ماسک

خرید ماسک N95 با کیفیت عالی و قیمت مناسب

خرید ماسک N95 با کیفیت عالی و قیمت مناسب … جهت خرید عمده ماسک n95 ، ماسک تنفسی سه لایه جراحی و انواع ماسک های تنفسی می توانید از طریق واتس اپ و یا شماره های سایت با همکاران ما در بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن در ارتباط باشید.

خرید ماسک n95

ماسک N95 چه مزیت هایی دارد ؟

اسم ماسک های N95 به این علت است که این ماسک ها قابلیت این را دارند که حداقل 95 درصد از آلاینده های بزرگتر از 0/3 میکرون را فیلتر کند .این ماسک ها در برابر آلاینده های روغنی مقاوم نیست و فقط مناسب جلوگیری از آلاینده های غیر روغنی است.

  • ماسک های N95 یکبار مصرف هستند و نمی توان بعد از یک بار استفاده ضد عفونی کرد و دوباره مصرف کرد ، بعد از مصرف حتما باید دور انداخته شود . ماسک های N95 می توانند به شکل های مختلفی از جمله کاسه ای ، تخت ، تاشو … تولید شوند .
  • ماسک N95 به صورتی طراحی شده است که از بالای بینی تا پایین چانه را به طور کامل پوشش می دهد. در مدل های سوپاپ دار دیافراگم های سیلیکونی روی ماسک به منظور سهولت خروج هوای بازدم تعبیه شده و میزان رطوبت را بسیار کاهش می دهد و این سوپاپ ها به صورت یک طرفه عمل می کند.
  • دارای تنفس پذیری خوب
  • قدرت فیلتر 95% از آلاینده ها
  • مدت اثر بخشی این ماسک ها با توجه به مدل ، از 10 تا 14 ساعت می باشد.
  • ماسک های N95 با پروتکل استاندارد موسسه NIOSH برای کاربری های متفاوت تولید شده است .

خرید ماسک n95

انواع ماسک N95

ماسک N95 بدون سوپاپ چهار لایه

این ماسک از دو لایه پارچه نبافت اسپان باند با گرماژ 30 گرم و یک لایه پارچه ملت بلون با گرماژ 17 و یک لایه فیلتر کربن اکتیو یا پلی استر تشکیل شده است. این ماسک هم به صورت سوپاپ دار هم بدون سوپاپ تولید می شود و در صورت تولید ماسک سوپاپ دار باید از دیافراگم سیلیکونی استفاده شود .

  • به این ترتیب است : لایه اول اسپان باند . لایه دوم  کربن اکتیو . لایه سوم ملت بلون . لایه چهارم اسپان باند

ماسک N95 پنج لایه

این ماسک از دو لایه پارچه  نبافت یا بی بافت اسپان باند با گرماژ 30 و دو لایه ملت بلون و یک لایه پارچه اس ام اس اضافی با گرماژ 17 بین دو لایه ملت بلون قرار می گیرد .

  • به این ترتیب است : لایه اول اسپان باند . لایه دوم ملت بلون . لایه سوم اس ام اس . لایه چهارم ملت بلون و دوباره لایه پنجم اسپان باند

از پر طرفدارترین مدل های ماسک های پنج لایه :

ماسک N95 تاشو

این مدل از ماسک N95 با ارتفاع بلند از بینی تا چانه را می پوشاند و جنس این ماسک از الیاف نرم و تاشو می باشد.این ماسک دارای سوپاپ جهت تسهیل هوای بازدم درون ماسک است که موجب خاصیت تنفس پذیری می شود. پرسنل ادارای و افرادی که کمترین برخورد با افراد بیمار را دارند می توانند از این ماسک ها استفاده کنند. مدت اثر بخشی از 10 تا 12 ساعت می باشد .

ماسک N95 کاسه ای

این ماسک بالاترین میزان ایمنی را در برابر بیماری کوید 19 دارد و ساختار این ماسک موجب خروج هوای بازدم ، کاهش رطوبت و در نتیجه تنفس پذیری بسیار بالا در این مدل می شود. مدت اثر بخشی 12 تا 14 ساعت می باشد .

خرید ماسک n95

پخش عمده انواع ماسک تنفسی با بهترین کیفیت

جهت سفارش انواع ماسک های تنفسی از سایت بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن می توانید سفارشات خود را از طریق لینک واتساپ ثبت و یا با کارشناسان مرکز فروش تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا