعتی و … در تولیدی بازرگانی خانه صنعت و معدن

خرید لباس کار دامداری

استاندارد های لباس کار دامداری چیست ؟

خرید لباس کار دامداری مناسب برای کارکنان از الزامات سیستم مدیریت HSE می باشد.

دامداری یکی از پرخطرترین مشاغل می باشد. به دلیل سرو کار داشتن دامداران با مواد شیمیایی، حیوانات و محیط آلوده در معرض آسیب و حتی مرگ دامداران قرار دارند. لباس کار به عنوان یکی از وسائل استحفاظی فرد در محیط کار دامداران به شمار می آید.

بنابراین خرید لباس کار دامداری مناسب برای کارکنان این مناطق از نقطه نظر بهداشت فردی بسیار حائز اهمیت می باشد.

دامپروری شاخه ای از علم است که در ارتباط با پرورش دام  و کشاورزی می باشد. از آنجا که شرایط اقلیمی محیط کار دامداران ممکن است متفاوت باشد، در نظر گرفتن شرایط محیطی را در خرید لباس کار دامداری باید مد نظر داشت.

خرید لباس کار دامداری

خصوصیات انواع لباس کار دامداری چیست؟

در نظر گرفتن مسائل مرتبط با ایمنی و بهداشت فردی در خرید لباس کار دامداری ضروری است. از آن جا که دامداران روزانه در تماس با دام و مواد شیمیایی و محیط های آلوده می باشند رعایت بهداشت امری ضروری می باشد.

یکی از جنبه های رعایت بهداشت استفاده از لباس مناسب می باشد. رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در حین کار به حفظ سلامت دامدار و جلوگیری از انتقال آلودگی به دام ها می شود.

پوشش دامداران در محیط کار عموما یک روپوش به همراه چکمه می باشد. لباس دامداران عموما از نوع یکسره (یک تکه)، بدون جیب و لبه میباشد زیرا ممکن است آلودگی ها و مواد شیمیایی در این قسمت باقی بمانند.

نکته ای که ممکن است کمتر در خرید لباس کار دامداری مورد توجه قرار گیرد رنگ آن می باشد که از نظر بهداشتی رنگ های روشن بایستی انتخاب گردد.

خرید لباس کار دامداری

لباس های کار دامداری از چه جنس پارچه هایی تهیه می گردد؟

توجه به جنس لباس کار هنگام خرید لباس کار دامداری از دیگر نکاتی است که بایستی مورد توجه خریداران قرار گیرد.

تحقیقات نشان داده است که زدودن عوامل شیمیایی از لباس هایی با الیاف مصنوعی سخت تر از لباس های دارای الیاف طبیعی مانند پنبه می باشد. همچنین هرچه الیاف به کار رفته در لباس کار طبیعی تر باشد تبادل حرارتی آن نیز بهتر است.

جنس لباس کارهای حفاظتی معمولا از جنس پلی استر، پنبه، ویسکوز، کتان، و یا ترکیبی از این عوامل می باشد. لباس های بارانی دامداران که به صورت پالتویی می باشد از جنس پارچه ضد آب با آستری نخی (جهت مناطق معتدل) و یا آستری پشمی (جهت مناطق سرد سیر) تهیه می گردد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا