استایلینگ

راهنمای انتخاب عینک مناسب برای صورت مربعی

راهنمای انتخاب عینک مناسب برای صورت مربعی ،بهترین روش برای بهترین انتخاب عینک مناسب ، عینکی است که بر اساس فرم صورت شما باشد . انواع متفاوتی از فرم های صورت وجود دارند که این فرم ها شامل قلب شکل ، مربعی و حتی مثلثی شکل اند و در ادامه به بررسی چگونگی تعیین فرم صورت و عینک مناسب برای صورت مربعی می پردازیم.

انتخاب عینک مناسب برای صورت مربعی

اصول انتخاب عینک با توجه به فرم صورت

بهترین روش برای یافتن عینک مناسب برای صورت شما چیست؟

بهترین روش انتخاب عینک با توجه به فرم و شکلی ست که صورت شما داراست ، به عنوان مثال اگر صورتی مربعی شکل دارید عینک مناسب برای صورت مربعی برای شما برازنده ترین خواهد بود.

حال چگونه بفهمیم که فرم صورت ما چیست؟ برای انجام این کار ابتدا موها را از روی صورتتان جمع کرده و مستقیم در آینده به صورت خود نگاه کنید و فرم صورتتان را بیابید.

فرم صورت شما می‌تواند مربعی و یا دایره شکل ، قلبی ، بیضی شکل و یا حتی حالت مثلثی داشته باشد که هر کدام از این فرم ها عینک مخصوص به خودشان را دارند . نکته ی حائز اهمیتی که در این باره وجود دارد این است هیچ صورتی وجد ندارد که کاملاً به شکل مربع یا کاملاً قلبی شکل باشد بلکه بیشتر صورت ها ترکیبی ازچند شکل هستند.

بهترین روش برای یافتن بهتربن عینک برای صورت شما ، انتخاب عینکی با توجه به فرم صورت شماست به عنوان مثال اگر صورتی مربعی شکل دارید بهترین انتخاب عینک مناسب برای صورت مربعی است.

به عنوان مثال بعضی از افراد چانه های گرد و پیشانی بلندتری دارند و یا اینکه برخی سیمای زاویه دار و فکی خمیده تر دارند و ممکن است نتوانند به راحتی فرم صورتشان را تشخیص بدهند اما نگران نباشید کافیست نگاهی به آینه  بیندازید و شبیه ترین فرم را انتخاب کنید.

هنگامی که شما عینکی با توجه به فرم صورت خودتان انتخاب کردید ، در واقع شما یک تعادل یا بالانس طبیعی بین صورتتان و عینک ایجاد می کنید که نقش به سزایی در زیبایی شما دارد .

انتخاب عینک مناسب برای صورت مربعی

راهنمای انتخاب بهترین فرم عینک برای افرادی با صورت مربعی

اگر شما می‌خواهید عینک مناسب فرم صورت خود انتخاب کنید باید نکاتی را مد نظر داشت باشید تا بهترین عینک را برای خودتان انتخاب کنید.

بهتر است عینکی انتخاب کنید که منحنی بوده به طوری که طراحی آن ها گسترده تر و عریض تر باشدزیرا این نوع عینک ها به نرم تر شدن زاویه های تیز کمک کرده و گونه های شما را متعادل تر می سازند .

با یک اقدام جسورانه می توانید سعی کنید از عینک های گربه ای نیز استفاده کنید و آنها را نیز امتحان کنید.

بهترین انتخاب عینک مناسب برای صورت مربعی عینک هایی با فرم هایی ظریف و قاب باریک است که زوایای صورت را پوشش بدهد و آنها را پوشش بدهد.

فرم صورت مربعی از یک فک قوی و یک پیشانی پهن تشکیل شده است و تقریبا طول و عرض برابری با یکدیگر دارند . برای اینکه چهره مربعی طولانی تر و زوایا نرم تر به نظر بیایند بهتر است از سبک هایی مثل فرم هایی که دارای قابهای باریک و ظریفی دارند استفاده کنید و یا اینکه از فرم‌های استفاده کنید که  عرض بیشتری دارند و بیضی های ظریف را امتحان کنید.

مردانی که می خواهند کمی از زوایای صورت خود کاسته و کمی حس صمیمانه تری را در مخاطب ایجاد کنند ، می توانند از عینک های شیشه گرد را به عنوان عینک روزمره خود استفاده کنند.

اما اگر همچنان می خواهید جذبه ی خود را حفظ کنید و به آن جلوه ای تازه بدهید می توانید از عینک های مربع شکل به عنوان انتخابی شایسته نیز بهره ببرید.

انتخاب عینک مناسب برای صورت مربعی

بازرگانی نوآوران خانه صنعت و معدن تامین کننده بورس لباس کار بهداشتی و بیمارستانی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا