استایلینگ

راز انتخاب مدل کت مناسب برای افراد چاق

راز انتخاب مدل کت مناسب برای افراد چاق ، برای داشتن استایل مناسب و بهترین انتخاب می توان با رعایت تنها چند نکته ی کلیدی تصمیم بهتری برای خرید لباسها و ست کردن آنها گرفت.

 کت برای افراد چاق

نکاتی برای ست کردن کت و شلوار افراد چاق

الگوهای متفاوتی از کت شلوار ها را در ابعاد مختلف هستند که انواع و اقسام گوناگونی از کت ها و چگونگی ست کردن آنها را در بر می گرد.

اولین قدم برای اینکه کت و شلوار با هم ست شوند و زیبنده ی شما نیز باشد ،دوخت تمیز و مناسب سایز شما از مهمترین فاکتور هاست. در واقع هنگامی که سایز شکم و سایز دور سینه افزایش پیدا می‌کند و همراه با آن آستین ها و شانه ها و غیره نیز باید بزرگتر اندازه گیری و دوخته شوند تا کت و شلوار کاملا در بدن شما ایست خوبی داشته باشد.

مدل کت مناسب برای افراد چاق کت هایی هستند اصلاً سایز بزرگ تری را از حالت نرمال بدن شما نداشته باشند . به عنوان مثال اگر سایز شما ۵۰ باشد نباید از سایز خودتان ، سایز بزرگتری را بنا به شرایط یا حتی مد شدن آن ،انتخاب کنید.

کت هایی مناسب است که دارای رنگ های تیره و مدل هایی ساده و عاری از دوخت های جانبی اند.

برای ست کردن کت و شلوار مدلی را انتخاب کنید که پارچه هایی بدون راه و بدون چهارخانه و بدون طرح های شلوغ را بهترین هستند.

استفاده از کت های رنگ تیره به عنوان مثال سرمه‌ای تیره ، مشکی ، زغال سنگی تیره زیبایی دو چندانی را برای شما به ارمغان خواهد آورد .بهترین کت مدل هایی هستند که به هیچ عنوان الگوهای شلوغ و دوخت های جانبی نداشته باشند.

انتخاب مدل کت افراد چاق

زیباترین استایل برای افراد چاق

نباید انقدر منتظر ماند و از لباس های باکیفیت استفاده نکرد تا به وزن ایده آل خود برسید ، شما میتوانید در این حین با انتخاب اصولی بهترین لباس ها تنها با رعایت چند نکته ساده اما کلیدی انتخاب کنید.بهترین لباس برای این افراد لباس هایی هستند که شکل ، شفاف و لباسهایی که شکل مشخص به بدن شما می بخشند ، هستند

کمد لباس شما  باید از انواع مختلفی از کت و جلیقه هایی که دارای رنگ های تیره هستند کاپشن های ورزشی لباسهای آستین بلند شلوارهایی که می‌توانند سبکهای رسمی را در بر داشته باشند یا حتی شلوار جین تشکیل شده باشد.

شما باید تعادل و تناسب و راحتی را در یک لباس پیدا کنید . این سه اصل از مهم ترین اصول برای انتخاب یک لباس راحت و کاربردی برای شما است.در استایل های روزمره یا حتی رسمی خود می توانید از بارانی ها و کت های بلند نیز برای فصول سرد سال نیز استفاده کنید و می تواند بسیار کارا باشد. بهترین لباس ها برای شما لباس هایی هستند که به آرامی بر روی تن شما استراحت کند اما نه به این صورت که شما را محکم در آغوش بگیرد  .

در انتخاب لباس های رسمی بهتر است از یک کت و شلوار با رنگ های تیره و اندازه مناسب با ترکیب جلیقه هایی که جیب ‌های بزرگ تر و وسیع تری دارند استایل خود را به بهترین نحو تکمیل کنید.

از اصول مهم دیگری که وجود دارد انتخاب پارچه هایی است که ضخیم و سنگین نیستند زیرا بیشتر بدن شما را برجسته می کنند و استفاده از پارچه های صاف و سبک ، استفاده از کلاه ها و پوشیدن لباس هایی که یقه های وسیع تری دارند به شما جلوه زیباتری خواهند داد و اصولی کوچکی هستند که با رعایت آنها می توانید استایل زیباتر و جذاب تری را داشته باشید.

کت مناسب برای افراد چاق

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تامین کننده بورس لباس کار بهداشتی و بیمارستانی

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا