لباس بیمارستانی

خرید لباس بیمارستان تهران بدون واسطه

خرید لباس بیمارستان تهران بدون واسطه

انواع لباس بیمارستان و موارد مصرف

پیش بندها

پیش بندهای بیمارستانی , پیش بندهای جراحی , پیش بندهای یکبار مصرف بطور منظم  در خرید لباس بیمارستان تهران خریداری می شوند.پیش بندهای بیمارستان از پنبه و پلی استر ساخته شده است. راحت پوشیده و قابل شستشو هستند.

کلاه های جراحی

کلاه جراحی  با کیفیت بالا , کلاه های یکبار مصرف بیمارستان و کلاه های پزشکی بطور منظم در خرید لباس بیمارستان تهران جای دارند. کلاه های بزرگ مو و کلاه های مخصوص برای متخصصان زن پزشکی طراحی شده اند تا بتوانند موهای خود را تنظیم کنند.

لباس فرم پرسنل

لباس فرم  هویت مشخصی به پزشکان و متخصصان  در بیمارستانها و آزمایشگاهها می دهند این لباس ها در خرید لباس بیمارستان تهران عموما از پارچه ای با رنگ سفید یا روشن تولید می شوند. پارچه های با کیفیت بالا استفاده می شوند تا راحت ، بادوام باشند و در برابر پارگی مقاوم باشند. که جنس پنبه یا پلی استر دارند.

ماسک های صورت

ماسک های صورت ، ماسک های جراحی و ماسک های گرد و غبار به معنای محافظت از باکتری ها ، میکروب ها ، گرد و غبار هستند. پزشکان ، پرستاران و سایر کارکنان بهداشتی معمولاً هنگام کار با بیماران ماسک های جراحی می پوشند که ماسک ها خرید لباس بیمارستان تهران  و همه معمولا سه لایه هستند.

لباس بیمار

لباس بیمار که معمولاً توسط بیمار ، مرد و زن در بیمارستان ها پوشیده می شود. خرید لباس بیمارستان تهران باعث می شود که متخصصان بیمارستان بتوانند به راحتی به بخشی از بدن بیمار که تحت درمان است دسترسی پیدا کنند. لباس بیمار از پارچه ای با کیفیت و عموماً پنبه ساخته شده است تا در مقابل شستشوی مکرر مقاومت کند و برای مدت طولانی قابل استفاده مجدد است. انواع لباسهای مختلف مانند لباسهای معاینه ، لباسهای جراحی ، لباسهای بیمارستانی و غیره با رنگهای مختلف در محدوده مختلف قرار دارد.جنس 100٪ پنبه و پلی استر است . آنها از نظر وزنی سبک ، راحت و مناسب پوست هستند.

 

پوشش بالش

مواد با کیفیت در تولید بالش ها استفاده می شود. این پوشش ها از پارچه پنبه ای با کیفیت برتر ساخته شده و به طور کلی سفید و مطابق با خرید لباس بیمارستان تهران ، در طرح ها و رنگهای مختلفی نیز تولید می شوند. آنها در اندازه تخت بیمارستان تولید می شوند.

پارچه ملحفه

یک روتختی به عنوان یک پارچه مستطیلی برای پوشاندن تشک طراحی شده است. بهداشت ، گرما و محافظت از تشک از اهداف این ماده است. ملافه های تخت خواب  قابل شستشو و  استفاده مجدد و با دوام هستند. سطح آن از جنس نخی است که از پلی استر بافته شده, عموماً سفید ، در رنگ های استاندارد هستند .

 

پوشش کفش

روکش کفش یک پوشش محافظ است که از آلودگی کفش در سالن عمل ، آزمایشگاه یا یک اتاق تمیز جلوگیری می کند. خرید لباس بیمارستان تهران برای بیماران و متخصصان پزشکی به یک اندازه اهمیت دارند. نه تنها پزشكان و پرستاران بلكه در موارد خاص ،ملاقات کنندگان  نیز باید قبل از ملاقات با بیمار خود این روکش کفش را بپوشند . روکش های کفش در جنس پلی اتیلن تولید می شود .

 

تیتر دوم: نحوه استریل نمودن انواع لبس بیمارستانی

 

شاید مهمترین نگرانی در خرید لباس بیمارستان تهران  برای مراکز بهداشتی و درمانی ، جلوگیری از شیوع باکتری های بسیار عفونی باشد. باکتری های مقاوم به دارو می توانند باعث عفونت های ویرانگر و احتمالاً مرگ شوند.

 

در بیمارستان ها ، خانه های سالمندان ، مراکز مراقبت حاد و سایر اقدامات مراقبت های بهداشتی انواع ملافه های با خون ، ادرار ، مدفوع و سایر مایعات بدن به طور معمول با سایر ملافه ها کمتر آلوده شسته می شوند.

 

برای اطمینان از یک محصول کاملاً تمیز و ضدعفونی ، مراحل سختگیرانه باید انجام شود. آب سرد با غلظت ازن حل شده از 1.5 تا 3.5ppm باعث کاهش فعالیت های بیولوژیکی تنها در عرض چند ثانیه پس از تماس ,خیلی سریعتر از آب گرم با کلر می شود. سطوح بالای محلول ازن تنها در عرض چند ثانیه پس از شروع چرخه شستشو می تواند  کاملاً ضد عفونی کنند. ازن در از بین بردن  انگلها بسیار موثر است. این به دلیل ظرفیت اکسیداسیون بالاتر ازن نسبت به کلر و سایر روشهای ضدعفونی کننده است.

دستورالعمل ها و سیاست های منتشر شده بیان می کند که یک بیمارستان می تواند با استفاده از روش مورد نظر خود ، ملحفه های خود را بشویید زیرا باکتری ها و ویروس ها در گرما و هوای خشک موجود در خشک کن غیرفعال می شوند.اما هنگامی که از تجهیزات لباسشویی ازن استفاده می کنید به طور قابل اعتماد  تمام ملحفه های شما پس از غوطه ور شدن در طی چند ثانیه ضد عفونی می شوند.

 

بیشتر بیمارستان  ها دارای بخش های کنترل عفونت هستند که چگونگی شستشوی ملحفه ها و لباس هایشان را نشان می دهد. آنها به مقادیر زیادی سفید کننده کلر و آب گرم متکی هستند. این روش موثر است اما 100٪ موثر نیست. علاوه بر این ، ملحفه های فرآوری شده اغلب حاوی کلر و مواد قلیایی باقیمانده پس از شستشو هستند که به تحریک های پوستی از جمله زخم بستر و سایر بیماریهای مزمن ناشی از بیمارستان کمک می کند.

حدود 85٪ از کل عفونت های تهاجمی با مراقبت های بهداشتی همراه بودند ، و از این تعداد ، حدود دو سوم در خارج از بیمارستان رخ داده اند ، در حالی که حدود یک سوم در طول بستری رخ داده می دهند. حالت اصلی انتقال از طریق دست  است که ممکن است با تماس با بیماران آلوده ، محل های بدن آلوده خود بیماران یا پرسنل ,دستگاه ها ، وسایل آلوده شود. و حدود 14٪ از کل عفونتها در افراد بدون رعایت مراقبت های بهداشتی رخ می دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا