روپوش پزشکیلباس بیمارستانی

خرید روپوش پزشکی از تولیدی

خرید روپوش پزشکی از تولیدی با قیمت ارزان و بدون واسطه و فروش انواع لباس بیمارستانی ، لباس بیمار ، لباس یکبار مصرف بیمارستانی و …

خريد روپوش پزشکی

 کاربرد روپوش پزشکی در بیمارستان چیست؟

  • یکی از دلایل خرید روپوش پزشکی و استفاده از آن در بیمارستان ها ایجاد تمایز بین افراد آن بیمارستان است، یعنی بیماران و مراجعه کنندگان می توانند بدون پرس و جو از شخص خاصی، مسئول مربوطه را پیدا کنند.
  •  دلیل دیگر استفاده از روپوش پزشکی می تواند مربوط به بیماری های هر بیمار باشد. هر بیمار مشکل مربوط به خود را دارد که شامل مشکلات عفونی و ویروسی نیز میشود که بی شک پرستاران و پزشکان نیز در معرض ابتلا به این عفونت ها هستند. استفاده از روپوش، دستکش، کلاه و ماسک خطر ابتلا به بیماری ها را کاهش می دهد و دسترسی پزشک یا پرستار را به بیمار آسان تر و ایمن تر می کند.
  •  به تحرک راحت افراد کادر درمانی کمک می کند چرا که هر فرد شاغل در بیمارستان بنا به وظیفه ی خود باید سریعترین عکس العمل را در قبال فرد بیمار باشد.خريد روپوش پزشکی

 بهترین پارچه ها برای تولید روپوش پزشکی چیست؟

به دلیل جلوگری از شیوع بیماری باید پارچه های مورد استفاده در بیمارستان ها و درمانگاه ها یا یکبارمصرف باشد یا از پارچه هایی استفاده شود که دراثر شست وشوی مداوم با شوینده ها کیفیت آن ثابت بماند.

در زیر به چند نوع پارچه پرداخته شده است:

  1. پارچه طرح ترگال: پارچه ترگال یا طرح ترگال توسط کارخانه های منسوجات بیمارستانی تهیه می شود. تولیدی ها از این پارچه برای لباس بیمار و یونیفرم پرسنل بیمارستان استفاده می کنند.
  2. پارچه ترگال بیمارستانی:پارچه ترگال ساده که باید رنگرزی شود تا پس از شستشو کیفیت خود را از دست ندهد. پارچه ترگال برای روپوش پرستاری و پزشکی مصرف می شود که مانع از جذب مایعات به لباس می شود.
  3. پارچه کجراه بیمارستانی:این پارچه مقاومت بیشتری دارد، بنابراین برای لباس هایی مثل لباس فرم پرسنل بسیار مناسب است جنس آن از پلی استر و ویسکوز است و تراکم بافت بیشتری دارد.
  4. پارچه اس ام اس: پارچه های اس ام اس از ورود انواع میکروب ها ودر نهایت، انتقال بیماری ها جلوگیری می کند. ، به همین دلیل جایگاه ویژهای بین انواع پارچه ها دارند. از این پارچه برای تهیه  ماسک، لباس اتاق عمل و… استفاده می کنند که در انواع رنگ ها به تولید می رسد. خرید روپوش پزشکی از جنس این پارچه مقرون به صرفه است و به دلیل ویژگی منحصر به فرد آن به رعایت بهداشت کمک خواهد کرد.
  5. پارچه ویسکوز ساده طرح دار:ظرافت و مرغوبیت این پارچه به دلیل استفاده از ویسکوز در الیاف آن است که باعث محبوبیت آن می شود، به همین جهت  قیمت بالاتری نسبت به پارچه های دیگر دارد. خرید روپوش پزشکی از جنس پارچه ویسکوز به دلیل قیمت بالا، بیشتر توسط بیمارستان های خصوصی انجام می شود.

خريد روپوش پزشکی

خرید روپوش پزشکی

جهت خرید انواع روپوش پزشکی و انواع لباس بیمارستانی از طریق لینک واتساپ به صورت آنلاین با کارشناسان ارتباط برقرار نمایید و یا از طریق شماره های ذیل به صورت تلفنی سفارشات خود را ثبت نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا