لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

خرید بی واسطه لباس مخصوص ام آر آی

خرید بی واسطه لباس مخصوص ام آر آی،انواع لباس یکبار مصرف بیمارستان،گان جراح یکبار مصرف،لباس بیمار یکبار مصرف و … از سایت بازرگانی خانه صنعت و معدن ممکن شده است.

لباس مخصوص ام آر آی

لباس مخصوص ام آر آی چیست؟

ام آر آی یک نوع تصویربرداری از بدن بیمار می باشد که در آن یک میدان مغناطیسی ایجاد می شود و بیمار وارد آن میدان می شود. پس به هیچ عنوان نباید هنگام تصویربردای، اشیاء فلزی وارد این میدان مغناطیسی شوند. معمولا لباس های معمولی به گونه ای تولید می شوند که در آنها مواد فلزی مانند دکمه و زیپ فلزی وجود دارد. به همین منظور، بیمار هنگام ورود به اتاق ام آر آی تمام لباس های خود به همراه جواهرات و ساعت خود را خارج می کند و لباس مخصوص ام آر آی را به تن میکند.

لباس مخصوص ام آر آی یک لباس طبی و راحتی است که در آن از هیچ ماده فلزی استفاده نمی شود. یعنی هیچگونه زیپ، قلاب، دکمه، لباس زیر (زنانه) و حتی نخ حاوی مواد فلزی در لباس مخصوص ام آر آی وجود ندارد. این لباس مخصوص به صورت یک بار مصرف تهیه می شوند و در اختیار بیمار قرار می گیرند تا خطر وجود هرگونه فلز یا مواد فلزی را هنگام انجام ام آر آی به حداقل برسانند. با این حال ممکن است برخی مواد فلزی داخل بدن بیمار وجود داشته باشد (مانند پیچ یا پلاک شکستگی استخوان) که باید به پزشک اطلاع داده شود.

لباس مخصوص ام آر آی

پارچه های لباس مخصوص ام آر آی

پارچه ای که با آن لباس مخصوص آم آر آی تولید می شود بسیار مهم است. در برخی پارچه ها نوعی فلز وجود دارد به نام میکروفیبر (Microfiber) که به فلز نامرئی معروف است. در گذشته سوختگی های حرارتی در زمان ام آر آی اتفاق افتاده که به احتمال فراوان به علت وجود میکروفیبرهای موجود در پارچه لباس زیر بیمار بوده است. به دلیل اینکه استفاده از پارچه های شامل میکروفیبر که قابل رویت نیستند در لباس های ورزشی و فناوری گسترش یافته، استفاده از لباس مخصوص ام آر آی که از پارچه های مناسب تولید شده اند و ایمن هستند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. علت استفاده از این مواد در پارچه ها ایجاد خاصیت گرما زدایی و ضد میکروبی و همچنین ضد آفتاب است که محبوبیت زیادی هم دارد.

کتان، پلی استر و پشم بهترین نوع پارچه هایی هستند که برای تهیه لباس ام آر آی توصیه می شود. در کل لباس های مخصوص ام آر آی باید راحت و ساده و به راحتی قابل پوشیدن باشند، از پارچه های فاقد مواد فلزی تولید شوند تا امنیت بیمار در هنگام تصویربرداری تامین شود.

خرید بی واسطه لباس مخصوص ام آر آی

خرید بی واسطه لباس مخصوص ام آر آی

جهت سفارش انواع لباس بیمارستانی ،لباس ام آر آی ، انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی و … سفارشات خود را ثبت و با شماره تلفن های پشتیبانی مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا