روپوش پزشکیلباس بیمارستانی

خرید اینترنتی لباس پزشکی به قیمت تولیدی

خرید اینترنتی لباس پزشکی به قیمت تولیدی در مدل های مختلف زنانه و مردانه از سایت بازرگانی خانه صنعت و معدن ممکن شده است.روپوش و لباس پزشکی با سایزبندی کوچک تا بزرگ و طرح های متنوع آماده سفارش و خرید.

خرید اینترنتی لباس پزشکی

 

مجموعه لباس کار پزشکی شامل لباس پزشک و پرستار، ماما، جراح و پرسنل اتاق عمل می باشد که با توجه به اینکه مدت زمان کار آنها و نیز تحرکشان زیاد است باید در انتخاب لباس دقت کرد تا هم با دوام باشد و هم سبب ناراحتی پزشک یا دیگر کارکنان بیمارستان حین کار نشود. پس در خرید لباس پزشکی خود به نکات زیر توجه فرمایید:

ویژگی های لباس پزشکی خوب کدام است؟

–         با توجه به اینکه پزشک یا پرستار و ماما در بیمارستان کار می‌کنند لباس باید بطور دائم شسته شود بنابراین جنس پارچه مورد استفاده باید بسیار با دوام و با کیفیت باشد و بتواند در مقابل مواد شوینده و ضد عفونی کننده بافت خود را حفظ کند.

–         در انتخاب لباس باید به اندازه آن توجه کرد. لباس خیلی تنگ یا خیلی گشاد هر کدام به نوعی سبب ایجاد اختلال در کار می شوند.

–         معمولا لباس های پزشکی دارای جیب هستند تا پزشک یا پرستار وسایل مورد نیاز خود را بتواند با خود حمل کند.

–         شستشوی لباس باید راحت باشد و لباس سبک باشد.

پس در خرید اینترنتی لباس پزشکی به جنس پارچه و سایز آن کاملا دقت نمایید.

خرید اینترنتی لباس پزشکی

انواع لباس پزشکی از لحاظ جنس و رنگ کدامند؟

بسته به جایگاه شغلی کارمند بیمارستان، رنگ لباس کار پزشکی نیز متغیر است. پرستار و ماما از روپوش سفید استفاده می کنند. جراح و کارکنان اتاق عمل لباس سبز یا آبی تیره می‌پوشند و بیماران لباس صورتی، آبی روشن و یا قهوه ای می پوشند.

.مهم ترن نکته ای که در خرید اینترنتی لباس کار پزشکی باید مورد توجه قرار بگیرد جنس پارچه مورد استفاده است. جنس پارچه ها متفاوت است.  لباس کار پزشک و پرستار که معمولا روپوش یک تکه است از جنس پنبه یا پلی استر است.

لباس های سبز و آبی تیره جراحان و کارکنان اتاق عمل نیز از جنس پنبه است و لازم است کیفیت بسیار بالایی داشته باشد تا بتوان آنها را به طور دائم استریلیزه کرد.

لباس بیماران نیز معمولا از جنس تترون و ترگال و در رنگ های صورتی، آبی روشن و قهوه ای است.

سفارش و خرید اینترنتی انواع لباس و روپوش پزشکی

برای تهیه انواع روپوش پزشکی وابسته به بودجه و تیراژ سفارش (حداقل 50 عدد)با کارشناسان بخش لباس بیمارستانی بازرگانی خانه صنعت و معدن از طریق تلگرام یا شماره های سایت در ارتباط باشید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا