استایلینگ

راهنمای انتخاب عینک برای صورت های بیضی

راهنمای انتخاب عینک برای صورت های بیضی،فریم هایی که مناسب صورت های بیضی، دایره، مربع، مثلث و…. میباشند همه بسته به این می باشد که شما بدانید چه فرمی برای آن مناسب می باشد و یا فرم صورت شما چگونه می باشد. بنابراین انتخاب یک فرم مناسب مهمترین جزء خرید یک عینک می باشد.

راهنمای انتخاب عینک برای صورت های بیضی

چگونه فریم مناسب برای فرم صورت خود را پیدا کنیم؟

هنگام خرید عینک برای اینکه بتوانیم فرم مناسب را انتخاب کرده باید   باید فرم صورت خود را بشناسید. عینک مناسب برای صورت های بیضی بوده کشیده و   حالت چهره آنها را حفظ می‌کند. چهره افراد اغلب  دایره، مثلث، مربع، یا بیضی و یا الماسی شکل هستند هر کدام از این چهره‌ها ویژگی های خاص خود را دارند که باید ویژگی های عینک شما و صورت شما را شکل دهند. در واقع هر کدام از اکسسوری ها و لوازم جانبی از جمله ، دایره، مربع و…. باید به صورتی باشد که بعضی از ایرادهای ممکنه صورت شما را بپوشاند یا اینکه چهره شما را جذابتر کند نه اینکه با حالت و فرم خود از زیبایی ظاهر شما کاسته و خود را در چشم افراد واضح تر نشان دهد. برای انتخاب فریم مناسب شما باید به شکل، فرم صورت، دسته عینک، رنگ عینک، فرم ظاهری عینک، جنس آن و حتی قیمت آن نیز توجه نموده و عینک مناسب برای صورت های بیضی را خریداری نمایید.

علاوه بر فرم صورت شما باید به علایم دیگر نیز برای انتخاب فریم و عینک مناسب دقت کنید. علاوه بر آن رنگ چشم،  رنگ پوست، رنگ مو و حالت ابرو ها  در انتخاب فریم عینک تاثیرگذار می‌باشد و در انتخاب عینک نقش بسزایی دارد.

راهنمای انتخاب عینک برای صورت های بیضی

انواع عینک ها

مدل های دیگر عینک در مشاغل استفاده شده و تنوع بسیار زیادی دارد از جمله عینک های محافظ که استفاده میشود به عنوان مثال عینک محافظ موتور سواری، عینک محافظ هنگام شنا، عینک محافظ و جوشکاری و انواع دیگر محافظ عینک که مورد استفاده قرار میگیرد.  در علوم پزشکی برای مراقبت از چشم هنگام استفاده از اشعه های  پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. عینک هایی که در سینماها امروزه مورد استفاده هستند به عینک‌های سه بعدی معروف بوده و برای اینکه صحنه های هیجان انگیز و جذاب برای افراد ایجاد کند دارای ساختار خاصی بوده و از  آنها  استفاده های بسیار زیادی می گردد.
در هنگام انتخاب عینک مناسب به این مسئله پی می بریم که عینک ها انواع متفاوت و گوناگونی دارند و در تفاوت ها و نوع های متفاوت و گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. شما میتوانید در  استفاده روزانه خود عینک های طبی و عینک های نمایشی که امروزه برای زیبایی چهره مورد استفاده قرار می‌گیرد را مشاهده کنید. این عینک ها عموما جنبه مد و فشن دارد و در برنامه های فشن مورد استفاده است و ممکن است در انواع نامتعارف نیز مورد استفاده افراد قرار بگیرد. علاوه بر این مدل عینک ها ، عینک های آفتابی و عینک های طبی آفتابی که توصیه بسیار زیادی شده  مورد استفاده افراد بسیار زیادی قرار می‌گیرد در دسته هایی است که روزانه مورد استفاده قرار می گیرد.

راهنمای انتخاب عینک برای صورت های بیضی

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تامین کننده بورس لباس کار بهداشتی و بیمارستانی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا