لباس بیمار بیمارستانیلباس بیمارستانی

خرید عمده پک لباس بیمار با کیفیت صادراتی

خرید عمده پک لباس بیمار با کیفیت صادراتی و با استانداردهای بین المللی از طریق سایت بازرگانی خاته صنعت و معدن ممکن شده است.برای سفارش و خرید انواع پک های بیمار بیمارستانی از طریق شماره های سایت با کارشناسان در ارتباط باشید.

پک لباس بیمار

پک لباس بیمار از جمله کالاهایی است که تمام مراکز بهداشتی درمانی به صورت مداوم و پیوسته به آن نیاز دارند.
از همین رو بهترین حالت برای مراکز درمانی و حتی داروخانه­ها تهیه­ ی یکجا و خرید عمده پک لباس بیمار است تا به صورت روزانه درگیر رفع این نیاز اساسی نباشند. اما در خرید عمده این کالا دو عامل بسیار مهم و قابل توجه است. قیمت و کیفیت. کیفیت بالا و استاندارد بودن اصلی­ترین معیار در این زمینه است.
با توجه به اینکه در حال حاضر تنها برخی از کشورها تولید کننده پک لباس بیمار هستند و تولید کنندگان معتبر در این کشورها محصولات با کیفیت خود را به سایر کشورها صادر می­کنند بنابراین با تهیه محصولات داخلی که دارای کیفیت صادراتی هستند میتوان از با کیفیت بودن آنها اطمینان داشت. زیرا هیچ کشوری در مورد کالاهای حساسی مانند لباس بیمار اجازه ورود محصولات بی­ کیفیت را نمی­دهد و کیفیت صادراتی داشتن به معنای در حد بالاترین استانداردهای جهانی بودن است. خوشبختانه در کشور ما مراکز معتبر تولید پک لباس بیمار وجود دارند که محصولاتشان را با کیفیت صادراتی و مطابق با آخرین تکنولوژی­های روز دنیا تولید و عرضه می­کنند و نیاز رو به گسترش کشور را به این اقلام حیاتی به خوبی پاسخ می­دهند.

پک لباس بیمار شامل چه اقلامی است؟

پک لباس بیمار مجموعه کاملی از پوشش­های مورد استفاده بیمار در مدت حضور در بیمارستان است و عمدتاً شامل لباس بیمار در بخش، لباس زیر بیمارستانی، لباس جراحی بیمار، پوشش مخصوص سر و پوشش مخصوص پا می­باشد.
هر یک از این اقلام چه از لحاظ طرح و چه از لحاظ جنس با توجه به نیازهای کاربردی بیمار در مدت درمان و ناحیه­ای از بدن که پوشش می­دهند تولید می­گردند.
اقلام پک لباس بیمار از آن جهت دارای اهمیت زیاد است که تنها پوشش بدن بیمار در محیط حساس بیمارستان است و در واقع اقلام این پک مسئولیت و وظیفه ی بسیار مهمی بر عهده دارند.
پک لباس بیمار باید حتماً کامل و شامل همه اقلام مذکور باشد. چون نمیتوان و نباید از کالای مشابه و بی­ کیفیتی به جای هیچ یک از اقلام پک استفاده کرد یا همچنین نمیتوان لباس بخش را به جای لباس جراحی به کار برد.
هر یک از این اقلام کاربرد مشخص خود را در شرایط و زمان مشخص دارند. یکی از اشتباهات رایجی که گاه در این زمینه صورت می­گیرد عدم تهیه پک کامل و تهیه اقلام به صورت جداگانه است.
این کار میزان اطمینان از با کیفیت بودن محصول را کاهش می­دهد و احتمال گرفتار کالای غیراستاندارد و بی­کیفیت شدن را افزایش می­دهد. از همین رو اکثر تولیدکنندگان معتبر لباس­های بیمارستانی در دنیا، اقلام مورد نیاز بیمار را به صورت یکجا و به شکل پک لباس بیمار عرضه می­نمایند. این عرفی منطقی و کارا در جهت رفع نیاز گسترده مراکز درمانی به این اقلام است.

 

 

در خرید پک لباس بیمار به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

مهمترین نکته­ای که در هنگام انتخاب و خرید پک لباس بیمار باید مورد توجه قرار گیرد اطمینان از استاندارد و با کیفیت بودن آن است.
میزان کیفیت این نوع از محصولات را نمیتوان با یک نگاه سطحی تشخیص داد.
کیفیت لباس بیمار وابسته به عوامل متعددی است که بخش عمده آن به ماده اولیه و متریال مورد استفاده در تولید کالا برمی­گردد.
هیچگاه با مواد اولیه و متریال بی­کیفیت، درجه دو و تقلبی نمیتوان محصولی استاندارد تولید نمود. در مجموع الیاف پنبه و مشابه آن بهترین و مناسب­ترین گزینه برای استفاده در تولید لباس بیمار هستند و این به علت ویژگی­های خاص این الیاف است که آن را برای این پوشش خاص در اولویت قرار می­دهد.

در هنگام خرید پک لباس بیمار باید حتماً توجه داشت که از مواد شیمیایی غیرمجاز در تولید اقلام پک استفاده نشده باشد.
باید به این نکته دقت کرد که متریال و جنس اقلام پک به گونه­ای نباشد که باعث احساس ناراحتی و نارضایتی بیمار گردد یا زمینه عفونت را فراهم کند.
همچنین اقلام پک باید از ماده­ای تولید شده باشند که دوستدار محیط زیست باشد و پس از اتمام استفاده باعث آلودگی محیط زیست و طبیعت نگردد.
زیرا آلودگی زیست محیطی بیش از هر قشر دیگری افراد دارای سابقه بیماری را تحت تأثیر قرار می­دهد و همچنین سلامت آیندگان را در معرض خطر قرار می­دهد.
جدا از بحث ماده اولیه و جنس اقلام پک لباس بیمار، طراحی استاندارد و دقیق آنها هم بسیار مهم است.

با وجود ظاهر ساده این اقلام واقعیت این است چنانچه که هر کدام از آنها در طراحی­شان نقص داشته باشند و یا به هر علتی به طور کامل مطابق استاندارد و با کیفیت بالا تولید نشده باشند هم بیمار را دچار مشکل می­کنند و باعث آزارش می­گردند و هم کادر پزشکی را در انجام اقدامات درمانی به دردسر خواهند انداخت.
بهترین روش برای تأمین پک لباس بیمار استاندارد و باکیفیت برای داروخانه­ها و مراکز درمانی کوچک و بزرگ بهره از روش عرضه مستقیم است. با این روش میتوان اطمینان بیشتری هم از کیفیت و هم از قیمت این کالای کاربردی و حساس داشت. بدین طریق و به سبب فرآیند شفاف عرضه و توزیع، هر گونه اشکال احتمالی به سرعت و بدون فوت وقت قابل پیگیری و رفع می­باشد. نکته بسیار حیاتی دیگر که در مورد تهیه پک لباس بیمار مطرح است این است که موقع سفارش و خرید محصول باید دقت کرد تا از سلامت پک، اطمینان حاصل نمود و جداً از خرید محصولات آنپک شده خودداری و اجتناب کرد زیرا در غیر این صورت هم سلامت شخص بیمار و هم بهداشت محیط بیمارستان و افراد حاضر در آن در معرض خطر قرار می­گیرد.

 

برای سفارش و خرید انواع لباس بیمار از طریق شماره های سایت با کارشناسان بازرگانی در ارتباط باشید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا