لباس بیمار بیمارستانیلباس بیمارستانی

خرید لباس بیمار مردانه تترون چهارخانه

خرید لباس بیمار مردانه تترون چهارخانه،لباس بیمار زنانه،لباس بستری بیمار و … در سایت بازرانی خانه صنعت و معدن ممکن شده است با امکان ارسال به کلیه نقاط در کشور

لباس بیمار مردانه تترون چهارخانه

استاندارد پارچه های تترون مصرفی جهت تولید لباس بیمار مردانه

لباس بیمار مردانه تترون چهارخانه یکی از انواع لباس های بیمارستانی است که از پارچه ی تترون تهیه می شود و اصولا از یک پیراهن و یک شلوار تشکیل شده است؛ پارچه های تترونی که برای لباس های بیمارستانی تهیه می شوند و لباس بیمار مردانه تترون چهارخانه هم یکی از این انواع لباس ها به حساب می آید اصولا برای تهیه ی آن ها از تترونی استفاده می شود که از قیمت پایین تری برخوردار هستند،

البته از لحاظ کیفیت نیز به هیچ عنوان کیفیت پایین را انتخاب نمی کنند چون داشتن کیفیت پایین، عمر مفید لباس را پایین آورده، صرفه ی اقتصادی برای بیمارستان نخواهد داشت. پارچه های تترون برای تولید لباس بیمار رنگبندی روشنی را دارا می باشند و رنگ به کار رفته در لباس بیمار مردانه تترون چهارخانه عموما از رنگ های آبی می باشد.

پارچه ی تترون دارای عرض 150 سانتی متر نیز برای پارچه ی تترون به کار رفته در لباس بیمار مردانه تترون چهارخانه به اندازه و مناسب می باشد. گرماژ تترون به کار رفته در لباس بیمار مردانه تترون چهارخانه نیز عمدتا گرماژهای 160، 170، 175و یا 180هستند.

لباس بیمار مردانه تترون چهارخانه

منظور از گرماژ در لباس بیمار مردانه تترون چهارخانه چیست؟

گرماژ به این صورت اندازه گیری می شود که باید از قسمت طولی پارچه به اندازه ی یک متر بریده شود و سپس این مقدار بریده شده از پارچه وزن می شود، وزنی که به این شکل به دست می آید را گرماژ آن پارچه می گویند.

وزن پارچه تراکم بافت پارچه را نشان می دهد و هر قدر پارچه دارای وزن بالاتری باشد نشان دهنده ی این است که تراکم الیاف پارچه بیش تر است.

مسلم است که برای راحتی بیماران در تهیه ی لباس آن ها حتما باید از تترون هایی با گرماژ استاندارد که در بالا اشاره شده است استفاده کرد تا نه به دلیل وزن بالا آزار دهنده باشند و نه به خاطر تراکم پایین خود، نازک و بدن نما بوده، بیماران را معذب کرده، آرامش آن ها را سلب کند.

لباس بیمار مردانه تترون چهارخانه

چرا لباس بیمار تترون بیشترین مصرف را در بیمارستان ها دارد؟

لباس تترون ارزان ترین و در عین حال بهترین نوع لباس بیمارستانی محسوب می شود که لباس بیمار مردانه تترون چهارخانه نیز یکی از انواع آن به شمار می آید. دلایل ذکر شده در زیر برخی از خصوصیاتی که سبب شده است تا لباس بیماران از تترون تهیه شود را نشان خواهد داد:

  1.  پارچه ی تترون با اندازه ی عرض های مختلف و البته دقیق و استاندارد قابل سفارش دادن و خرید به صورت عمده می باشد، همین مسأله سبب می شود تا با انتخاب عرض مناسب برای تهیه ی لباس بیماران و سفارش آن، به راحتی پارچه ی تترون سفارش داده شده در اختیار بیمارستان قرار بگیرد؛ مثلا تترونی با عرض 90 را می توان برای لباس نوزادان در نظر گرفت تا هم لباسی مناسب دوخته شود و هم دور ریز پارچه ی تترون به حداقل ممکن برسد.
  2.  پارچه ی تترون دارای تنوع در رنگبندی می باشد و از بین این رنگ ها، رنگ آبی برای لباس بیمار مردانه تترون چهارخانه و رنگ صورتی برای لباس بیماران زن انتخاب می شود.
  3.  پارچه ی تترونی که برای لباس بیمار مردانه تترون چهارخانه و تمامی لباس های بیماران در بیمارستان تهیه می شود، قابل شستشوی چندین باره بوده، رنگ آن ها با شستشوهای مکرر و همچنین مصرف مواد شوینده ی مختلف ثابت می ماند و آسیبی نمی بیند.
  4.  قیمت پارچه ی تترون ارزان می باشد و چون همان طور که گفته شد پارچه ی تترون را می توان به صورت عمده خریداری نمود، بیمارستان ها می توانند با صرف هزینه ی کم پارچه ی تترون مناسب و مرغوب برای لباس بیماران را تهیه نمایند.
  5.  سبک بودن پارچه ی تترون یکی دیگر از دلایل استفاده از آن در لباس بیمار مردانه تترون چهارخانه می باشد؛ چراکه بیمار با پوشیدن آن احساس راحتی خواهد کرد.
  6.  لطافت پارچه ی تترون نیز یکی دیگر از دلایل استفاده از این پارچه برای لباس بیماران می باشد، این خصوصیت پارچه ی تترون باعث می شود تا پوست بیمار تحریک نشود و هیچ گونه حساسیتی برای او ایجاد نگردد.

لباس بیمار مردانه تترون چهارخانه

خرید لباس بیمار مردانه تترون چهارخانه

جهت سفارش انواع لباس بیمار تترون،لباس اسکراب و … با شماره های پشتیبانی مرکز فروش در ذیل تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا