لباس بیمار بیمارستانیلباس بیمارستانی

خرید لباس بیمار با کیفیت صادراتی

خرید لباس بیمار با کیفیت صادراتی،لباس بیمار مردانه،لباس بیمار زنانه،گان بیمار،لباس مریض بیمارستان،لباس بیمار تترون،لباس گان جراحی و … با قیمت ارزان و با کیفیت صادراتی

خرید لباس بیمار

کیفیت لباس بیمار

خرید لباس بیمار مستلزم دانستن تمامی جنبه های مهم این نوع پوشاک است. اگر قصد خرید لباس بیمار را دارید، باید حتما با انواع پارچه ها و انواع لباس های بیمار آشنایی داشته باشید.

این نوع پوشاک، بسیار حساس است و باید در خرید ان بسیار حساسیت به خرج بدهید. بیمارستان ها و مراکز درمانی محیط های بهداشتی هستند که باید مدام در حال استریل شدن و تمیز کردن باشند. این لازمه ی این محیط هاست چرا که میکروب ها و باکتری های خطرناک در این محیط ها بسیار زیاد و سریع می توانند انتقال یابند. خرید لباس بیمار نیز از این لحاظ اهمیت بسیار دارد.

مسئله ای که در خرید لباس بیمار باید به آن توجه کنید، نوع پارچه ی به کار رفته، کیفیت و قیمت آن، سبک بودن و راحت بودن، هماهنگی و منظم بودن آنهاست. همین ویژگی ها را می توان در لباس پرسنل بیمارستان (پزشک ها، پرستاران بخش های مختلف، خدمتکاران، نگهبان و غیره نیز وجود دارد. باید این افراد در محیط بیمارستان قابل تشخیص باشند. البته که در خرید لباس بیمار باید فاکتور زیبایی را نیز در نظر بگیرید. قطعا تحمل دوران درمان برای بیماران، آسان تر خواهد شد. در ادامه به برخی از مهمترین فاکتورها در خرید لباس بیمار اشاره خواهیم کرد:

  • استفاده از پارچه های مرغوب پنبه ای، نخی و غیره
  • به کار بردن طرح های خاص و خلاقانه در لباس بیمار
  • رعایت کردن استانداردهای تعیین شده از سازمان های مرتبط
  • به کار بردن الگوهای خاص و علمی
  • دوخت مناسب و با کیفیت لباس بیماران
  • نظارت بر تمام مراحل تولید برای داشتن حداکثر کیفیت
  • به کار بردن چرخ های پیشرفته در تولید لباس بیمار
  • سایزبندی های مختلف  و تولید لباس بیمار برای سن های مختلف و جنس زن و مرد
  • ماندگاری  و دوام بالا، در برابر شستشو های مداوم
  • داشتن خدمات پس از فروش

در لباس بیمار باید پارچه های مناسب و با دوام به کار گرفته شوند. وگرنه پیامدهای بسیار ناگواری را به دنبال خواهد داشت. از جمله اینکه ناراحت بودن بیمار به مشوش شدن او خواهد انجامید، باکتری ها در محیط سریع تر پخش می شوند،

شما نیز مجبور به خرید لباس بیمار برای بارهای مجدد خواهید شد. امروزه برندهای مشهور و باتجربه انواع لباس بیمار را با تنوع طرح و مطابق با استانداردها تولید می کنند. مهمترین مساله در لباس بیمار پارچه ی آن است، اما کدام نوع پارچه برای لباس بیمار مناسب تر است؟ استانداردهای پارچه های مصرفی برای تولید لباس بیمار کدام ها هستند.

خرید لباس بیمار

استاندارد پارچه های مصرفی تولید لباس بیمار

اگر خرید لباس بیمار را انجام داده باشید، متوجه شده اید که در میان تولیدکنندگان، چیزی به نام پارچه بیمارستانی وجود دارد. این نشان می دهد که این نوع منسوجات بیمارستانی اهمیت های خاص خود را دارند و باید از آنها آگاهی داشت.

اما در میان این منسوجات که شامل تمام لباس های داخل بیمارستان است، لباس بیمار از نظر طرح، جنس پارچه و رنگ با دیگر لباس ها متفاوت است. در خرید لباس بیمار باید از پارچه هایی استفاده شود که لطافت بالایی دارند و در عین حال، بسیار با کیفیت و با دوام نیز هستند.

پارچه ای که برای دوخت لباس بیمار به کار می رود باید تحت هیچ عنوانی برای بیماران حساسیت ایجاد نکند. بیماران در آن احساس راحتی کنند. بدن نما نباشد. سبک باشد و بتوانند در آن راحت حرکت کنند. این لباس را می توان در رنگ بندی های مختلف تهیه کرد.

شاید در حالت کلی بتوان گفت؛ مهمترین این ویژگی ها، کیفیت بالای لباس بیمار است. بهترین و مناسب ترین پارچه برای لباس بیمار را تترون بیمارستانی می دانند. این پارچه تمام آنچه در مورد خرید لباس بیمار گفته شده را دارد. استانداردهای لباس بیمار این است که بتوان به دفعات متعدد آن را شست بدون آنکه کیفیت اولیه را از دست بدهد یا تغییر رنگ پیدا کند، ارزان باشد و سبک، در عین حال بتوان رنگ بندی های مختلفی از آن را خرید.

تترون بیمارستانی، از تنوع رنگ بالایی برخوردار است. برای همین برای خرید لباس بیمار، بسیار گزینه ی مناسبی به حساب می آید. اما اصلی ترین رنگ هایی که برای لباس بیمار به کار میرود، آبی، صورتی، سبز سیر، سبز مغز پسته ای، سفید شیری، یاسی یا لیمویی می باشد.

البته علاوه بر تترون بیمارستانی از پارچه فلامنت و پنبه ای نیز استفاده می شود. فلامنت بیمارستانی در واقع ترکیبی از فلامنت و پنبه است. این نوع پارچه نسبت به تترون بیمارستانی، قیمت نسبتا بالاتری دارد، جنس آن متفاوت است و گرماژ آن نیز تفاوت دارد.

امروزه کارخانه های زیادی به صورت تخصصی به تولید و طراحی منسوجات بیمارستانی پرداخته اند، برای همین کافی است که مقداری محتاط و آگاهانه عمل کنید، می توانید بهترین نوع و مناسب ترین آنها را تهیه کنید.

نوی از لباس بیمار که در اتاق های عمل به کار میرود، شان نام دارد. شان باید بسیار استریل شده و راحت باشد. به راحتی بتوان قسمت های مختلف آن را در صورت لزوم برش داد. شان لباس بیمار و گان لباس پرسنل داخل اتاق عمل است.

اگر قصد خرید لباس بیمار را دارید، می توانید به صورت اینترنتی تمامی اجناس تازه و به روز را نگاه کنید، سپس آنچه برای شما مناسب تر است را خریداری کنید. به یاد داشته باشید در خرید لباس برای بیماران، زیبایی لباس در درجه های سوم و چهارم اهمیت قرار دارد. باید در درجه ای اول، لباس بیمار راحت و نرم باشد. بیمار باید در آن راحت باشد. جنس پارچه و آزاد و راحت بودن آن بسیار مهم است. حتما ابتدا این موارد را چک کنید.

خرید لباس بیمار

خرید لباس بیمار با کیفیت صادراتی

جهت سفارش انواع لباس بیمار با کیفیت صادراتی با شماره های پشتیبانی مرکز فروش بازرگانی خانه صنعت و معدن در ذیل تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا