لباس بیمارستانیلباس یکبار مصرف

خرید عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمت

خرید عمده لباس یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمت … خرید گان یکبار مصرف ، گان لباس یکبار مصرف بیمارستانی ، لباس ایزوله بیمارستانی در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن ،برای خرید بی واسطه و سفارش از بورس فروش انواع لباس های یک بار مصرف از طریق شماره های سایت با ما در تماس باشید.

لباس یکبار مصرف بیمارستانی

مشخصات لباس یکبار مصرف بییمارستانی با کیفیت عالی

همانطور که می دانید رعایت نکات بهداشتی برای مراکز درمانی و بیمارستان ها اهمیت ویژه ای دارد .به همین علت استفاده از لباس های یکبار مصرف برای افرادی که در این مکان ها رفت و آمد دارند بسیار ضروری است و از انتقال بیماری ها و عفونت جلوگیری می کند .

در تولید لباس های یکبار مصرف انتخاب پارچه مناسب از جمله موارد مهمی است که در کیفیت گان لباس تاثیر بسزایی دارد و همچنین این پارچه ها باید استریل باشند . دقت داشته باشید که از مراکز معتبر خرید کنید تا از استریل بودن و کیفیت لباس اطمینان داشته باشید . معمولا در تولید لباس های یکبار مصرف بیمارستانی از پارچه اس ام اس یا اسپان باند ( 38 تا 50 گرم ) با گرماژ مناسب استفاده می شود که علت از این پارچه ها ، بدون بافت بودنشان است که باعث می شود میکروب ها را به خود جذب نکند و از تجمع میکروارگانیسم ها جلوگیری می کند .

عمده مصارف لباس های یکبار مصرف در بخش هایی مثل ام آر آی ، سی تی اسکن ، اتاق عمل ، بستری و… کاربرد دارد.

لباس های یکبار مصرف شامل موارد زیر می شود :

  • گان جراحی ( گان مچدار یا گان پزشکی )
  • کلاه جراح
  • گان بیمار
  • کلاه و شلوار بیمار
  • لباس ام آر آی
  • لباس ایزوله

بررسی مزیت های لباس یکبار مصرف بیمارستانی

مهم ترین مزیت لباس یکبار مصرف بیمارستانی جلوگیری از ابتلای افراد به بیماری ها و عفونت هاست .رعایت کامل نکات و مسائل بهداشتی همواره دغدغه مسئولین بیمارستان ها بوده و با استفاده از البسه و لوازم پزشکی یکبارمصرف در سطح مطلوبی پروتکل های بهداشتی رعایت می شود .

البسه یکبار مصرف نسبت به لباس های چند بار مصرف هزینه بسیار کمتری دارند و چون از لایه های مختلفی تشکیل می شود ، می توان نسبت به کاربرد گرماژ و لایه ها تغییر دارد. البسه یکبار مصرف از نفوذ مایعات و ترشحات به داخل جلوگیری می کند و نیز ضد تعریق است . این لباس ها طوری طراحی شده اند که آزاد و گشاد است و به راحتی پوشیده می شود و آزادی در حرکت یکی از دیگر از مزایای مهم در این لباس ها است .

لباس یکبار مصرف بیمارستانی

فروش انواع لباس یکبار مصرف با کیفیت فوق العاده

اگر به تجارت و بازرگانی لباس های بیمارستانی مشغول هستید برای تهیه انواع لباس یکبار مصرف بیمارستانی و دریافت لیست قیمت نهایی از طریق واتس آپ یا شماره های سایت با کارشناسان بازرگانی در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا