لباس رستورانیلباس فست فود

خرید بی واسطه لباس کار قنادی

خرید بی واسطه لباس کار قنادی،انواع لباس فست فود،لباس رستوران،لباس سر آشپز،لباس گارسون و … در بازرگانی خانه صنعت و معدن و امکان ارسال به کلیه نقاط

 

خرید لباس کار قنادی

کاربرد لباس کار قنادی چیست؟

افراد باید در خرید لباس کار قنادی به محل کار خود توجه کنند. از آن جایی که پخت یک کار گرم است،  در طراحی لباس کار قنادی فاکتور هایی همچون سبکی، تبادل حرارتی بالا و خنکی لحاظ می شوند. از بحث لباس که بگذریم کفش قناد ها نیز باید دارای ویژگی هایی نیز باشد مثل مقاومت بالای آن در برابر لغزش و ایمن و بادوام بودن آن. در حالت کلی جنس و میزان ثابت بودن رنگ لباس های کار اهمیت زیادی در طراحی آنها دارند.

در هر صنعت لباس کار هایی وجود دارند تا افراد را در برابر خطرات احتمالی حفظ کنند. این موضوع نیز به افراد متفرقه در شناخت شغل یک فرد در سازمان کمک خواهد کرد. برای مثال فرد با ورود به قنادی برای شناخت قناد فردی با لباس سفید، کلاه و پیشبند را جستجو می کند. از طرفی راهی برای نشان دادن اتحاد و نظم سازمان نیز خواهد بود. قنادی نیز همانند کار های دیگر نیاز به لوازم بخصوصی دارد که لباس کار یکی از آنهاست. باید برای خرید لباس کار قنادی به خرید شلوار، پیرهن یا کت، پیشبند، کلاه و کفش مناسب بپردازید. یک قناد و سرآشپز حتما باید کلاه داشته باشد. دلیل استفاده از کلاه هم بحث بهداشت فردی است. از طرفی شلوار و پیرهن قناد از نوع بخصوصی است زیرا دمای محل کار آنها بسیار بالاست در نتیجه لباس های آنها از یک جنس خاصی است.

مهمترین ویژگی در انتخاب و خرید لباس کار قنادی چیست؟

شلوار یکی از لباس هایی است که قناد ها در انتخاب آن به نوع سبک و خنک بسنده می کنند.

در خرید لباس کار قنادی و انتخاب کت یا پیرهن تبادل حرارتی بالا و جنس آن مهم است. جنس پیرهن از پنبه و با دکمه های گره دار است. معمولا پیرهن سر آشپز از نوع آستین دار هستند تا هوای گرم اجاق و قابلمه به پوست آسیبی نرساند. در بحث شستشو نیز لباس های پنبه ای راحت تر شسته و لک زدایی میشوند.

در خرید لباس کار قنادی شما به یک پیشبند نیز نیاز دارید.

عرق کردن و ریزش مو در محیط گرم کار قنادی امری طبیعی است. خرید کلاه از ملزومات لباس یک قناد و سرآشپز است. چون باید در این کار بهداشت رعایت شود. جنس کلاه ها از نوع کتان است.

خرید لباس کار قنادی

خرید بی واسطه لباس کار قنادی

جهت سفارش انواع لباس کار قنادی،لباس رستورانی،لباس فست فود،لباس سرآشپز و غیره سفارشات خود را از طریق لینک واتساپ ثبت و با شماره های مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا